Jump to content
Maldini

Amerikaans voetbal (MLS)

Recommended Posts

Niko Kranjcar speelt blijkbaar bij New York Cosmos in de tweede divisie. Hij is pas 31 jaar. :cab:

En 'Arry Redknapp is er geen eens trainer...

Die heeft hij namelijk een stuk of drie keer gehaald (bij Portsmouth, Spurs en QPR)

En 'Arry Redknapp is er geen eens trainer...

Die heeft hij namelijk een stuk of drie keer gehaald (bij Portsmouth, Spurs en QPR)

Als je de opmerking moet uitleggen heeft hij waarschijnlijk niet zoveel zin.

Dos Santos :< Jeetje.

Leuke competitie ook hoor. Tactisch een stel onbenullen maar dat maakt het alleen maar leuk. Zit al vanaf 23.30 ofzo te genieten hier.

Zit een beetje te zappen, kom ik New York City - NY Red Bulls tegen op Eurosport. City met een middenveld Iraola-Pirlo-Lampard en Villa in de spits :< Geinig potje, ondanks de kwaliteiten van de meeste spelers en Frank 'Offside' Cramer als commentator

Goh, Iraola op het middenveld, heb ik iets gemist?

Die stond als een stofzuiger alles weg te halen, deed het wel aardig

[twitter]750180126101495808[/twitter]

Nigel is weer in vorm :cab:

[twitter]750203257117638656[/twitter]

:r

Las ook dat het een reactie was op Perez die iemand (Nigel?) in het gezicht schoot ofzo.

Beetje stemmingmakerij vind ik dit. Net alsof ie verder helemaal niet kan voetballen, zo wordt het een beetje neer gezet in de media. Tuurlijk is het een harde speler, maar die heb je er wel meer. Wedden dat over een jaartje of tien iedereen terugkijkt op de carrière van Nigel de Jong en we hem allemaal één van de beste verdedigende middenvelders van zijn generatie vonden? Termen als 'beast' of 'kast' zullen dan wel uit de kast worden gehaald. Geen haan die meer kraait naar dat handjevol spijkerharde tackles die niet door de beugel konden.

Inderdaad, hier is ook weer weinig aan de hand.. Hij is ietwat te laat wat elke wedstrijd wel 5x gebeurt. Valt me nog wel mee dat Maldini nog niet langs is geweest om hier schande van te spreken.

Te laat komen kan gebeuren, maar vol doorhalen is iets anders he @Arsene; Terechte rode kaart

Beetje stemmingmakerij vind ik dit. Net alsof ie verder helemaal niet kan voetballen, zo wordt het een beetje neer gezet in de media. Tuurlijk is het een harde speler, maar die heb je er wel meer. Wedden dat over een jaartje of tien iedereen terugkijkt op de carrière van Nigel de Jong en we hem allemaal één van de beste verdedigende middenvelders van zijn generatie vonden? Termen als 'beast' of 'kast' zullen dan wel uit de kast worden gehaald. Geen haan die meer kraait naar dat handjevol spijkerharde tackles die niet door de beugel konden.

Omdat die op zijn 30ste in de VS zat of wat?

Omdat die op zijn 30ste in de VS zat of wat?

Jouw logica ontgaat mij even hier. Wat heeft dat hier mee te maken?

''Wedden dat over een jaartje of tien iedereen terugkijkt op de carrière van Nigel de Jong en we hem allemaal één van de beste verdedigende middenvelders van zijn generatie vonden?''

Is iemand één van de beste vmc van zijn generatie wanneer je op je 30ste al daar zit?

Vind zijn algehele clubcarrière eigenlijk niet spreken voor iemand die een van de beste spelers op zijn positie van zijn generatie. Een subtopper in Duitsland (HSV), naar Man City toen het nog een club in opbouw was en weg toen ze top werden, een Milan in/na verval en dus op zijn leeftijd al naar MLS. Financieel een mooie loopbaan, maar sportief niet indrukwekkend. Verre van zelfs.

''Wedden dat over een jaartje of tien iedereen terugkijkt op de carrière van Nigel de Jong en we hem allemaal één van de beste verdedigende middenvelders van zijn generatie vonden?''

Is iemand één van de beste vmc van zijn generatie wanneer je op je 30ste al daar zit?

Ik denk serieus dat als hij straks net als Sneijder, van Persie en Robben gaat stoppen dat we als Nederlanders terugkijken op een gouden generatie die net niet een hoofdprijs pakte in 2010 en 2014. En dan denk ik dat we over het algemeen een heel positief beeld van hem zullen hebben. Was trouwens ook fucking blij met hem in 2010 en vooral 2014, weet nog wel dat half Nederland in paniek was toen hij bijna de match tegen Argentinië niet ging halen. Uiteindelijk onverantwoord dat-ie gespeeld heeft, maar dat zegt wel iets over zijn mentaliteit.

Eens Wout.

Ik denk serieus dat als hij straks net als Sneijder, van Persie en Robben gaat stoppen dat we als Nederlanders terugkijken op een gouden generatie die net niet een hoofdprijs pakte in 2010 en 2014. En dan denk ik dat we over het algemeen een heel positief beeld van hem zullen hebben. Was trouwens ook fucking blij met hem in 2010 en vooral 2014, weet nog wel dat half Nederland in paniek was toen hij bijna de match tegen Argentinië niet ging halen. Uiteindelijk onverantwoord dat-ie gespeeld heeft, maar dat zegt wel iets over zijn mentaliteit.

Oh dit klopt maar dat is wat anders dan wat je eerst zei.