Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasson

Feyenoord #25

Recommended Posts

Maar Botteghin heeft het toch helemaal niet onverdienstelijk gedaan? Gaat er weer een miljoenenaankoop op de bank

Hij eindigde sterk, maar hij heeft ook echt veel punten gekost. Ik zie hem als een speler van het niveau Lex Immers, prima tegen de nummers 7 t/m 18 van de Eredivisie en alles daarboven heeft hij het lastig. In hem zie ik dus echt geen speler die je verder gaat helpen, maar als back-up is hij wat mij betreft zeker wel geschikt. Het is sowieso een handicap dat die gozer traag is, waardoor hij het lastig vindt met ruimte in z'n rug te spelen. Bovendien is hij aan de bal ronduit dramatisch, echt een belabberde basistechniek. Hij is eigenlijk een bijzonder slap aftreksel van Sakho.

Dit is de lijst met spelers die er volgend jaar aan het begin van het seizoen zullen staan, waarbij ik aangeef wat er in mijn ogen moet gebeuren:

Doelmannen: Hansson (weg, Hahn komt terug dus heeft geen toegevoegde waarde meer tenzij je Vermeer verkoopt), Vermeer (verkopen voor een mooie som anders behouden), Hahn (eerste doelman maken als Vermeer weggaat), Bijlow (derde doelman)

Verdediging: Baco (verkaufen, desnoods breng ik hem zelf weg, Botteghin (behouden, danwel in de basis dan wel in de roulatie), van Beek (behouden, gewoon potentieel een goede verdediger maar moet nog veel leren maar dat is niet erg), Kongolo (proberen om zo snel mogelijk weer te verlengen, want de meest stabiele kracht) Karsdorp (behouden en vertrouwen geven, maakt fouten maar potentieel gewoon een heerlijk aanvallende back), Nieuwkoop (verhuren), Woudenberg (kans geven op de linksback positie) Nelom (verkaufen)

Middenveld: Vejinovic (nog een jaar de kans geven, maar moet echt gaan gebeuren) Tapia (kansen gaan geven anders is het echt weggegooid geld) El Ahmadi (basisplaats, heerlijke speler maar niet laten schieten), Gustafson (basisplaats geven), Schuurman (verhuren), Toornstra (behouden, multifunctioneel en gewoon een keiharde werker)

Aanval: Kuyt (basisplaats want is met zijn ervaring zo belangrijk), Elia (verlengen, ondanks dat hij niet een heel constant jaar heeft gehad moet je hem vertrouwen geven, is gewoon een prima speler voor Eredivisie begrippen maar moet echt aan zijn rendement werken), Bilal (vertrouwen blijven geven want hij begon steeds meer te spelen), Kramer (tweede spits maken of buitenspelers halen die hem panklaar op zijn koppie kunnen leggen)

Versterkingen: Achterin moet er een mannetje bij die beter is dan Baco want die moet echt zo snel mogelijk weg. Ook zal ik nog een middenvelder erbij halen aangezien Vilhena vertrekt. Een speler a la Ayoub die dus in de toekomst ook El Ahmadi kan gaan vervangen. Verder moet er nog een spits bij waarbij ik toch stiekem hoop dat ze Vincent terughalen ondanks dat een hele smak geld zal kosten. Als laatste is een buitenspeler ook een pre want we hebben er maar twee.

Gewoon ons geld uitgeven aan een awesome linksback en aan een awesome spits. Dan zet ik mn klapstoeltje op de Coolsingel.

Gewoon Ard van Peppen en Wout Weghorst halen, heb je je awesome linksback en spits [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; :cab: :mrgy:

Gewoon Ard van Peppen en Wout Weghorst halen, heb je je awesome linksback en spits [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; :cab: :mrgy:

Hahaha, dat zeker:-D Al zou ik het wel fijn vinden als het een upgrade is tov Nelom.

Hahaha, dat zeker:-D Al zou ik het wel fijn vinden als het een upgrade is tov Nelom.

en een upgrade tav Kramer :huhu:

Wordt Boussoufa opeens genoemd :cab: Zou wel precies in het aankoopbeleid van Van Geel passen, maar ik zie het niet zitten hoor. :cab:

Nee joh, Tom van Weert. :huhu:

8759ec9818b35eaabd6f3eba26010957.png

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; kan je nog wat wanbeleid bordjes printen? Geloof het namelijk ook nog, Nederlander, uit de Ajax jeugd vertrokken, middenvelder en vooral een hele middelmatige voetballer, precies het type speler waar Van Geel van houdt.

Boussoufa is op z'n best als linksvoor in een 4-3-3, liefst met een back die er over heen gaat. Middelmatige voetballer zou ik 'm niet noemen. 't Is gewoon een speler die het spel erg naar zich toe trekt, waardoor je als ploeg redelijk afhankelijk van hem gaat worden.

Overzicht van de huidige selectie. Vijf keepers met een contract, toch wel erg veel. Al zullen Miazek en Bijlow natuurlijk praktisch niets verdienen.

Contract tot

2017

Kamil Miazek

Stef Gronsveld

Dirk Kuyt

Pär Hansson

Eljero Elia * In gesprek over een verlenging van zijn contract

2018

Kenneth Vermeer

Karim El Ahmadi

Rick Karsdorp

Sven van Beek

Miquel Nelom

Jan-Arie van der Heijden

Jens Toornstra

Michiel Kramer

Terence Kongolo

Bilal Basaçikoglu

Wessel Dammers

2019

Eric Botteghin

Simon Gustafson

Marko Vejinovic

Warner Hahn

Lucas Woudenberg

2020

Calvin Verdonk

Jari Schuurman

Bart Nieuwkoop

Overzicht van de huidige selectie. Vijf keepers met een contract, toch wel erg veel. Al zullen Miazek en Bijlow natuurlijk praktisch niets verdienen.

Contract tot

2017

Kamil Miazek

Stef Gronsveld

Dirk Kuyt

Pär Hansson

Eljero Elia * In gesprek over een verlenging van zijn contract

2018

Kenneth Vermeer

Karim El Ahmadi

Rick Karsdorp

Sven van Beek

Miquel Nelom

Jan-Arie van der Heijden

Jens Toornstra

Michiel Kramer

Terence Kongolo

Bilal Basaçikoglu

Wessel Dammers

2019

Eric Botteghin

Simon Gustafson

Marko Vejinovic

Warner Hahn

Lucas Woudenberg

2020

Calvin Verdonk

Jari Schuurman

Bart Nieuwkoop

Niet om te zeiken PJ, maar Bijlow zie ik niet staan!?

Lees vandaag op 1 dag dat Feyenoord geinteresseerd is in Bas Dost en Raul Meireles. Lijken me toch beide onhaalbaar, al kan Kuyt bij de laatste nog een goed woordje doen. Dost wordt inmiddels zo vaak genoemd dat ik het niet zie gebeuren.

Dost -> te duur -> Kazim

Meireles -> te duur -> Joey vd Berg

Als we Van Geel een beetje kennen natuurlijk.

Alsof Berghuis en Dost haalbaar zijn.....

Waarom zou een bankzitter van Watford niet haalbaar zijn?

Waarom zou een bankzitter van Watford niet haalbaar zijn?

Omdat hij veel te veel verdiend.

Omdat hij veel te veel verdiend.

Wat zal hij daar verdienen? Denk dat hij maximaal rond een miljoen per jaar zit, neem aan dat hij voor speeltijd wel bereid is om wat salaris in te leveren