Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart Op 29-2-2024 om 15:56 zei Richarð.: Liam Gallagher & John Squire - Liam Gallagher John Squire [Album] Nog maar een keertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Hij staat on repeat hier. Echte oorwurm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart En om even in te haken dat Ome Paul in de videoclip zit en mee heeft gewerkt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Creedence Clearwater Revival- Run Through The Jungle Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Die intro van 5 minuten Petrucci = god Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Pretenders-Brass in Pocket Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart HALT DEIN MAUL!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 34 minuten geleden zei Urbeto: Hij staat on repeat hier. Echte oorwurm. Zit denk ik al rond de 50 repeats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 42 minuten geleden zei Urbeto: Hij staat on repeat hier. Echte oorwurm. Hier krijg ik echt een schimmeloor van, wat een teringherrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart 1 minuut geleden zei Arezo: Hier krijg ik echt een schimmeloor van, wat een teringherrie Ik vind het echt een hele vette inzending voor het Songfestival. Eindelijk eens iets waar Nederland écht een muziekpionier in is geweest (happy hardcore), in tegenstelling tot die zeikerige singer-songwriter meuk van de afgelopen jaren. Ik vind de clip ook wel echt komisch. Leuke referenties en het steekt allemaal goed in elkaar. Ik verwacht dat Joost erg hoge ogen gaat gooien in Malmö! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Ik weet niet of we trots moeten zijn dat we daar muziekpionier zijn geweest. Maar die Mia en die andere dude was echt heel slecht, ook compleet geen ervaring op podia enzo. S10 is ook weinig, Jeangu Macrooy was heel slecht, Duncan won. Trijntje en Waylon was slecht en Douwe Bob ook. We gaan het zien! het wordt goed ontvangen wat ik zo begreep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 maart Auteur Share Geplaatst 1 maart Fiveng - Easy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart GO!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 16 uur geleden zei Richarð.: Nog maar een keertje Wat vind je er van? Luister hem nu ook weer haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart 2 uur geleden zei bas huijsmans: Wat vind je er van? Luister hem nu ook weer haha Prima album, hoor. Niets schokkends of wereldbrekend, maar het luistert lekker weg. Favoriete track is vooralsnog Raise Your Hands. Eerste nummer van het album waardoor je er meteen lekker in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Krachtiger wordt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Volgend weekend naar een kleine early feest met desbetreffende DJ die gaat draaien dus even het album luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart I've Been In Love - Jungle, Channel Tres Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten