Jump to content
Sign in to follow this  
Tomasson

Feyenoord #25

Recommended Posts

Vilhena speelde ook een puike pot, mag ook wel eens gezegd worden. En Bilal heeft volgens mij echt niks goeds gedaan...

Wat een gezeik om die wissel van Kuyt. Is 36 jaar en wordt na een uurtje gewisseld. Snap de commotie niet zo. Zeker met z'n rol op het middenveld nu, bij een 1-0 is het dan keihard nodig dat je je meters blijft maken. Vind het vrij logisch eigenlijk.

Edited by Bruins

Wat een gezeik om die wissel van Kuyt. Is 36 jaar en wordt naar een uurtje gewisseld. Snap de commotie niet zo. Zeker met z'n rol op het middenveld nu, bij een 1-0 is het dan keihard nodig dat je je meters blijft maken. Vind het vrij logisch eigenlijk.

:nono:

Ik had er een beetje een hard hoofd in toen ik die 10-0-0 opstelling van Twente op het veld zag, maar uiteindelijk vind ik dat we het keurig gedaan hebben. Soms verbaast het me hoe weinig Feyenoord het gas los laat. Vorig jaar was dit echt stukken meer. Daarom was ik ook echt blij met die 1-0, want dan is Twente eigenlijk kansloos in zo'n opstelling. Begin tweede helft was Twente weer teruggeschakeld naar een 4-3-3, maar werden de ruimtes alleen maar groter voor Feyenoord. Met al die kansen die volgden, had de uitslag wel wat ruimer gemogen.

Verder is het voor mij onbegrijpelijk als Woudenberg nog zou moeten banken voor Nelon, want die was prima. Ook Toornstra was prima, en zorgde door zijn spel daar Kuyt terecht werd gewisseld. Het is in mijn optiek namelijk Toornstra of Kuyt die geslachtofferd moest worden voor Berghuis (die prima inviel).

En lekker dat we eindelijk weer een waardige spits hebben. Komt het spel echt enorm ten goede.

Wat een gezeik om die wissel van Kuyt. Is 36 jaar en wordt na een uurtje gewisseld. Snap de commotie niet zo. Zeker met z'n rol op het middenveld nu, bij een 1-0 is het dan keihard nodig dat je je meters blijft maken. Vind het vrij logisch eigenlijk.

Idd, beetje onzin allemaal. Gewoon heel terecht dat Gio die keuzes maakt, want hij is de baas. Niet Kuyt.

Ik had er een beetje een hard hoofd in toen ik die 10-0-0 opstelling van Twente op het veld zag, maar uiteindelijk vind ik dat we het keurig gedaan hebben. Soms verbaast het me hoe weinig Feyenoord het gas los laat. Vorig jaar was dit echt stukken meer. Daarom was ik ook echt blij met die 1-0, want dan is Twente eigenlijk kansloos in zo'n opstelling. Begin tweede helft was Twente weer teruggeschakeld naar een 4-3-3, maar werden de ruimtes alleen maar groter voor Feyenoord. Met al die kansen die volgden, had de uitslag wel wat ruimer gemogen.

Verder is het voor mij onbegrijpelijk als Woudenberg nog zou moeten banken voor Nelon, want die was prima. Ook Toornstra was prima, en zorgde door zijn spel daar Kuyt terecht werd gewisseld. Het is in mijn optiek namelijk Toornstra of Kuyt die geslachtofferd moest worden voor Berghuis (die prima inviel).

En lekker dat we eindelijk weer een waardige spits hebben. Komt het spel echt enorm ten goede.

Idd, beetje onzin allemaal. Gewoon heel terecht dat Gio die keuzes maakt, want hij is de baas. Niet Kuyt.

Vind het ook een vrij logische wissel hoor, maar snap niet dat die Kuyt zich als een klein kind gaat gedragen. Juist hij zou moeten weten dat je daar meer kwaad dan goed mee doet. Ontdoet zich in die anderhalf jaar toch een beetje van zijn "Ideale schoonzoon" stempel.

Vind het ook een vrij logische wissel hoor, maar snap niet dat die Kuyt zich als een klein kind gaat gedragen.

Heb ik iets gemist dan?

Heb ik iets gemist dan?

Oh ik was even vergeten dat er niks over je maatje kuyt gezegd kan worden zonder dat jij daar heel onrealistisch op reageerd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oh ik was even vergeten dat er niks over je maatje kuyt gezegd kan worden zonder dat jij daar heel onrealistisch op reageerd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik stel volgens mij gewoon een vraag? Hoe heeft Kuijt zich als een klein kind gedragen dan? Zag geen gebaartjes oid.

Idd. Koppelde dat ook niet direct of exclusief aan zijn wissel. Het spel was gewoon matig, zeker in vergelijking tot vorige week. Ik relateerde het chagrijn meer daaraan.

Dat hij daarna de pers niet te woord heeft gestaan wordt ook opgeblazen. Heeft vorig jaar ook aangegeven dat hij er een beetje moe van werd, steeds hetzelfde verhaal, dezelfde vragen. Hij zag de voor de hand liggende vragen al weer hangen denk ik. Een beetje zoals de pers nu ook aan het poeren is. Vind het prima dat hij daarvoor past na zo'n wedstrijd.

Ik stel volgens mij gewoon een vraag? Hoe heeft Kuijt zich als een klein kind gedragen dan? Zag geen gebaartjes oid.

'Vergrootglas'

Idd. Koppelde dat ook niet direct of exclusief aan zijn wissel. Het spel was gewoon matig, zeker in vergelijking tot vorige week. Ik relateerde het chagrijn meer daaraan.

Dat hij daarna de pers niet te woord heeft gestaan wordt ook opgeblazen. Heeft vorig jaar ook aangegeven dat hij er een beetje moe van werd, steeds hetzelfde verhaal, dezelfde vragen. Hij zag de voor de hand liggende vragen al weer hangen denk ik. Een beetje zoals de pers nu ook aan het poeren is. Vind het prima dat hij daarvoor past na zo'n wedstrijd.

Ik zie dat dus iets anders, maar goed. Hij staat er ook met zijn blije bakkes als het wel goed gaat, moet je er ook staan als het voor hem persoonlijk dan even tegen zit. Overigens is het niet alleen deze actie waardoor ik een beetje een antipathie aan het kweken ben jegens die man, dat constante gezeik over gele kaarten en dat opgefokte gedrag in belangrijke wedstrijden vind ik ook niet echt bij hem passen.

Dat is/was zijn taak als aanvoerder. Op het moment dat hij gewisseld is, dan is een andere speler de spreekbuis.

Gisteren was het trouwens Toornstra die het interview na de wedstrijd deed, niet eens de toenmalige aanvoerder El Ahmadi.

Die Jorgensen is geen verkeerde he. Hoe zien jullie dat? Enkel twee samenvattingen Eredivisie (ohjaj en tegen Valencia in voorbereiding) en live in de Supercup, dus heb zeker geen compleet beeld.

Fijne goal gisteren, maar tegen Groningen toch wel wat ballen gemist. Valt me vooral op (tegen Valencia bijvoorbeeld) dat hij gewoon heel veel schiet. Dat kan met de keepers in de Eredivisie best wel eens een succesformule blijken. Guidetti had dat ook, gewoon schieten en zien waar je uitkomt.

Tjah zo is Memphis in Manchester gekomen. 8923438949 keer per wedstrijd uit kansloze posities schieten en met die drollenvangers hier op doel vliegt er vanzelf wel een keertje een keer in.

Fijne goal gisteren, maar tegen Groningen toch wel wat ballen gemist. Valt me vooral op (tegen Valencia bijvoorbeeld) dat hij gewoon heel veel schiet. Dat kan met de keepers in de Eredivisie best wel eens een succesformule blijken. Guidetti had dat ook, gewoon schieten en zien waar je uitkomt.
Exact. Ik ben er heel blij mee. Het is ook wel, voor zover we dat al kunnen zeggen, een echte Feyenoord spits.

Zolang Jorgensen zijn goaltjes mee blijft pikken kan Kramer het vergeten. Ze zijn ook totaal verschillend.

Zelfs als hij niet (veel) scoort, voegt hij echt nog veel toe aan het spel van Feyenoord. In ieder geval veeeeel meer dan dat Kramer zou doen.