Geplaatst 2 december 20159 jr. Hallo, Ik kan het antwoord niet vinden op mijn vraag. Ik ben momenteel in Nederland. Wanneer ik op steam in mijn accountgegevens Duitsland laat staan en football manager 2016 zoek komt er het volgende te staan: Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag: Dit item is op dit moment niet beschikbaar in jouw regio Ik kan het nu veranderen naar Nederland aangezien ik op een Nederlands netwerk zit. Dan kan ik het spel wel vinden en kopen en installeren. Nu is mijn vraag, wanneer ik dit doe kan ik het spel dan ook spelen in Duitsland waar ik woon? Ik heb verder wel Nederlandse betalingen gegevens. Met vriendelijke groet, Niels Sijtsma
Geplaatst 2 december 20159 jr. Auteur Hallo, Ik kan het antwoord niet vinden op mijn vraag. Ik ben momenteel in Nederland. Wanneer ik op steam in mijn accountgegevens Duitsland laat staan en football manager 2016 zoek komt er het volgende te staan: Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag: Dit item is op dit moment niet beschikbaar in jouw regio Ik kan het nu veranderen naar Nederland aangezien ik op een Nederlands netwerk zit. Dan kan ik het spel wel vinden en kopen en installeren. Nu is mijn vraag, wanneer ik dit doe kan ik het spel dan ook spelen in Duitsland waar ik woon? Ik heb verder wel Nederlandse betalingen gegevens. Met vriendelijke groet, Niels Sijtsma
Geplaatst 2 december 20159 jr. Hi Niels, welkom op MU! Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee. Wil je het zeker weten raad ik je aan even contact op te nemen met de Steam Support: https://help.steampowered.com/#Login?redir=%23Home%3Fsessionid%3D1fe5b83fd2397ffcee36be3b Laat maar even weten als je antwoord hebt, want dan kun je er misschien nog anderen mee helpen in het vervolg.
Geplaatst 2 december 20159 jr. Auteur Hi Niels, welkom op MU! Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee. Wil je het zeker weten raad ik je aan even contact op te nemen met de Steam Support: https://help.steampowered.com/#Login?redir=%23Home%3Fsessionid%3D1fe5b83fd2397ffcee36be3b Laat maar even weten als je antwoord hebt, want dan kun je er misschien nog anderen mee helpen in het vervolg. Dat heb ik al geprobeerd, alleen lukt het mij niet om de juiste vraag te stellen daar bij steam, aangezien ik 2x over het zelfde mailtje terug heb gekregen dat ik bij hun op de datebase moest kijken of het antwoord daar tussen stond, maar daar kan ik niets vinden. Dus ik weet niet of ik het nu moet kopen of niet en kan nergens een antwoord vinden.
Geplaatst 2 december 20159 jr. Koop het spel via een site zoals MMOGA (is ook goedkoper), je kan dan een code invoeren en het spel staat op je Steam account. Of maak een apart Steam account voor Duitsland. Volgens mij gaat het mis met betaalmethode/regio, neem aan dat je via iDeal wil betalen? Dat hebben ze niet in Duitsland.
Geplaatst 2 december 20159 jr. Auteur Koop het spel via een site zoals MMOGA (is ook goedkoper), je kan dan een code invoeren en het spel staat op je Steam account. Of maak een apart Steam account voor Duitsland. Volgens mij gaat het mis met betaalmethode/regio, neem aan dat je via iDeal wil betalen? Dat hebben ze niet in Duitsland. Ik heb net gekeken op MMOGA en daar is het inderdaad 18 euro goedkoper. Kan ik het spel gewoon via deze site kopen? en komt het dan automatisch op mijn steam account of hoe werkt dat?
Geplaatst 2 december 20159 jr. Hi Niels, welkom op MU! Ik heb hier persoonlijk geen ervaring mee. Wil je het zeker weten raad ik je aan even contact op te nemen met de Steam Support: https://help.steampowered.com/#Login?redir=%23Home%3Fsessionid%3D1fe5b83fd2397ffcee36be3b Laat maar even weten als je antwoord hebt, want dan kun je er misschien nog anderen mee helpen in het vervolg. Je kan 't topic sluiten, heb m geholpen via PM en het is gelukt. :)
Geplaatst 2 december 20159 jr. Je kan 't topic sluiten, heb m geholpen via PM en het is gelukt. :) (y)