sennid Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 maart Share Geplaatst 14 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Bloc Party- So Here We Are Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Big Star - Thirteen Perfecte pop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 maart Share Geplaatst 15 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Django Django- First Light Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart Auteur Share Geplaatst 16 maart Real Estate - Daniel [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Speciaal voor @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Everything I Thought It Was [ALBUM] - Justin Timberlake Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Steve Miller Band - Something Special Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Ziet er misschien wat gek uit maar dropt wel bars over zijn eigen donkere verleden. Heeft er nog wel een paar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart The Maccabees - Toothpaste Kisses Eeuwig zonde dat ze zijn gestopt. Vond The Maccabees altijd wel een beetje underrated. Ooit 1x gezien in het voorprogramma van de Black Keys en baal nog steeds dat ik ze niet vaker heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 8 minuten geleden zei Christian.: The Maccabees - Toothpaste Kisses Eeuwig zonde dat ze zijn gestopt. Vond The Maccabees altijd wel een beetje underrated. Ooit 1x gezien in het voorprogramma van de Black Keys en baal nog steeds dat ik ze niet vaker heb gezien. Eens eens No Kind Words bv erg goed vind ik en andere nummers ook, goede band was het ja. Zelf nu: The Strokes- The Adults Are Talking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart 23 minuten geleden zei Christian.: The Maccabees - Toothpaste Kisses Eeuwig zonde dat ze zijn gestopt. Vond The Maccabees altijd wel een beetje underrated. Ooit 1x gezien in het voorprogramma van de Black Keys en baal nog steeds dat ik ze niet vaker heb gezien. Ik wist eigenlijk niet eens dat ze gestopt waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Nada Surf - Icebox <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Khruangbin- May Ninth hoor het voor het eerst, zkr niet voor het laatst, wat een heerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Metric, Brie Larson - Black Sheep Van deze pokoe word ik altijd zo vrolijk. <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Willy Organ - Anderson Pamela Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart In een repeat playlist van mij, dankzij @Bogatyrheerlijk nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Lekker potje Krautrock Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten