Badmuts Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 8 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Op 21-5-2023 om 22:24 zei 007mark: Soms beland ik door mijn Youtube algoritme in The Voice filmpjes van andere landen. Nu kwam dit door Alessandra Mele, die voor Noorwegen 5e werd op het afgelopen Songfestival. Blijkbaar deed ze in 2022 mee aan The Voice Norway, waar bovenstaande jongen het seizoen wist te winnen. Lang verhaal, maar vind het een talentvolle gozer. Hier nog 1 qua the voice filmpjes hahaha Dat ene Noorse jurylid moet ook best regelmatig een traantje wegpinken bij verschillende artiesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Net voor het wisselen van de wacht toch nog even deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart The National - Today Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart (bewerkt) 9 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Joe Goddard, SLO- Music Is The Answer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar. 10 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Nu pas voor het eerst opstaan. Is geen 1983 of Florida 2009,ik vind het heerlijk. En hele Songfestival heb ik nog nooit gekeken, en ga ik zo houden ook. Gaan gelijk door naar ook van Joost-Florida 2009, janken/huilon. Zo mooi en herkenbaar. Waarom wil je het Songfestival niet kijken ouwe reus? Lijkt me echt iets voor jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Uit After Life. Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Om even in de stemming te komen voor de Oscars van vannacht: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Mazzy Star- Blue Light Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 maart Auteur Share Geplaatst 11 maart Daft Punk - Alive 2007 [Album] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart The Righteous Brothers- You''ve Lost That Lovin' Feelin' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart Op 8-3-2024 om 12:42 zei Tim': Ik vond vorig jaar onderstaande versie nog wel leuk, maar daar hield het echt mee op: Tja, ieder zijn of haar smaak he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 maart Share Geplaatst 11 maart The Mamas & The Papas- California Dreamin' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Sunset Rubdown - The Men Are Called Horsemen There Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Arlo Parks- Caroline Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Dit is zo gruwelijk tof en vet met koptelefoon op. Geluid van meerdere kanten, genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart Share Geplaatst 13 maart Beirut- When I Die Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten