Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

4 minuten geleden zei Erwin.:

Zo ff de top 2000 aanzetten.

Ik zal MetalMichael maar niet taggen nu

Even afwachten of er klachten van de buren komen, want hij staat toch wel redelijk hard hier inderdaad. Helaas vanavond alweer de laatste van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwam net voorbij in de Snob2000. Meindert Talma ken ik van naam, verder nooit in verdiept. Jannes van der Wal ken ik vooral van verhalen van mijn ouders. Het is eigenlijk 20 minuten de biografie van Jannes van der Wal die wordt opgelezen, maar wat is dit prachtig zeg. Ga snel meer van hem luisteren. Hij heeft een album gemaakt met allemaal nummers over voetballers, daar ben ik wel benieuwd naar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

@Tim' Inspiratie opgedaan uit mijn Album van het Jaar-lijst? :D

Niet eens, zie hem nu pas. Maar een album-lijstje met Seventeen Going Under op de eerste plaats is altijd de moeite waard. Zeker nu ik ook Oscar and the Wolf, London Grammar, Elbow, The War on Drugs en The Killers zie staan (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim':

Niet eens, zie hem nu pas. Maar een album-lijstje met Seventeen Going Under op de eerste plaats is altijd de moeite waard. Zeker nu ik ook Oscar and the Wolf, London Grammar, Elbow, The War on Drugs en The Killers zie staan (y) 

Toen ik voor de lijst ging zitten kwam ik er inderdaad ook pas achter hoe een goed muziekjaar het eigenlijk geweest is. En dat ondanks de lockdowns en weinig optredens overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites