MisterX Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Pasen is coming Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2020 Lewsberg - In This House [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Jaren 90's en 00's spul luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 (bewerkt) https://youtu.be/0cW2HZbSh2U Louane - Je Vole hoe kan ik deze anders weergeven? Net zoals hierboven. Zit op de telefoon. 28 maart 2020 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 12 minuten geleden zei ElPrincipito: hoe kan ik deze anders weergeven? Net zoals hierboven. Zit op de telefoon. Bij mij veranderd het automatisch. Ook op de telefoon volgens mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 London Grammer - Wasting my young years. Hannah Reid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 56 minuten geleden zei The Saint: London Grammer - Wasting my young years. Hannah Reid Ook regelmatig aan staan. Echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Pretty Peggy - Wolfmother Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 maart 2020 Share Geplaatst 28 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 Bag Raiders - Shooting Stars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 LAAKE - O [Album] Probeer de laatste tijd wat meer nieuwe muziek te downloaden en luisteren. Iets wat ik vroeger vaak deed, maar de afgelopen jaren wat minder ben gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 10 minuten geleden zei sennid: Charlotte is wel iemand die ik echt snel een keer live moet gaan zien als de coronacrisis achter de rug is. Zelfde geld voor Amelie Lens trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Charlotte is wel iemand die ik echt snel een keer live moet gaan zien als de coronacrisis achter de rug is. Zelfde geld voor Amelie Lens trouwens. Charlotte draait echt heerlijk. Ik zou dan voor Awekenings gaan met ADE. Amelie Lens zou ik zaterdagnacht zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2020 Share Geplaatst 29 maart 2020 10 minuten geleden zei sennid: Charlotte draait echt heerlijk. Ik zou dan voor Awekenings gaan met ADE. Amelie Lens zou ik zaterdagnacht zien Heb kaartjes voor de zondag inderdaad. Maar ga er eigenlijk vooralsnog vanuit dat het niet door zal gaan eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2020 Django Django - Silver Rays Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 15 uur geleden zei Richarð.: LAAKE - O [Album] Probeer de laatste tijd wat meer nieuwe muziek te downloaden en luisteren. Iets wat ik vroeger vaak deed, maar de afgelopen jaren wat minder ben gaan doen. Ik probeer dit via Spotify ook weer wat meer te doen, gewoon albums en dan liefst nieuwe (voor mij) opzetten en geen standaard/eigen playlists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Is dat een cover @bas2204 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 30 maart 2020 @007mark Had nog naar Holly geluisterd. Vond het geen slecht nummer, maar denk niet dat het iets is dat ik vaker op zou zetten. Daar was het me toch net iets te poppy voor. Talk Show - Stress Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 1 uur geleden zei 007mark: Is dat een cover @bas2204 ? Het is een cover inderdaad. Maar deze versie wordt hier in Nederland in een reclame gebruikt en is gemaakt door een Nederlandse band, dus kan heel goed zijn dat je alleen deze versie kent en de andere niet. Ik kwam er ook pas geleden pas achter dat het een cover is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 Gorillaz - Désolé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten