Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

Op 26-2-2020 om 14:29 zei Richarð.:

Grimes - Miss Anthropocene [Album]

Ik nu dus deze. Zie Grimes hier sowieso veel voorbijkomen, en buiten de inzending van @Roprop op Worldvision weinig van gehoord (wel veel punten gegeven). Ben dus wel nieuwsgierig geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

6 minuten geleden zei 007mark:

Ik nu dus deze. Zie Grimes hier sowieso veel voorbijkomen, en buiten de inzending van @Roprop op Worldvision weinig van gehoord (wel veel punten gegeven). Ben dus wel nieuwsgierig geraakt.

Ik kende alleen We Appreciate Power (wat volgens mij Roprop's inzending is), die zag ik regelmatig voorbij komen in berichten van mijn muziekbronnen.  Toen uiteindelijk ook maar gaan luisteren en dat beviel me wel. Zodoende dat nieuwste album een kans gegeven en dat was een goede keuze. Staat hier nu regelmatig op.

Pitchfork, een gerenommeerde site, is ook fan van haar. Vorige album Art Angels kreeg een 8.5 en nu deze nieuwe, Miss Anthropocene, een 8.2.

EDIT: Album voor Art Angels kreeg ook een 8.5 zelfs.

bewerkt door Richarð.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Richarð.:

Ik kende alleen We Appreciate Power (wat volgens mij Roprop's inzending is), die zag ik regelmatig voorbij komen in berichten van mijn muziekbronnen.  Toen uiteindelijk ook maar gaan luisteren en dat beviel me wel. Zodoende dat nieuwste album een kans gegeven en dat was een goede keuze. Staat hier nu regelmatig op.

Pitchfork, een gerenommeerde site, is ook fan van haar. Vorige album Art Angels kreeg een 8.5 en nu deze nieuwe, Miss Anthropocene, een 8.2.

EDIT: Album voor Art Angels kreeg ook een 8.5 zelfs.

Vind het tot nu toe ook aangenaam om naar te luisteren, al snap ik het ook heel goed als veel mensen die helemaal niets vinden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IDLES - Danny Nedelko

The D, the A, the N, the N, the Y
The N, the E, the D, the E, the L, the K, the O

The C, the O, the M, the M, the U, the N, the I, the T, the Y

The S, the O

The F, the U, the C, the K

The Y, the O and the U
And you, and you, and you

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Erwin.:

I like it, ga ik vaker luisteren

Mooi! Kwam per toeval op toen ik op MusicMeter wat zat te kijken bij de net toegevoegde albums. Levert niet altijd wat op, maar soms zit er een pareltje als dit tussen. Stress staat hier namelijk meerdere keren per dag op.

Talk Show - Stress

Waaronder nu dus. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites