Jump to content
Sign in to follow this  
Chris.tiaan

Overwatch

Recommended Posts

2000559926.jpeg

Overwatch™ is a team-based shooter where heroes do battle in a world of conflict. Overwatch features a vibrant roster of heroes and diverse objective-based maps.

Gameplay

Overwatch zal gespeeld worden met twee teams van zes spelers die elkaar bestrijden. Spelers kunnen kiezen uit verschillende heroes, allen met unieke mogelijkheden en specifieke rol binnen het team. De vier verschillende rollen zijn offense, defense, tank en support. Spelers kunnen van hero wisselen in het spel nadat de held dood is gegaan. De verschillende maps zijn gebaseerd op echte locaties zoals Londen en Japan. Het aantal heroes waaruit kan worden gekozen is eenentwintig.

Verhaal

Overwatch is gesitueerd in een nabije toekomstversie van de aarde, jaren na de beslechting van een wereldwijd conflict genaamd de "Omnic Crisis". Bij deze crisis werd de gehele mensheid bedreigd door "Omnic" robots, zo genoemd door hun makers vanwege hun AI. Om dit te bestrijden werd een internationale troepenmacht geformeerd met de naam Overwatch die de mensheid diende te beschermen. Overwatch slaagde erin om de crisis af te wenden. Jarenlang nadien bleef Overwatch bestaan als een vredesmacht totdat, na beschuldigingen van corruptie en opruiing, het hoofdkwartier van Overwatch plotseling werd aangevallen en hierbij liet Overwatch-leider Jack Morrison het leven. Na deze gebeurtenis werd de vredesmacht uiteindelijk ontbonden.

Even wat info van wikipedia gepikt.

Kwam er kort geleden achter dat dit spel uitkomt morgen, zijn er mensen die het gaan kopen en/of de open beta hebben gespeeld? Ben wel benieuwd naar de ervaringen, twijfel namelijk om 'm te kopen.

2000559926.jpeg

Overwatch™ is a team-based shooter where heroes do battle in a world of conflict. Overwatch features a vibrant roster of heroes and diverse objective-based maps.

Gameplay

Overwatch zal gespeeld worden met twee teams van zes spelers die elkaar bestrijden. Spelers kunnen kiezen uit verschillende heroes, allen met unieke mogelijkheden en specifieke rol binnen het team. De vier verschillende rollen zijn offense, defense, tank en support. Spelers kunnen van hero wisselen in het spel nadat de held dood is gegaan. De verschillende maps zijn gebaseerd op echte locaties zoals Londen en Japan. Het aantal heroes waaruit kan worden gekozen is eenentwintig.

Verhaal

Overwatch is gesitueerd in een nabije toekomstversie van de aarde, jaren na de beslechting van een wereldwijd conflict genaamd de "Omnic Crisis". Bij deze crisis werd de gehele mensheid bedreigd door "Omnic" robots, zo genoemd door hun makers vanwege hun AI. Om dit te bestrijden werd een internationale troepenmacht geformeerd met de naam Overwatch die de mensheid diende te beschermen. Overwatch slaagde erin om de crisis af te wenden. Jarenlang nadien bleef Overwatch bestaan als een vredesmacht totdat, na beschuldigingen van corruptie en opruiing, het hoofdkwartier van Overwatch plotseling werd aangevallen en hierbij liet Overwatch-leider Jack Morrison het leven. Na deze gebeurtenis werd de vredesmacht uiteindelijk ontbonden.

Even wat info van wikipedia gepikt.

Kwam er kort geleden achter dat dit spel uitkomt morgen, zijn er mensen die het gaan kopen en/of de open beta hebben gespeeld? Ben wel benieuwd naar de ervaringen, twijfel namelijk om 'm te kopen.

Ik heb de open beta gespeeld en ik heb me er zo mee vermaakt dat ik hem maar ge preordered had... leuke kleine potjes met veel acties. Er zijn ook nog eens veel maps en heroes. Lijkt me leuk om met wat gasten te spelen, heb hem op de PC gehaald.

Ik heb het spel ook gekocht vandaag. Het is super vermakelijk. Favorieten tot nu toe: Soldier: 76, Torbjörn, Zenyatta en McCree.

Ik speel op PS4.

PC?

PS4

Ik heb het spel ook gekocht vandaag. Het is super vermakelijk. Favorieten tot nu toe: Soldier: 76, Torbjörn, Zenyatta en McCree.

Ik speel op PS4.

Junkrat(!!), Torbjön, Pharah en Widowmaker voor mij.

Moet zeggen dat ik de rest nog niet echt getest heb. Heb gister ongeveer 2 uurtjes gespeeld en heb me geen moment verveeld, enige nadeel is vaak dat je als je een ronde verdedigt/aangevallen hebt de volgende ronde de helft weg is en je een nieuwe match moet zoeken.

Heb 'm gisteren ook gekocht voor de PC, even één potje gespeeld. Mooi spel hoor, denk dat er een verslaving aan zit te komen. :mrgy:

Gister ook opgepikt, PS4. Moet hem nog spelen, maar dat gaat vanavond zeker gebeuren!

Verstuurd vanaf mijn SM-T113 met Tapatalk

Ik twijfel nog om deze ook aan te schaffen, wie speelt dit nog en wat vinden jullie er nu van na een maand spelen?

In de filmpjes die ik soms zie, lijkt het echt een chaos?

[MENTION=1468]Sjoerd H.[/MENTION]; [MENTION=5077]Chris.tiaan[/MENTION]; [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; [MENTION=340]Big Mike[/MENTION];

Edited by sirkeith

Ik heb hem op de PS4. Vind het leuk competitief, hoe meer ik het speel hoe leuker ik het vind worden omdat ik er beter in wordt!

Ik had tentamens dus heb nu pas 10u gespeeld, maar het blijft echt geweldig, vooral omdat er zoveel heroes zijn verveeld het nooit.

Ik heb ook nog steeds geen favo hero, kijk elke match altijd wie er nodig is.

Edited by Chris.tiaan

Zelf nog niet heel veel gespeeld, uurtje of 15 denk ik maar heb de laatste dagen het 300k $ Overwatch Open toernooi gevolgd op Twitch maar wat is dit ontzettend gaaf qua pro matches zeg :< Zoveel ziek toffe plays in de laatste secondes van een game waardoor een map totaal omdraait in het voordeel van een ander team :

Ik speel op de PC nog meer mensen die ik kan toevoegen? Want ranked is nu echt klote in z'n random team.