Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Oh, ik dacht dat er iets verkeerd was gegaan bij posten ofzo waardoor mijn post er meerdere keren stond en dat hersteld was ofzo. Maar blijkbaar wordt dit ook al gezien als dubbelposten. Naar mijn idee is dat iets wat je binnen een paar minuten doet, omdat je te lui bent om de mult quote of edit te gebruiken. Niet als je na een paar uur een volgend nummer plaatst in een topic als dit... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er meer dan een dag tussen zit is het imo geen probleem. Gisteren zat er bij jou 3 uur tussen, dan wacht je maar gewoon even of je past je vorige post aan.

In die post daarvoor zie ik 4 video's staan, dus ik vermoed dat je daar 4 losse posts aan besteed hebt? Dan snap je hopelijk wel dat dat niet de bedoeling is. 

Een dubbelpost is helemaal niet erg, maar je was er al op aangesproken dan moet je het niet nog eens doen. Anderen berichten melden omdat ze dubbelpost zijn, kenmerkt je ook weer.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites