Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

Ik luister nu..?

RicharĂ°.

Recommended Posts

• Replies 8.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Op 25-9-2020 om 14:53 zei RicharĂ°.:

Dat kan het een moeilijke luisterbeurt gaan worden, denk ik zo. Ik heb "het geluk" dat ik ook wel kan genieten van alle bliepjes en dus beide Sufjans, om het zo maar even te noemen, kan waarderen.

Fleet Foxes - Shore [Album]

@bas2204 Wat vond je van de nieuwe FF, Bas? Staat hier inmiddels al voor de vierde keer op.

Moet hem nog even een keer horen, niet heel geconcentreerd geluisterd de eerste keer. Maar klonk zo op het eerste gehoor niet verkeerd. Jij vind hem wel aardig als hij al voor de vierde keer op staat

Op 25-9-2020 om 14:53 zei RicharĂ°.:

Dat kan het een moeilijke luisterbeurt gaan worden, denk ik zo. Ik heb "het geluk" dat ik ook wel kan genieten van alle bliepjes en dus beide Sufjans, om het zo maar even te noemen, kan waarderen.

Heb het altijd moeilijk met Sufjan. Chicago vind ik bijvoorbeeld fantastisch, maar met een hoop andere nummers weet ik niet zo goed wat ik er mee moet. 

Daarentegen bevalt dit album me tot nu toe heel goed (ben nog aan mijn eerste luisterbeurt bezig)

1 minuut geleden zei Titan:

En? 

Zal ik echt op een zondagochtend moeten gaan luisteren als er niemand om me heen is, dus ik wacht nog heel even ermee.

Ben nu halverwege, maar bevalt al goed. Klinkt als een schitterend album. Vooral Scherven van Jou is een mooi nummer. Album kreeg ook al louter lovende reacties op Musicmeter.