Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 21-5-2023 om 22:24 zei 007mark:

Soms beland ik door mijn Youtube algoritme in The Voice filmpjes van andere landen. Nu kwam dit door Alessandra Mele, die voor Noorwegen 5e werd op het afgelopen Songfestival. Blijkbaar deed ze in 2022 mee aan The Voice Norway, waar bovenstaande jongen het seizoen wist te winnen. Lang verhaal, maar vind het een talentvolle gozer.

Hier nog 1 qua the voice filmpjes hahaha

Dat ene Noorse jurylid moet ook best regelmatig een traantje wegpinken bij verschillende artiesten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. 

Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. 

Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar.

Waarom wil je het Songfestival niet kijken ouwe reus? Lijkt me echt iets voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites