Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

Arctic Monkeys - Perfect Sense

Nu na zo'n 20 luisterbeurten kan ik concluderen dat het einde (Hello You - Mr. Schwartz - Perfect Sense) ontzettend sterk is. Waar ik in het begin vooral genoot van het begin van de plaat, want There'd Better Be a Mirrorball was al snel een van mijn favorieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

14 uur geleden zei The Kerfts:

Vind The Car een stapje vooruit, maar zeker de helft van de nummers op het album zijn weinig memorabel inderdaad. Body Paint en Hello You vind ik dan wel weer sterk. Maar in het algemeen is het muziekstijltje waarvoor ze gaan niet helemaal mijn ding. Wat dat betreft bevalt de nieuwe Alvvays me meer.

Ja misschien moet ik het nog vaker luisteren. En ik snap dat de band zich ontwikkelt, dus je zult mij ook niet horen zeiken op ze. Het is  gewoon wat minder mijn ding, dat kan. Gelukkig heb ik nog genoeg materiaal van ze wat ik graag luister. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, zie dat AM hier al besproken is terwijl ik de vraag in het andere topic stelde. Kan dus wel een topic minder.

Eens met de commentaren tot nu toe; het is wat saai en moet misschien wat vaker luisteren om het meer te gaan waarderen, zoals bij het vorige album. Ik denk dat sowieso de meeste fans gehoopt hadden op nu weer een iets meer uptempo album.

Heb ook gehoord dat Alex Turner gezegd heeft dat ie klaar is met z'n gitaar en dat die drummer ook niet echt blij is met de nieuwe richting (en terecht, valt weinig voor hem te doen).

Op 21-10-2022 om 16:25 zei bas2204:

Net ook voor het eerst hier tijdens het werk op gehad. Leuke plaat, maar eerst een keer goed luisteren en niet alleen op de achtergrond.

Deze comment vond ik ook wel typisch, maar niet zoals bedoeld. Het nieuwe album is perfect om op de achtergrond te luisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites