Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Khruangbin- May Ninth Heel erg benieuwd wat @Vreven @Dansmeister @Tim' @Bolderbast van deze pokkoe vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 1 uur geleden zei Kyrill: Khruangbin- May Ninth Heel erg benieuwd wat @Vreven @Dansmeister @Tim' @Bolderbast van deze pokkoe vinden Lekker nummertje hoor, ik moet er alleen nog wel een zonnetje bij hebben. Dan werkt het nog beter denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 7 uur geleden zei Kyrill: Khruangbin- May Ninth Heel erg benieuwd wat @Vreven @Dansmeister @Tim' @Bolderbast van deze pokkoe vinden Chillende vibe. Die luister ik zaterdag even met het mooie weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Schud even zo alle premier leagues uit zn mouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april @007mark aangezien jij wel vaak raakvlakken hebt met muziek (oa s10). Nog wat nieuws wat ik kan luisteren? Hier weinig nieuws en inspiratie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 6 minuten geleden zei Gert: @007mark aangezien jij wel vaak raakvlakken hebt met muziek (oa s10). Nog wat nieuws wat ik kan luisteren? Hier weinig nieuws en inspiratie. Door mijn huisgenoot ben ik geinspireerd om meer te luisteren naar Everything Everything. Een tamelijk onbekende band in Nederland, afkomstig uit Engeland. Nog geen optredens hier ook gegeven, maar wel leuke sound! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april The National- Tropic Morning News Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 31 minuten geleden zei 007mark: Door mijn huisgenoot ben ik geinspireerd om meer te luisteren naar Everything Everything. Een tamelijk onbekende band in Nederland, afkomstig uit Engeland. Nog geen optredens hier ook gegeven, maar wel leuke sound! Tnx, ga ik vanmiddag eens opzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Michael Kiwanuka- Cold Little Heart de 10 min versie, zoals het hoort! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 42 minuten geleden zei 007mark: Door mijn huisgenoot ben ik geinspireerd om meer te luisteren naar Everything Everything. Een tamelijk onbekende band in Nederland, afkomstig uit Engeland. Nog geen optredens hier ook gegeven, maar wel leuke sound! Zijn al regelmatig in Nederland geweest hoor. Gerard Ekdom heeft ze nog eens gepromoot bij 3FM, die vond Regret helemaal geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei Erwin.: Zijn al regelmatig in Nederland geweest hoor. Gerard Ekdom heeft ze nog eens gepromoot bij 3FM, die vond Regret helemaal geweldig. Zo Ekdom bij 3fm. Dat waren nog eens tijden zeg. Ektra weekend mis ik stiekem wel. Heb 2 nummers geluisterd en klinkt wel lekker. Beetje muziek die zo in Fifa zou kunnen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 36 minuten geleden zei Erwin.: Zijn al regelmatig in Nederland geweest hoor. Gerard Ekdom heeft ze nog eens gepromoot bij 3FM, die vond Regret helemaal geweldig. Die post was als een spreekwoord van mijn huisgenoot. Die zei dat hij 100% heen zou gaan, mochten ze ooit deze kant op komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Mazzy Star- Blue Light Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april The xx - Crystalised Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Biosphere - Poa Alpina Oe! 3 april bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 april Auteur Share Geplaatst 4 april Two Door Cinema Club - Undercover Martyn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten