Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasson

Feyenoord #25

Recommended Posts

Die kan er helemaal niks van. En dan nog arrogant lopen doen op instagram ook. 0 zelfreflectie weer.

Kopie van die eerste helft in Heerenveen van vorig jaar, alleen dan in het voordeel van Heerenveen. Worden echt helemaal weggespeeld.

Ik zou die Nelom zo snel mogelijk wisselen, anders eindigt Feyenoord straks met 10 man.

Edited by Lazvic

Vreselijk niveau weer vandaag. Krijg je net een goede voorzet gaat kuyt proberen een hakje te geven. Erger me kapot aan de instelling van velen. En Nelom.. daar ga ik geen woorden aan vuil maken, je vraagt je alleen af wat Woudenberg fout doet als die niet eens mag spelen :huhu:

Blijkbaar wil Gio dat Feyenoord verliest,anders laat je Nelom toch niet staan.

Edited by Lazvic

Hoop geven heet dit. Eerste helft had Heerenveen het af moeten maken nu zag je al aan het eind van de eerste helft dat Feyenoord meer kon controleren. Tweede helft was duidelijk voor Feyenoord al mogen we wel Jones op onze blote knietjes bedanken want die keepte op een paar foutjes na echt grandioos.

Ik snap echt niet hoe Nelom nog in de basis kan starten. Is die Woudenberg echt dan zo slecht?

Vreselijk niveau weer vandaag. Krijg je net een goede voorzet gaat kuyt proberen een hakje te geven.

Tuurlijk was dat hakje absurd (evenals die van Karim ver in de tweede helft) maar dat was écht geen goede voorzet :D Ver achter de man, en dat terwijl er net twee spelers inliepen.

Edited by PJHoutman

Tuurlijk was dat hakje absurd (evenals die van Karim ver in de tweede helft) maar dat was écht geen goede voorzet :D Ver achter de man, en dat terwijl er net twee spelers inliepen.

Hij had denk ik wel zijn voet tegen de bal kunnen zetten, zag m net terug en was idd niet best maar als hij een hakje kon doen kon hij vast wel zijn voet laten hangen :huhu:

Dat hakje van Karim was misschien nog wel erger. Het was echt geluk dat Tonny zo goed speelde want die ramde hem toen volgens mij de bal weg. Sowieso was KAE vandaag niet sterk. Uitblinkers voor mij waren Jones en Vilhena. Die hebben de wedstrijd voor ons gewonnen denk ik

Heel sterk omgedraaid hoor 2de helft. Chapeau. Jammer dat dan een Vilhena die allang geschorst had moeten zijn dan zo goed speelt :cab: Maar ja, doe je er niks meer aan. Jones wat een keeper he :<

Ik zou ook wel graag in de slotfase het duel van Larsson en Toornstra terug willen zien.. Leek mij een penal.

Ik zou ook wel graag in de slotfase het duel van Larsson en Toornstra terug willen zien.. Leek mij een penal.

Ik weet dat Higler in de eerste helft een tackle op de bal bestrafte met geel, maar gelukkig zag hij zijn fout in en besloot hij dat bij de tackle van Toornstra niet weer te doen.

Zie het nog misgaan he. Vitesse en Ajax nog. Dn dan wat van die vieze potjes in Zwolle en Kralingen