Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Kraak 't of Smaak 't #6

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 879
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Al veel gehoord over Flume maar nooit geluisterd. Had er best wat van verwacht, maar dit valt toch wel erg tegen. Vooral omdat Flume zelf toch meer op de achtergrond staat, de stem waar ik niet van hou is best wel dominant in dit nummer. Muzikaal vind ik het ook niet heel speciaal eigenlijk. Jammer, maar -1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al veel gehoord over Flume maar nooit geluisterd. Had er best wat van verwacht, maar dit valt toch wel erg tegen. Vooral omdat Flume zelf toch meer op de achtergrond staat, de stem waar ik niet van hou is best wel dominant in dit nummer. Muzikaal vind ik het ook niet heel speciaal eigenlijk. Jammer, maar -1.

Ik denk dat je dan beter z'n oude album kunt luisteren. Nummers als Holdin On, Sleepless, Left Alone, On Top of zijn remix van HyperParadise (die op het Deluxe Album staat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn suggestie, dus uiteraard +1. Flume is een erg fijne artiest, stem van Tove Lo past erg goed in het nummer. Kijk enorm uit naar Flumes album van eind mei, en overweeg ook tickets te kopen voor zn show in de HMH.

Je kan beter tickets voor Tove Lo d'r show kopen;

[spoiler=18+]zQekXBs.gif

:naughty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs al toonde ze 20 paar tieten, het zou nog niet goed maken dat dit inspiratieloze doorsneepulp is die met containers tegelijk wordt aangerukt voor de poorten van de muziekindustrie. Het werkt weliswaar, de modale luisteraar/toeschouwer wil herkenbaarheid, eenvoud en gaat uit de weg wat zijn hersenen, zijn smaak, zijn gewoontes uitdagen want dat kost moeite. Overigens, toen Madonna in de jaren '80 haar boezem ontblootte on stage was dat choquerend, vandaag een eerder zielige schreeuw om aandacht. Neem dit maar aan uit de mond van de alwetende muziekkenner. -1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelfs al toonde ze 20 paar tieten, het zou nog niet goed maken dat dit inspiratieloze doorsneepulp is die met containers tegelijk wordt aangerukt voor de poorten van de muziekindustrie. Het werkt weliswaar, de modale luisteraar/toeschouwer wil herkenbaarheid, eenvoud en gaat uit de weg wat zijn hersenen, zijn smaak, zijn gewoontes uitdagen want dat kost moeite. Overigens, toen Madonna in de jaren '80 haar boezem ontblootte on stage was dat choquerend, vandaag een eerder zielige schreeuw om aandacht. Neem dit maar aan uit de mond van de alwetende muziekkenner. -1

:mrgy:

Deze keer quote ik je gewoon en voeg er een -1 aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou wat een elitair gelul zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou wat een elitair gelul zeg.

Ik wist niet dat een goed onderbouwde mening hebben gelijk stond aan elitair gelul, maar in die optiek bereid je voor op emmers vol elitaire lulkoek to come.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vind die reacties wel leuk lezen en zo, maar snap je echt niet waarom dit elitair overkomt op sommigen? Zo kan het namelijk overkomen als elk nummer dat hier gepost in een alineadurende reactie wordt weggezet als pulp voor de massa, die koste wat het kost zijn hersenen niet aan het werk wil zetten met muziek. Superfijn dat jij wel borrelende filosofische denkstukken op je iPod hebt staan, maar het hoeft niet zo allejezus neerbuigend tegen andere nummers, alleen omdat het je niet aanstaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vind die reacties wel leuk lezen en zo, maar snap je echt niet waarom dit elitair overkomt op sommigen? Zo kan het namelijk overkomen als elk nummer dat hier gepost in een alineadurende reactie wordt weggezet als pulp voor de massa, die koste wat het kost zijn hersenen niet aan het werk wil zetten met muziek. Superfijn dat jij wel borrelende filosofische denkstukken op je iPod hebt staan, maar het hoeft niet zo allejezus neerbuigend tegen andere nummers, alleen omdat het je niet aanstaat.

Stront is stront en zal aldus als stront worden omschreven.

Die laatste CD van Aristoteles featuring Karl Marx is overigens de bom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het ook met de rest eens. Vind ook dat je geen enkel respect toont. Je kan het niks vinden, prima. Er zijn mensen die het wel goed vinden en het daarom insturen. Om dan meteen het nummer met de grond gelijk te maken op zo'n, eerder genoemde, elitaire wijze, vind ik persoonlijk ook niet kunnen. En "Stront is stront en zal aldus als stront worden omschreven," maak van je mening geen feit.

Maar bon, geen zin om hier verder op in te gaan. Dat was niet de bedoeling van dit topic. Gewoon nummertjes beoordelen op een normale manier en iedere inzending in z'n waarde laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja Yves, je hebt natuurlijk alle recht op je mening. En ik snap ook best dat je het nummer niet goed vind, alleen je brengt het nu wel op zo'n manier dat het lijkt of mensen die 'makkelijkere' muziek waarderen dat enkel doen omdat ze geen moeite willen doen om iets anders te waarderen. Smaken verschillen, dat maakt iets nog niet 'stront dat altijd als stront zal worden omschreven'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie is nog dat er dingen worden gezegd die neerkomen op 'ik heb een brede interesse en de rest luistert slechts een simpel genre' in eerdere posts. Gebaseerd op een inzending/wat stemmen. Heb je dan een bunker voor je taas of wat? :D Dan heb je ze niet op een rijtje hoor, als je die conclusie denkt te kunnen trekken. Maar ach je moet je ergens verheven in voelen dus ga je gang, dan geniet ik nog ff van het mooie weer met een lekker luchtig simpel nummertje. De Songs: Ohiaatjes komen van de winter wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites