Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasson

Feyenoord #25

Recommended Posts

Elia gisteren, tja. Kwam zijn back vooral eerste helft vaak voorbij om hem dan weer tegen te komen. Niet echt efficiënt.

Resultaat misschien wel. Maar Feyenoord was toch wel erg matig tegen Fener in 2 wedstrijden en uit bij United. Thuis was het ook niet heel geweldig imo.

Niet heel gek met al die afwezigen natuurlijk.

Ik zei het deze week ook, maar tactisch is Gio echt drama :(

Dick zag het helaas ook, met zijn "Feyenoord speelde simpel"

https://www.fr12.nl/nieuws/40159-adv...-speelden.html

Ja,hij heeft maar 1 idee en dat is deze basis...

Standaard 3 drafertjes op het middenveld, hij krijgt het ook niet werkend als het geen lopers zijn.. Kuyt en Vilhena zijn gewoon lopers die hard werken, qua creativiteit moet je echt niet bij ze wezen, zodra je groter dan 1.85 ben win je elk duel van Vilhena.. El Ahmadi is de beste iemand met een motor maar ook het vermogen voor intercepties en zelf voetballen.

Waar je tegen Fenerbahce meer hebt aan een andere organisatie neerzetten en meer kracht, dat is een sterk elftal die vanuit de verdediging en organisatie speelt. Vleugels spelers hebben weinig nut tegen ze.. Je had hier beter 4-4-2 kunnen spelen, iemand zoals Tapia sowieso in het veld, die is langer en sterker dan een vilhena wat gisteren gewoon meer nut had.

Zo wedstrijd tegen GAE die je verliest ook, je ziet tegen Zorya al dat het met Vejinovic en Tapia te traag loopt in de opbouw het zijn ook beide geen opbouwers. Wat doe je dan tegen een GAE exact hetzelfde.. Dan moet je een gustafsson opstellen die een stuk makkelijker voetbalt.

Tegen Utrecht ben je tactisch gewoon helemaal ingepakt, van bronckhorst was daar een zoutzak die pas hoop kreeg bij de 3-2... Was het 3-1 gebleven had die niet gewisseld hoor.

Edited by DonnyBrasco

Ben benieuwd. Heb weinig verwachtingen van Berghuis. Heeft wat mij betreft te weinig laten zien om nu ineens bepalend te gaan zijn, maar laat me graag verrassen. Verwacht vanmiddag een lastige wedstrijd en eigenlijk ook wel puntverlies.

Ben wel weer toe aan een overtuigende prestatie in een uitwedstrijd. Prima opstelling, al vind ik het enigszins vreemd dat Bilal telkens mag invallen en Berghuis nu opeens weer start, maar alleen maar beter, die Bilal kan je beter weggooien.

Dat vind ik tegen AZ met Haps op LB geen vreemde keuze eerlijk gezegd. En dat Bilal invalt met zijn snelheid en diepte vind ik ook niet zo vreemd.

Edited by MetalMichael

Misschien neemt die Bilal nu ook wel een beetje in bescherming. Viel echt bizar slecht in tegen Fener en heeft natuurlijk al wat langer nu het publiek over zich heen gekregen. Berghuis heeft er een tijdje, in stilte weliswaar, uit gelegen met een blessure. Misschien acht Gio hem nu pas helemaal topfit en hield hij hem dus de afgelopen tijd bewust op de bank. Ik vind het wel een sterke zet aangezien Kuyt tegen tegenstanders als AZ not done is. Ben ook wel benieuwd naar Jens op 10, hoop dat het smullen wordt :

Op papier is dit echt een heerlijke voorhoede zeg :< Elia laat ook steeds meer zien dat die in vorm komt, jammer dat die net op de paal valt want hij verdient wel weer een goaltje.

Op papier is dit echt een heerlijke voorhoede zeg :< Elia laat ook steeds meer zien dat die in vorm komt, jammer dat die net op de paal valt want hij verdient wel weer een goaltje.

Even afwachten hoe de 2e helft verloopt. :p

Wat een heerlijke spits hebben we toch weer jongens :<. Vind hem nog belangrijker dan Guidetti en Pellè waren.

Wat een heerlijke spits hebben we toch weer jongens :<. Vind hem nog belangrijker dan Guidetti en Pellè waren.

Is die denk ook want wat het belangrijkste aan hem is: hij laat anderen beter voetballen. Bij Pelle was het gewoon alle ballen naar voren rossen en maar hopen dat Pelle er wat mee doet. Jorgensen beukt sleurt houdt een bal vast en nog belangrijker hij kan een bal ook naar het juiste kleurtje passen.

En dat zonder Kuijt he, jongens.

Zo'n bal als Toornstra gaf op Vilhena bij de 3-0 geeft Kuyt gewoon niet. Prima dus dat die keertje moet banken