Becks Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Op 25-12-2021 om 22:25 zei ElPrincipito: Nog eentje van de dezelfde concertzaal. Je kent hem vast al, maar ik word altijd vrolijk van deze intro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 9 minuten geleden zei Karlo: Nog eentje van de dezelfde concertzaal. Je kent hem vast al, maar ik word altijd vrolijk van deze intro Heel gaaf! Ken ik inderdaad, maar met beelden maakt het hem nog een stuk toffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 13 uur geleden zei Regis: Deze is zo heerlijk, heb hem al een aantal keer geluisterd. Wát een band Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 10 minuten geleden zei Tim': Deze is zo heerlijk, heb hem al een aantal keer geluisterd. Wát een band Zo ff de top 2000 aanzetten. Ik zal MetalMichael maar niet taggen nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 4 minuten geleden zei Erwin.: Zo ff de top 2000 aanzetten. Ik zal MetalMichael maar niet taggen nu Even afwachten of er klachten van de buren komen, want hij staat toch wel redelijk hard hier inderdaad. Helaas vanavond alweer de laatste van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 december 2021 Auteur Share Geplaatst 29 december 2021 The Mountain Goats - Damn These Vampires Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Jade Bird - Different Kinds Of Light Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 MGMT- Little Dark Age Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 Kwam net voorbij in de Snob2000. Meindert Talma ken ik van naam, verder nooit in verdiept. Jannes van der Wal ken ik vooral van verhalen van mijn ouders. Het is eigenlijk 20 minuten de biografie van Jannes van der Wal die wordt opgelezen, maar wat is dit prachtig zeg. Ga snel meer van hem luisteren. Hij heeft een album gemaakt met allemaal nummers over voetballers, daar ben ik wel benieuwd naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 december 2021 Share Geplaatst 31 december 2021 Bob Dylan- Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 The Airborne Toxic Event- Sometime Around Midnight, dit is wel heerlijk gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Ben Howard- A Boat To An Island On The Wall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Kippenvel, wat een nummer blijft dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Dit album Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Goldband - Betaalbare Romantiek (Album) @Tim' Inspiratie opgedaan uit mijn Album van het Jaar-lijst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 1 minuut geleden zei 007mark: @Tim' Inspiratie opgedaan uit mijn Album van het Jaar-lijst? Niet eens, zie hem nu pas. Maar een album-lijstje met Seventeen Going Under op de eerste plaats is altijd de moeite waard. Zeker nu ik ook Oscar and the Wolf, London Grammar, Elbow, The War on Drugs en The Killers zie staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 2 minuten geleden zei Tim': Niet eens, zie hem nu pas. Maar een album-lijstje met Seventeen Going Under op de eerste plaats is altijd de moeite waard. Zeker nu ik ook Oscar and the Wolf, London Grammar, Elbow, The War on Drugs en The Killers zie staan Toen ik voor de lijst ging zitten kwam ik er inderdaad ook pas achter hoe een goed muziekjaar het eigenlijk geweest is. En dat ondanks de lockdowns en weinig optredens overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Wat blijft dit toch een onderschatte rammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 IDLES - Danny Nedelko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten