Niels Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Welke van de Chipmunks heeft dit ingezongen? Hier kan ik niet met plezier naar luisteren -1 Huhu, ik las eerst de eerste twee comments en ging daarna luisteren. Moest bij het begin wel hard lachen om je opmerking :-D Ik zit een beetje in dubio. De stem ligt me ook niet zo op het eerste gehoor. Maar als je dan een toegankelijker stem zou inbeelden hier, dan werd het misschien weer wat gewoon. Het is wel de stem die het uniek maakt. Het is niet perse lelijk, meer dat ik m'n referentiekader nog wat moet bijschaven denk ik. Ik ga voor +/- (neutraal). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) Verschrikkelijk. Gelukkig is het dr niet gelukt mij te dwingen te luisteren, kon hem tijdig afzetten. Zowel stem als muziek werken me op de zenuwen. -1 Hoop dat het wat beter wordt allemaal, wel zin om wat nieuws te ontdekken. Was ff bang dat het aan mij lag maar als je ziet dat er voorlopignog maar 1 nummer over het algemeen positief beoordeeld wordt zegt dat toch wel genoeg 30 april 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Eigen inzending altijd een +1 natuurlijk, is echt een artiest die ik recent pas heb ontdekt. Wilde heeeel erg graag naar haar show in Nijmegen, maar kon niemand meekrijgen (de meesten vonden het niks en anderen vonden het te duur). Zoals Yves al zegt, dit is een artiest waar je aan moet wennen. De stem is wat bijzonder, maar na een tijdje blijf je je nog steeds verbazen over de uitersten die ze ermee kan bereiken. Unieke artiest, die ook echt haar best doet om een eigen sound te houden. Kan er uren naar blijven luisteren, maar ik begrijp daarnaast ook wel waarom mensen het niets vinden. Juist om die reden perfect geschikt voor dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Wilde heeeel erg graag naar haar show in Nijmegen, maar kon niemand meekrijgen (de meesten vonden het niks en anderen vonden het te duur). Je zou je eens één keer over die sociale gewoonten heen moeten zetten en alleen gaan. Heb zelf paar jaar geleden na een situatie zoals die van jou besloten dat ik daardoor geen concerten meer wil missen. Sindsdien al regelmatig alleen gegaan, eerste keer is wat onwennig maar tegenwoordig maakt het me al totaal niet meer uit of ik alleen of met vrienden ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2016 Auteur Share Geplaatst 30 april 2016 Met mijn + erbij zorgt Joanna voor de tweede inzending in de plus; +4 Thundercat - Them Changes Justin sBM5T4fHucA Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Joanna Newsom - Leaving the City 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car [spoiler=Overige Nummers]-15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 2KK_Mxbc91I JanVertonghen' Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123 Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Dit is zo'n liedje die ik op mijn platenspeler zou draaien. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Best lekker nummer om te horen. Veel beter dan wat ik eerder heb gehoord. dus een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Dit nummer zit best goed in mekaar denk ik maar toch kan het mij niet bekoren. Er zit naar mijn mening ook geen verrassing in. Toch een -1 helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Mwah, vind er niet veel aan. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Mellow, easy-going 70's sound, niet kwaad maar het nummer is me te vrijblijvend. Kabbelt maar wat zonder enige indruk na te laten en ergens halverwege sloeg eentonigheid in. Voor mij een -1;maar dan een kleintje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) Hij heeft het album van Sam Hunt eens opgezet Je bent voor het eerst in 3 jaar weer eens uitgegaan en meteen komt dat baldadige gedrag van je weer omhoog? Blijf voortaan maar lekker thuis dan. Over het laatste nummer: vind het niet veel. Dat instrument dat je telkens hoort (geen flauw idee wat voor instrument het is trouwens) werkt me echt mateloos op de zenuwen. Vind het niet superslecht, maar ik vond het niet echt plezierig om naar te luisteren. -1 30 april 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Repetitief. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Je zou je eens één keer over die sociale gewoonten heen moeten zetten en alleen gaan. Heb zelf paar jaar geleden na een situatie zoals die van jou besloten dat ik daardoor geen concerten meer wil missen. Sindsdien al regelmatig alleen gegaan, eerste keer is wat onwennig maar tegenwoordig maakt het me al totaal niet meer uit of ik alleen of met vrienden ga. Had ik waarschijnlijk wel gedaan als het wat goedkoper was geweest. Nu was het 40 euro plus een lange rit naar Nijmegen. Radiohead idem dito, graag naartoe gegaan, maar vind 70 euro voor een solo-ervaring wel erg veel... Over het nummer: wat betreft zang en melodie klinkt het, ondanks de eentonigheid, wel aardig, maar de blijvende beat op de achtergrond werkt een beetje op mijn zenuwen. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Eigen inzending. Vind dit gewoon een erg lekker nummertje, niet te beladen maar het is gewoon erg ontspannend. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 In vergelijking met eerdere nummers is dit wel meer richting mijn muzieksmaak. Voor nu is het wel een heel ontspannend nummer en soms is dat ook gewoon heel fijn. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Best aardig, maar toch vooral makkelijk en eentonig -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Hoe zend je in? PM naar Ritch ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Hoe zend je in? PM naar Ritch ofzo? Pm naar Richard idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Aardig nummertje, ontspannend. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Is maar weinig muziek goed genoeg voor de criticasters van MU he? Zie zo'n Kweekie ook alleen maar minnetjes uitdelen met oneliners erbij. :mrgy: Maar goed, Thundercat is een genie. Een van de beste bassisten die rondlopen op deze aardkloot. Maakt solo vooral Funk en R&B, maar heeft ook gewoon 10 jaar in Suicidal Tendencies gezeten die Crossover Thrash maken, ofwel mix van Thrash Metal zoals een Slayer of Megadeth en Hardcore Punk. Mja heeft gewoon veel muzikaal talent en werkt ook nog eens samen met een Flying Lotus. Voor dit nummer, zit gewoon een heerlijke groove in, die baslijn man, is maar 1 iemand die dat zo kan. Dan is deze nog wat meer zondagmiddag muziek dan, maar Thundercat heeft ook zat muziek wat gewoon volledig dansbaar is. Alsnog een +1 want Thundercat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Heb dat nummer van Eefje de Visser een plusje gegeven (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Lekker nummer voor op de zondag. Beetje relaxen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Joanna gemist zie ik :( Maar goed om te weten dat er meer liefhebbers zitten hier. Wat betreft deze, in principe vind ik bijna alles dat uit die FlyLo/Brainfeeder hoek komt wel vet, maar dit vind ik niet zo heeeeeeel spannend. Echter wel nog gewoon een prima plaatje om zo eens voorbij te horen komen, dus ik ga voor een kleine +1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Lekker choijl nummer +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2016 En wéér een inzending in de plus geëindigd, Justin z'n inzending krijgt +2. J. Cole ft. TLC - Crooked Smile JanVertonghen' 2KK_Mxbc91I Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Joanna Newsom - Leaving the City +2 Thundercat - Them Changes 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip -11 People You Know - Bigger Things [spoiler=Overige Nummers]-14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]Volbeat - The Devil's Bleeding Crown YlWke6jK4rI sennid Kygo - Epsilon ME_HnkOcJl4 Thomassje123 Bipolar Sunshine - Daydreamer JhBa8LekChU Magikarp Moderat - Reminder cJwsNUoazUg Kyrill Flume ft. Tove Lo - Say It RobBouwman Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life VzZVNFYleb8 Östlund Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Ciaran McMeeken - City bKfYOtS0zFk Tomas. Wax - Continue yEbTPtMEVYY De Stroot Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. BOY - Little Numbers zsyjS_vJfkw Tomas. [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten