JanVertonghen Posted February 16, 2016 Share Posted February 16, 2016 (edited) Â Half-brothers Lucas and Nathan Scott trade between kinship and rivalry both on the basketball court and in the hearts of their friends in the small, but not so quiet town of Tree Hill, North Carolina. Â [YOUTUBE]8gFCW3PHBws[/YOUTUBE] Â Op aanraden van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; een tijdje terug gezien, echt een geweldige serie. Nog nooit zo snel een serie gekeken (al komt Gossip Girl erg dicht in de buurt), was echt heel verslavend. Â [spoiler=ALLEEN LEZEN ALS JE DE SERIE AL AFGEROND HEBT]Vooral de eerste seizoenen waren erg goed, na die enorme tijdsprong werd het wat minder, maar het bleef me enorm boeien. Peyton was echt een heerlijk lieve meid, Brooke was enorm geil, Haley was prima en Quinn was de perfecte vervanger voor Peyton. Vond eigenlijk elke hoofdrolspelers wel geweldig, alleen Mouth en Millicent vond ik minder. Paar keer goed stuk gegaan om Skills, Lucas en Nathan zijn door de seizoenen heen (positief) veranderd, kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar echt bijna alle rollen waren goed neergezet. Hoogtepuntje voor me blijft echter de rol van Dan, ook erg goed gespeeld door Paul Johansson. Echt een topserie imo. Â Â Kan hem echt aan iedereen aanraden, het is een serie met een erg goede mix van sport, romantiek, humor en lekkere en lieve meiden. Edited June 22, 2016 by JanVertonghen' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 16, 2016 Author Share Gepost February 16, 2016 (edited) Â Half-brothers Lucas and Nathan Scott trade between kinship and rivalry both on the basketball court and in the hearts of their friends in the small, but not so quiet town of Tree Hill, North Carolina. Â [YOUTUBE]8gFCW3PHBws[/YOUTUBE] Â Op aanraden van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; een tijdje terug gezien, echt een geweldige serie. Nog nooit zo snel een serie gekeken (al komt Gossip Girl erg dicht in de buurt), was echt heel verslavend. Â [spoiler=ALLEEN LEZEN ALS JE DE SERIE AL AFGEROND HEBT]Vooral de eerste seizoenen waren erg goed, na die enorme tijdsprong werd het wat minder, maar het bleef me enorm boeien. Peyton was echt een heerlijk lieve meid, Brooke was enorm geil, Haley was prima en Quinn was de perfecte vervanger voor Peyton. Vond eigenlijk elke hoofdrolspelers wel geweldig, alleen Mouth en Millicent vond ik minder. Paar keer goed stuk gegaan om Skills, Lucas en Nathan zijn door de seizoenen heen (positief) veranderd, kan zo nog wel een tijdje doorgaan, maar echt bijna alle rollen waren goed neergezet. Hoogtepuntje voor me blijft echter de rol van Dan, ook erg goed gespeeld door Paul Johansson. Echt een topserie imo. Â Â Kan hem echt aan iedereen aanraden, het is een serie met een erg goede mix van sport, romantiek, humor en lekkere en lieve meiden. Edited June 22, 2016 by JanVertonghen' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts