Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Muziekboard is beetje dood aan het gaan he

Arcade Fire - Creature Comfort

Eeuwig zonde, ik hoop dat iemand er wat leven in kan brengen. De muziek die ik momenteel luister is niet bepaald voor iedereen geschikt, anders had ik wel wat willen doen. Muziek is zo mooi, samen met voetbal en mijn directe familie en beste vrienden het belangrijkste in het leven (voor mij dus)! Ik hoop dat iemand er iets aan probeert te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt me een beetje triest, gelukkig heb ik veel mensen om over muziek te praten op Twitter...Maar dat gaat uiteraard alleen over hiphopheads, ookal hebben de meeste een vrij brede smaak ook nog buiten de hiphop...Het is jammer, ik mis het wel een beetje. Maar goed, ik post lekker in het hiphoptopic en de andere topics die me aanspreken. En post niet wat ik luister omdat niemand het kent en waarschijnlijk weinig mensen met interesse in hiphop in dit topic komen, en de mensen hier die van hiphop houden zijn veelal van andere hiphop dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga hier gewoon dope hiphop posten, moet kunnen. Ook om een tijdbeeld van mijn smaak te krijgen als ik weer eens alle topics doorspit:

[YOUTUBE]rzkHu7Sdvv8[/YOUTUBE]

Underground mc, met wie ik contact heb op twitter en die mad nice is. Zijn CD met dit nummer erop (zijn op 1 na laatste) ligt volgende week bij me in de bus als het goed is. :clap:

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites