Thierryvane Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ik weet niet waarom maar ik vind dit nummer echt super dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik weet niet waarom maar ik vind dit nummer echt super dik. Je moet de reclame kijken. Volgens mij is het van KPN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Ik vind het een afgrijselijk nummer en iedereen die het een leuk liedje vindt krijgt een slechte recensie in mijn WvV-lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 april Share Geplaatst 11 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april Gorki - Lieve Kleine Piranha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april een van de beste bands ooit covert een van de beste nummers ooit. @Arezo Dit vind jij ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Op 9-4-2024 om 20:15 zei Vreven: Wie weet sta ik hier over een halfjaartje met @Arezo op te swingen. Kaartjes in de pocket! jij ook? Dit nummer is staat vrij hoog in mijn top 10. Heb goede hoop gezien de naam van de concertreeks en de terugkeer van Portnoy dat hij gespeeld gaat worden. Mits Labrie het vocaal nog aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Zojuist zei Arezo: Kaartjes in de pocket! jij ook? Dit nummer is staat vrij hoog in mijn top 10. Heb goede hoop gezien de naam van de concertreeks en de terugkeer van Portnoy dat hij gespeeld gaat worden. Mits Labrie het vocaal nog aan kan. Jep, heb ze in de pocket. Lijkt me fantastisch als ze deze gaan spelen. Net als A Change of Seasons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Razorlight- Wire to Wire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Caribou- Can't Do Without You Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 9 uur geleden zei Vreven: een van de beste bands ooit covert een van de beste nummers ooit. @Arezo Dit vind jij ook goed. Errug lekker zeg dit. DT heeft dit ook gecoverd trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Chvrches-Tether @Vreven ik vond je leuker toen je nog goede muziek luisterde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Sam Fender - Seventeen going under Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Belle and Sebastian- Sleep The Clock Around Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Paolo Nutini- Iron Sky Wie neemt stokje over voor vanavond/vannacht? @Tim' @Richarð. @Erwin. @ElPrincipito ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Deze ligt op de platenspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Delta Spirit- Yamaha Voor mij een van de mooiste nummers ooit gemaakt, en die ik ooit geluisterd heb en blijf luisteren. Komt elke keer binnen als een sloopkogel/bulldozer zeker nu mijn moeder niet meer leeftijd. Lyrics als dit; Citaat So cold, I know you can't believe it Sometimes you gotta face the feelin' When you don't care if you don't get up again There's a thousand things I will not understand (I hope you know I care) Now you're dealin' with the hell I put you through If I had my way I would be right there next to you Huilon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten