Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasson

Feyenoord #25

Recommended Posts

Vind wel dat als je na 70 minuten nog steeds 3-0 staat je Kuyt minuten mag geven, maar ook een jongen als El Hankouri. Ondanks dat ik Elia niet slecht vind spelen wordt het hoe langer hij speelt steeds geforceerder.

Jezus wat is Vilhena een domme voetballer zeg.

Ach kan gebeuren. Die jongen speelt meer dan prima, is hartstikke belangrijk op het middenveld. Irriteer me zelf meer aan Nelom.

Ach kan gebeuren. Die jongen speelt meer dan prima, is hartstikke belangrijk op het middenveld. Irriteer me zelf meer aan Nelom.

Zelf vind ik dat Vilhena juist zwak speelt vandaag. Hij lijdt vandaag veel balverlies en heeft echt totaal geen overzicht en heeft een trage motoriek.

Vind wel dat als je na 70 minuten nog steeds 3-0 staat je Kuyt minuten mag geven, maar ook een jongen als El Hankouri. Ondanks dat ik Elia niet slecht vind spelen wordt het hoe langer hij speelt steeds geforceerder.

Kuyt lekker laten zitten en jonge jongens wat speeltijd geven.

Zelf vind ik dat Vilhena juist zwak speelt vandaag. Hij lijdt vandaag veel balverlies en heeft echt totaal geen overzicht en heeft een trage motoriek.

Mwah vond het eigenlijk best meevallen. Hij legt iets meeer risico in zijn spel en dat lijdt nu dan in wat meer balverlies maar vond het niet hinderlijk. Zijn ook geen grote kansen uit ontstaan.

Waarom laat Gio El Hankouri niet invallen. Mooi moment voor, ruime voorsprong en niks aan de hand.

Vind ik ook apart. Aan de andere kant zit er natuurlijk genoeg potentie in Bilal en kan die t tegenover hem niet maken.

Mwah vond het eigenlijk best meevallen. Hij legt iets meeer risico in zijn spel en dat lijdt nu dan in wat meer balverlies maar vond het niet hinderlijk. Zijn ook geen grote kansen uit ontstaan.

Jij kijkt een andere westrijd ? dat die risico in zijn spel legt komt doordat die gewoon totaal niet intelligent in zijn spel is. Die bal leg je gewoon af.. dit kan echt niet. Als dit nou zijn enige verkeerde beslissing is, maar nee hij maakt er echt heel veel die lopen al dan niet goed af maar vertragen wel het spel vaak.Hij heeft elk duel het meeste balverlies. Nee ik hoop toch echt op een meer intelligentie voetballer op die plek. Dat ren en vliegwerk van vilhena is leuk en soms handig maar meer is het niet. Hij toont in iedergeval wel een hoop inzet

Edited by DonnyBrasco

Jij kijkt een andere westrijd ? dat die risico in zijn spel legt komt doordat die gewoon totaal niet intelligent in zijn spel is. Die bal leg je gewoon af.. dit kan echt niet. Als dit nou zijn enige verkeerde beslissing is, maar nee hij maakt er echt heel veel die lopen al dan niet goed af maar vertragen wel het spel vaak.Hij heeft elk duel het meeste balverlies. Nee ik hoop toch echt op een meer intelligentie voetballer op die plek. Dat ren en vliegwerk van vilhena is leuk en soms handig maar meer is het niet. Hij toont in iedergeval wel een hoop inzet

Ik ben ook van mening dat hij die bal had af moeten leggen hoor, maar dat maakt hem niet meteen een domme voetballer. Was erg opzoek naar een goal, die die vervolgens ook maakt. Verder speelde hij vrijwel elke bal naar voren waardoor er zoveel tempo in het spel kwam te liggen. Vond Vilhena dus gewoon meer dan prima spelen. Zwakste mannen vandaag vond ik Nelom en Botteghin. Vooral Botteghin vond ik een aantal keer zeer zwak en dan bedoel ik in balbezit. Verloor toch een aantal keer op hele gevaarlijke plekken de bal en dat vond ik bij Vilhena minder het geval.

Maar ik noem vilhena niet specifiek door dat moment een domme voetballer. Dat is gebaseerd op het hele seizoen. Vaak draait die verkeerde kant op bijna altijd kiest die voor.lopen als die moet passen en andersom ook. Hij is qua inzicht echt heel erg beperkt. Het is ook niet voor niets dat die met afstand altijd meeste balverlies heeft. Zijn vaak ook hele onnodige balverlies en. Maar goed hij speelt door zijn inzet en loopvermogen en niets meer.

Als Ajax volgende week niet weet te winnen van PSV en Feyenoord wel van Vitesse dan kun je de hele winterstop gaan dromen van de Coolsingel ja. Maar het seizoen duurt nog lang! #cliché #maarnietminderwaar

Heerlijke pot, al was AZ dramatisch slecht. Had ook wel een goaltje bijgemogen nog, achja.

Nelom wordt denk ik de rest van het seizoen er niet meer uitgehaald. Is blijkbaar ook nog derde aanvoerder na Kuyt en El Ahmadi. Toornstra en Vilhena stonden nog op het veld, maar Nelom kreeg de band. Ongelofelijk.

Heerlijke pot, al was AZ dramatisch slecht. Had ook wel een goaltje bijgemogen nog, achja.

Nelom wordt denk ik de rest van het seizoen er niet meer uitgehaald. Is blijkbaar ook nog derde aanvoerder na Kuyt en El Ahmadi. Toornstra en Vilhena stonden nog op het veld, maar Nelom kreeg de band. Ongelofelijk.

Waarom vind je dat zo onvoorstelbaar? Matige voetballer kan denk ik een prima aanvoerder zijn.