Malinwa Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Vond het instrumentale deel goed, vanaf de zanger zijn stem inzet begint het te lijken op het equivalent van Matthias Schoenaerts, laten we even lekker getroubleerd gaan doen zonder al te veel inhoud imo. Duidelijke -1 dus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 No offence maar dat vind ik hier in dit topic niet echt een argument... Als je hier alleen maar gaat plussen wat wel je soort muziek is schiet natuurlijk ook niet op.. Je kan best iets dat niet jouw soort muziek is waarderen... Dus als ik had gezegd dat het niet mijn smaak is en het nogal deprimerend vind dan was het goed geweest? Maar ik snap je punt wel. Had niet veel tijd om een mening te geven,daarom gaf ik zo'n antwoord. Ik heb ook iets ingestuurd wat mensen misschien 3x niks vinden en wat ik soms luister als ik het goed vindt klinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Dus als ik had gezegd dat het niet mijn smaak is en het nogal deprimerend vind dan was het goed geweest? Maar ik snap je punt wel. Had niet veel tijd om een mening te geven,daarom gaf ik zo'n antwoord. Ik heb ook iets ingestuurd wat mensen misschien 3x niks vinden en wat ik soms luister als ik het goed vindt klinken. :) top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 28 april 2016 Auteur Share Geplaatst 28 april 2016 A Perfect Circle is niet helemaal perfect en scoort -4. Ringo Deathstarr - Rip Yves IQ187y5sH3E Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Overige Nummers]- [spoiler=Wachtlijst]Joanna Newsom - Leaving the City keke7BGzJPI Keko Thundercat - Them Changes sBM5T4fHucA Justin J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 2KK_Mxbc91I JanVertonghen' Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123 Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades: Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Krijg er een erg ongemakkelijk gevoel van in m'n oren. Buiten dat is het ook erg eentonig. Positief puntje is de korte duur. 1 - 2 = -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 What. The. Fuck. Is. Dit? Na 1 minuut uitgezet. Verschrikkelijk kutnummer met een net zo irritante clip (al beoordeel ik hier nummers niet op). Luister nog liever 2 minuten naar een decoupeerzaag dan naar deze 'muziek'. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Vaag nummer dat helemaal nergens heen gaat. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Ik vind het ook een vaag nummer maar het heeft wel iets. Ik vind het meer voor een intro/outro van een serie dan om er naar te luisteren. Daarom geef ik het een 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Zo raar of slecht is het niet, maar gewoon nogal vrijblijvend. Ik kan hier weinig uithalen en vind het juist niet bepaald bijzonder, in tegenstelling tot de anderen dat wél (al dan niet in negatieve zin) lijken te vinden. Zou eigenlijk zeggen -0,5, maar dat kan niet, dus toch een -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Slechtste start van een Kraak/Smaak topic ooit :r? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Geweldig nummer natuurlijk, door één van de meest spraakmakende bands in de hedendaagse shoegaze-scene. Sterke Sonic Youth-feel, een band die daadwerkelijk met decoupeerzagen muziek maakte :D Ik ben ook erg tevreden dat mijn inzending door zo'n beetje iedereen hier erg gewaardeerd wordt :xd:. Voor mij is het uiteraard een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Slecht is het inderdaad overdreven, maar smaken doet het ook niet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ajaciedjee Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Eens met [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Niet echt veel variatie maar ik vind het toch iets hebben. Toch een -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Slechtste start van een Kraak/Smaak topic ooit :r? Dit ja :r Vind het zelf ook niet zo'n heel lekker plaatje. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 vind het een beetje eentonig... zit niet echt een ritme in ofzo.. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Nou, nee. Dit is niks voor mij. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Toevallig ken ik Sonic Youth redelijk goed [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; maar daar geef je dit bandje veels te veel eer mee door ze daarmee te vergelijken.. Het is een vrij nietszeggend nummer dat ik 2x geluisterd heb achter elkaar en volledig langs me heen gaat. Terwijl ik wel gewoon oplet kortom -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Door de mugachtige stem gaat het voor mij voorbij gelijk het niets is en klinkt het enorm eentonig voor mij. Begon me ook wat te irriteren. Onaf nummer. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Ik vond de trailer van The Conjuring 2 die voor het filmpje zat interessanter dan het nummer zelf. En ik vond de trailer van The Conjuring 2 niet bijzonder boeiend. -1 dus van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Klinkt als Yuck, maar dan iets minder. Desondanks zie ik niet on waarom iedereen zo vreselijk negatief is hierover. Denk dat sommigen het hele topic nog geen enkele plus hebben gegeven. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Tof. Ik houd wel van die shoegaze sound +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Klinkt als Yuck, maar dan iets minder. Desondanks zie ik niet on waarom iedereen zo vreselijk negatief is hierover. Denk dat sommigen het hele topic nog geen enkele plus hebben gegeven. +1 Yuck, erg goeie band idd. Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik zelf ook nog niet bepaald mals ben geweest hoor Kerfts, en als ik zie waar de meeste deelnemers plusjes voor gaven verbaast het me niks dat dit nummer met minnetjesi wordt beloond. Je zou het in die optiek zelfs als compliment kunnen bezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Prettig zeg dit, +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Positief: ik hou erg van de stem. Goeie clip ook. Neutraal: Muzikaal wel aangenaam, al gebeurt er wat te weinig. Negatief: Als je je nummer zo kort houdt heb ik graag iets meer actie, anders lijkt het meer op een opbouw voor een meer complex nummer. Niet echt goed uitgewerkt dus. Eindoordeel: Toch een magere +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Ik snap enigzins wel waarom mensen dit mooi vinden maar voor mij helaas een duidelijke -1. Het brengt bij mij niks extra's over helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten