The Saint Gepost April 26 Gepost April 26 https://open.spotify.com/track/2aJDlirz6v2a4HREki98cP?si=L3TIvHTZRWmB4k5e-t6vFw Quote
Grote Ree Gepost April 27 Gepost April 27 3 uur geleden zei Tim': Â Â Dit blijft toch echt een heerlijk hitje. Heerlijk droge muziek maakten die gasten. Quote
Urbeto Gepost May 3 Gepost May 3 6 uur geleden zei Vreven: Zo idioot mooi dit.   Je hebt me geĂ¯nspireerd om de lp waar ik deze op heb staan even aan te slingeren. Fantastische plaat inderdaad  Quote
Vreven Gepost May 5 Gepost May 5 De band heeft me nooit echt weten te raken. Maar deze pokoe is wel echt buitencategorie.  DISORDER DISORDER DISOOOOOOOORDERRRRRRRRRR Quote
Sick Blik Gepost May 6 Gepost May 6 SOAD begin ik zelf steeds meer te waarderen. Weet nog dat ik Toxicity ooit een 6je had gegeven, maar denk als ik die opnieuw luister dat het een stuk hoger wordt. Snel weer even doen. Â Ik erger me aan mezelf, gezien ik Depeche Mode en New Order altijd verwar. Wil ik even een einde aan maken, dus ik ga even gedetailleerd naar beiden luisteren. Quote
Vreven Gepost May 6 Gepost May 6 (edited) 1 uur geleden zei Sick Blik: SOAD begin ik zelf steeds meer te waarderen. Weet nog dat ik Toxicity ooit een 6je had gegeven, maar denk als ik die opnieuw luister dat het een stuk hoger wordt. Snel weer even doen. Â Ik erger me aan mezelf, gezien ik Depeche Mode en New Order altijd verwar. Wil ik even een einde aan maken, dus ik ga even gedetailleerd naar beiden luisteren. Je begint wel meteen met het, wat mij betreft, beste album van DM. Edited May 6 by Vreven Quote
Sick Blik Gepost May 6 Gepost May 6 3 uur geleden zei Erwin.: New Order moet je koppelen aan Joy Division Haha ja klopt, maar qua sound zit het imo dichter in de buurt van Depeche Mode. Vandaar dat ik het sonische verschil wil ontdekken. 2 uur geleden zei Vreven: Je begint wel meteen met het, wat mij betreft, beste album van DM. Haha ja had die al eens geluisterd en van genoten. Dacht, tijd om nog een keer te doen en beter te onthouden.    De volgende. Hoorde al dat het grootste verschil is dat New Order een basgitaar heeft. Hoor dat meteen nu. Quote
Recommended Posts