Richarð. Geplaatst 8 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2017 Childhood - Solemn Skies :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Snow Patrol - Fallen Empires _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 9 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2017 Interpol - Leif Erikson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Muziekboard is beetje dood aan het gaan he Arcade Fire - Creature Comfort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Muziekboard is beetje dood aan het gaan he Arcade Fire - Creature Comfort Eeuwig zonde, ik hoop dat iemand er wat leven in kan brengen. De muziek die ik momenteel luister is niet bepaald voor iedereen geschikt, anders had ik wel wat willen doen. Muziek is zo mooi, samen met voetbal en mijn directe familie en beste vrienden het belangrijkste in het leven (voor mij dus)! Ik hoop dat iemand er iets aan probeert te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 John Legend - Each Day Get Better Hulde aan dit nummer _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2017 Muziekboard is beetje dood aan het gaan he Heel MU, joh. Merk zelf dat ik ook veel minder hier te vinden ben. Omar Souleyman - Bahdeni Nami Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Heel MU, joh. Merk zelf dat ik ook veel minder hier te vinden ben. Omar Souleyman - Bahdeni Nami True, maar muziekboard leefde vaak juist nog best aardig door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 Het maakt me een beetje triest, gelukkig heb ik veel mensen om over muziek te praten op Twitter...Maar dat gaat uiteraard alleen over hiphopheads, ookal hebben de meeste een vrij brede smaak ook nog buiten de hiphop...Het is jammer, ik mis het wel een beetje. Maar goed, ik post lekker in het hiphoptopic en de andere topics die me aanspreken. En post niet wat ik luister omdat niemand het kent en waarschijnlijk weinig mensen met interesse in hiphop in dit topic komen, en de mensen hier die van hiphop houden zijn veelal van andere hiphop dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 augustus 2017 Share Geplaatst 11 augustus 2017 (bewerkt) Ik ga hier gewoon dope hiphop posten, moet kunnen. Ook om een tijdbeeld van mijn smaak te krijgen als ik weer eens alle topics doorspit: [YOUTUBE]rzkHu7Sdvv8[/YOUTUBE] Underground mc, met wie ik contact heb op twitter en die mad nice is. Zijn CD met dit nummer erop (zijn op 1 na laatste) ligt volgende week bij me in de bus als het goed is. :clap: 12 augustus 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2017 Four Tet - Planet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Four Tet is toch ook van de hiphop-remixes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 J. Balvin, Willy William - Mi Gente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Canibus - Channel Zero Het zijn bijna alleen maar tekstuele hoogstandjes, wat er uit de vingers van deze man komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2017 Four Tet is toch ook van de hiphop-remixes? Geen idee, zou best kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 qrO4YZeyl0I Djeez wat is dit goed eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Persoonlijk meer fan van Alejandro eigenlijk, maar goeie shit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2017 The Strokes - Is This It [Album] :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Moderat - Finder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2017 LCD Soundsystem - tonite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Nothing But Thieves - I'm Not Made by Design Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 (bewerkt) Nummer een in rotatie hier, heerlijke productie. [YOUTUBE]i1lkmp6ilEk[/YOUTUBE] 17 augustus 2017 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 (bewerkt) Year of no Light - Perséphone Ik vrees altijd dat ik dit teveel luister, maar raak het nooit beu. 17 augustus 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2017 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2017 gmhT2EqGmbY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 17 augustus 2017 Share Geplaatst 17 augustus 2017 Hele fijne plaat, vind persoonlijk Strangest Thing nog ietsje beter. Nog een kleine week en de plaat komt uit, begin november mooi naar de HMH. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten