007mark Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Op 26-2-2020 om 14:29 zei Richarð.: Grimes - Miss Anthropocene [Album] Ik nu dus deze. Zie Grimes hier sowieso veel voorbijkomen, en buiten de inzending van @Roprop op Worldvision weinig van gehoord (wel veel punten gegeven). Ben dus wel nieuwsgierig geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2020 (bewerkt) 6 minuten geleden zei 007mark: Ik nu dus deze. Zie Grimes hier sowieso veel voorbijkomen, en buiten de inzending van @Roprop op Worldvision weinig van gehoord (wel veel punten gegeven). Ben dus wel nieuwsgierig geraakt. Ik kende alleen We Appreciate Power (wat volgens mij Roprop's inzending is), die zag ik regelmatig voorbij komen in berichten van mijn muziekbronnen. Toen uiteindelijk ook maar gaan luisteren en dat beviel me wel. Zodoende dat nieuwste album een kans gegeven en dat was een goede keuze. Staat hier nu regelmatig op. Pitchfork, een gerenommeerde site, is ook fan van haar. Vorige album Art Angels kreeg een 8.5 en nu deze nieuwe, Miss Anthropocene, een 8.2.EDIT: Album voor Art Angels kreeg ook een 8.5 zelfs. 2 maart 2020 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 6 minuten geleden zei Richarð.: Ik kende alleen We Appreciate Power (wat volgens mij Roprop's inzending is), die zag ik regelmatig voorbij komen in berichten van mijn muziekbronnen. Toen uiteindelijk ook maar gaan luisteren en dat beviel me wel. Zodoende dat nieuwste album een kans gegeven en dat was een goede keuze. Staat hier nu regelmatig op. Pitchfork, een gerenommeerde site, is ook fan van haar. Vorige album Art Angels kreeg een 8.5 en nu deze nieuwe, Miss Anthropocene, een 8.2.EDIT: Album voor Art Angels kreeg ook een 8.5 zelfs. Vind het tot nu toe ook aangenaam om naar te luisteren, al snap ik het ook heel goed als veel mensen die helemaal niets vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 2 maart 2020 6 minuten geleden zei 007mark: Vind het tot nu toe ook aangenaam om naar te luisteren, al snap ik het ook heel goed als veel mensen die helemaal niets vinden Er is toegangkelijkere elektronische muziek te vinden, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Tom Petty & The Heartbreakers - Learn to fly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 3 uur geleden zei sennid: Dit draaien in de zomer Dat hele album is weer heerlijk voor het moment dat je in de zon kunt gaan liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 maart 2020 Share Geplaatst 2 maart 2020 Naast dat hier het nieuwe album van Lindemann door de speakers schalt, even een stukje ordinaire reclame richting iedereen die iets van muziek (en andere media) afweet: de media contest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 James Bay - Bad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 Op 2-3-2020 om 19:38 zei bas2204: Dat hele album is weer heerlijk voor het moment dat je in de zon kunt gaan liggen Ik krijg hem donderdag binnen op vinyl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 maart 2020 Share Geplaatst 3 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Gavin James - Strangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2020 IDLES - Danny Nedelko The D, the A, the N, the N, the Y The N, the E, the D, the E, the L, the K, the O The C, the O, the M, the M, the U, the N, the I, the T, the Y The S, the O The F, the U, the C, the K The Y, the O and the U And you, and you, and you Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 maart 2020 Share Geplaatst 4 maart 2020 Op 2-3-2020 om 16:59 zei Richarð.: Talk Show - Stress @Erwin. Aanradertje @Erwin. ff reminder voor mezelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 S10 - Wat Is Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2020 Real Estate - It's Real Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 George Ezra - Listen to the man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2020 Muzz - Bad Feeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2020 Share Geplaatst 5 maart 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Joanne Shaw Taylor - The Best Thing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Op 2-3-2020 om 16:59 zei Richarð.: Talk Show - Stress @Erwin. Aanradertje I like it, ga ik vaker luisteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 maart 2020 Share Geplaatst 6 maart 2020 Mumford and Sons - Babel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 maart 2020 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2020 12 uur geleden zei Erwin.: I like it, ga ik vaker luisteren Mooi! Kwam per toeval op toen ik op MusicMeter wat zat te kijken bij de net toegevoegde albums. Levert niet altijd wat op, maar soms zit er een pareltje als dit tussen. Stress staat hier namelijk meerdere keren per dag op. Talk Show - Stress Waaronder nu dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2020 Share Geplaatst 7 maart 2020 Chef Special - Unfold (album) Gister geluisterd, maar chill hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten