Sick Blik Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Volbeat ligt me niet echt, vind het een beetje teveel voor hillbillies en stereotype baard en staartjes. Ben meer van de wat ruwere Metal, dit is veel te gepolijst. -1 Overigens klassificeer ik dit niet als herrie, dat is gewoon onzin. Als je dit niks vindt puur omdat het te hard voor je is moet je misschien in een bloemetjeswereld tussen de my little pony's in gaan wonen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Laat niet zo'n beste indruk achter, -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Klinkt een beetje als een anthem ofzo, maar wordt er niet echt warm of koud van. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Vind het eerlijk gezegd een prima lied, maar op de een of andere manier spreekt het stemgeluid me niet echt aan. Is teveel mee gespeeld ofzo, voelt totaal niet natuurlijk aan. Geen idee of ik nu wat heel geks zeg, ben geen echte muziekkenner en beoordeel vooral op wat ik ervan vind, maar dat vind ik wel jammer aan dit nummer. Tekst is daarnaast ook niet echt hoogstaand. Vind het geen minnetje of plusje waard, dus ik houd lekker in het midden: 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2016 Volbeit eindigt op -10 en valt dus niet erg in de smaak. Die Crown kunnen ze vergeten. Kygo - Epsilon Thomassje123 ME_HnkOcJl4 Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Joanna Newsom - Leaving the City +2 Thundercat - Them Changes +2 J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip [spoiler=Overige Nummers]-10 Volbeat - The Devil's Bleeding Crown -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Ciaran McMeeken - City bKfYOtS0zFk Tomas. Wax - Continue yEbTPtMEVYY De Stroot Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. BOY - Little Numbers zsyjS_vJfkw Tomas. Damu the Fudgemunk ft. Raw Poetic cDzFbnx7Wks Marc. [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Het liedje had makkelijk 3 minuten kunnen duren want 6 is te lang. Het liedje zelf vind niet zo, ik krijg niet het gevoel om uit mijn dak te gaan. Ik geef het een 0 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] ; je hebt de stand niet geupdate ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Hij heeft leuke nummers maar ik vind dit saai. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Niet zn beste, maar dan is Kygo bij mij alsnog +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Vind dit 3x niks. Vind het te veel trance, volgens mijn begrippen. Laat dat nou net het type elektronische muziek zijn waar ik niet van hou. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Kygo Kan niet anders dan een -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Mis wat kwaliteit of een hoogtepunt, maar het is ook weer niet onaardig. Een nullllllletje, dat ziet er zo uit > 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2016 [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION] ; je hebt de stand niet geupdate ;) Jawel toch? Hij staat in de spoiler bij overige nummers, omdat hij buiten de Top 10 valt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Eens met Juca. Het kabbelt niet onaangenaam voort, maar ik mis een beetje spanning in het nummer. Ik hou het ook bij 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Hier kan ik niet veel mee -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Eens ja. Niet onaangenaam om naar te luisteren, maar vind het allemaal vrij 'veilig' en simpel ogen. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 (bewerkt) Eigen inzending dus uiteraard +1. De uitleg... Ik ben zelf voornamelijk van de hardstyle (zowel euphoric als raw maar dat ter zijde), alleen ben ik nog in dubio of een hardstyle nummer wel past in dit topic aangezien lang niet iedereen dit mooi/leuk vind. Maar dit nummer..... Ik snap de reacties hierboven wel, het is ook geen nummer die je iedere dag moet luisteren. Toch vind ik het een heerlijk nummer om af en toe eens te luisteren. Juist vanwege de rust die het uitstraalt. Zeker met de muziek van tegenwoordig. Vandaar deze inzending en mijn +1 3 mei 2016 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Ik heb gewoon niets met alle soorten electronische muziek en er is niets speciaals aan dit nummer dat me hier een uitzondering op doet maken -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Muziek zonder zang heb ik überhaupt niks mee, vind dit ook niet het niveau dat Kygo normaal heeft. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Beetje flauw, maar ik ga toch zeggen dat dit echt totaal m'n genre niet is. Met uitgaan en flink wat pils in de mik kan ik het wel verdragen, maar dit zal ik toch nauwelijks in een andere setting luisteren. Als je hier niet van houdt, klinkt het al snel eentonig en valt er niets bijzonders op aan het nummer. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Het is wat langdradig, maar laat wel een vrolijk gevoel achter. Nipte +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 De elektronische hoek is eigenlijk de enige hoek in de muziek die me over het algemeen vrij weinig doet. Buiten Daft Punk, Burial en Shpongle zijn er weinig dingen die ik echt kan waarderen. Ja en dit nummer dan, het is zo standaard, durf te wedden als ik dit nummer deze zomer in een bootfeest bij een eiland in Indonesië hoor dat ik gewoon uit mn plaat ga, maar vind het in deze context vrij weinig aan, vooral omdat er zeer weinig progressie in het nummer zit. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Lekker nummertje wel +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Normaliter wel een artiest die me ligt, maar niet geheel wat ik leuk vind: 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Kygo is goed. Niks mis met dit nummer +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Jawel toch? Hij staat in de spoiler bij overige nummers, omdat hij buiten de Top 10 valt. Dat wist ik niet :doh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten