Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zojuist zei Bolderbast:

Is het wat?

De style van het album past wel in mijn straatje, zoals The Age of Adz, maar het is natuurlijk compleet anders dan Carrie & Lowell. Mij bevalt het wel na de eerste luisterbeurt. Vooral de singles Video Game, Sugar en America staken er boven uit, de rest moet ik nog wat vaker horen. Denk ook dat het zo'n album is dat je echt vaker moet luisteren om het je écht te pakken in tegenstelling tot een C&L dat echt meteen een toon zet. En het ligt vooral aan van welke Sufjan je houdt. Als je alleen van C&L, Michigan en Illinoise bent, dan gaat dit niks worden.

Car Seat Headrest - (Joe Gets Kicked Out of School for Using) Drugs with Friends [But Says This Isn't a Problem]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Keko:

Hoe luister je deze? Staat nog niet op Spotify en Youtube volgens mij

Inmiddels wel. Vandaag is ie officieel gereleased. 

15 uur geleden zei Richarð.:

De style van het album past wel in mijn straatje, zoals The Age of Adz, maar het is natuurlijk compleet anders dan Carrie & Lowell. Mij bevalt het wel na de eerste luisterbeurt. Vooral de singles Video Game, Sugar en America staken er boven uit, de rest moet ik nog wat vaker horen. Denk ook dat het zo'n album is dat je echt vaker moet luisteren om het je écht te pakken in tegenstelling tot een C&L dat echt meteen een toon zet. En het ligt vooral aan van welke Sufjan je houdt. Als je alleen van C&L, Michigan en Illinoise bent, dan gaat dit niks worden.

Dit geluid is niet echt mijn kopje thee. Wel leuk dat het altijd maar afwachten waar Stevens mee komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bolderbast:

Dit geluid is niet echt mijn kopje thee. Wel leuk dat het altijd maar afwachten waar Stevens mee komt. 

Dat kan het een moeilijke luisterbeurt gaan worden, denk ik zo. Ik heb "het geluk" dat ik ook wel kan genieten van alle bliepjes en dus beide Sufjans, om het zo maar even te noemen, kan waarderen.

Fleet Foxes - Shore [Album]

@bas2204 Wat vond je van de nieuwe FF, Bas? Staat hier inmiddels al voor de vierde keer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites