Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

MU PDC WK Poule 2016

1zdn86t.jpg

Welkom allemaal bij de tweede editie van het MU PDC WK Poule! Vorig jaar ging Tijn er met de titel vandoor en eindigde Elano en Raymon. naast hem op het podium. Inmiddels heeft de loting plaatsgevonden voor dit jaar en kunnen de kenners een poging wagen om hun naam aan de erelijst toe te voegen. Veel succes weer dit jaar.

Spelregels

Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden op 3 januari, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. Daarnaast zijn er ook nog enkele bonusvragen toegevoegd waar het verschil gemaakt kan worden. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met voor hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten. Het ingebulde beatand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box. De puntentelling gaat als volgt:

[spoiler=Punten]Voorronde

Tijdens het toernooi worden er ook voorronden gespeeld. Is dit het geval, dan staan er 2 namen in een vakje. Laat de naam van jou voorspelde winnaar staan en haal de andere naam weg. Hierbij hoeft nog geen uitslag genoemd te worden.

Winnaar goed: 5 punten

Eerste ronde (first to 3 sets):

Uitslag goed: 5 punten

Winnaar goed: 10 punten

Tweede ronde (first to 4 sets)

Uitslag goed: 10 punten

Winaar goed: 20 punten

Derde ronde (first to 4 sets)

Uitslag goed: 15 punten

Winnaar goed: 30 punten

Kwartfinale (first to 5 sets)

Uitslag goed: 20 punten

Winnaar goed: 40 punten

Halve finale (first to 6 sets)

Uitslag goed: 25 punten

Winnaar goed 50 punten

Finale (first to 7 sets)

Uitslag goed: 50 punten

Winnaar goed: 100 punten

Bonusvragen

Vraag 1: 10 punten

Vraag 2: 20 punten

Vraag 3: 30 punten

Vraag 4: 40 punten:

Vraag 5: 50 punten

Bij de bonusvragen 4 en 5 wordt er gevraagd naar de grootste teleurstelling en de grootste verrassing van het toernooi. Dit is natuurlijk interpreteerbaar, waardoor er net als vorig jaar een stemming zal plaatsvinden tussen darters die ik nomineeer. Jullie kunnen je inschrijven door je naam aan het lijstje deelnemers toe te voegen.

Extra opmerkingen

1. Vergeet bij de wedstrijden uit de voorronde niet de verliezer weg te halen. Hier kun je namelijk 5 punten per wedstrijd mee verdienen!

2. Bij elke bonusvraag moet er 1 naam ingevuld worden.

3. De verrassing/teleurstelling van het toernooi hoeft niet overeen te komen met wat je in je schema invult.

4. Bij bonusvraag 5 (9-darter) kun je alleen punten halen wanneer er daadwerkelijk een 9-darter wordt gegooid. Je kunt dus niet invullen dat niemand hem gooit!

5. Het is de bedoeling dat het hele speelschema in een keer wordt ingevuld.

6. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. In ronde 2 en 3 is hetzelfde format.

Deelnemers:

1.

2.

3.

4

5.

6.

7.

8.

Klik hier om het invulformulier te downloaden

Deadline PM met ingevuld bracket: Donderdag 17 december 19: 59

Heb je nog vragen, stel ze gerust.

[spoiler=Deelnemers vorige darts poule] [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; [MENTION=18505]Hixxo[/MENTION]; [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; [MENTION=5120]macoronics[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=3277]Setzzie.[/MENTION]; [MENTION=404]Wesley[/MENTION]; [MENTION=6093]Sliepy[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=32420]Srangaman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION];

bewerkt door 007mark

• Antwoorden 137
  • Weergaven 36
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

MU PDC WK Poule 2016

1zdn86t.jpg

Welkom allemaal bij de tweede editie van het MU PDC WK Poule! Vorig jaar ging Tijn er met de titel vandoor en eindigde Elano en Raymon. naast hem op het podium. Inmiddels heeft de loting plaatsgevonden voor dit jaar en kunnen de kenners een poging wagen om hun naam aan de erelijst toe te voegen. Veel succes weer dit jaar.

Spelregels

Jullie gaan natuurlijk allemaal voorspellen wie er uiteindelijk wereldkampioen gaat worden op 3 januari, maar dat is niet alles. Jullie kunnen ook punten verdienden door tijdens het toernooi de goede uitslagen te voorspellen. Daarnaast zijn er ook nog enkele bonusvragen toegevoegd waar het verschil gemaakt kan worden. In het Excel bestand dat jullie onderaan deze post kunnen downloaden vullen jullie alles in. In het bracket zien jullie alle spelers staan met voor hun naam als hoeveelste ze zijn geplaatst. Achter de namen van de spelers dienen jullie de score te zetten. Het ingebulde beatand zie ik graag via een dowloadlink in mijn PM-Box. De puntentelling gaat als volgt:

[spoiler=Punten]Voorronde

Tijdens het toernooi worden er ook voorronden gespeeld. Is dit het geval, dan staan er 2 namen in een vakje. Laat de naam van jou voorspelde winnaar staan en haal de andere naam weg. Hierbij hoeft nog geen uitslag genoemd te worden.

Winnaar goed: 5 punten

Eerste ronde (first to 3 sets):

Uitslag goed: 5 punten

Winnaar goed: 10 punten

Tweede ronde (first to 4 sets)

Uitslag goed: 10 punten

Winaar goed: 20 punten

Derde ronde (first to 4 sets)

Uitslag goed: 15 punten

Winnaar goed: 30 punten

Kwartfinale (first to 5 sets)

Uitslag goed: 20 punten

Winnaar goed: 40 punten

Halve finale (first to 6 sets)

Uitslag goed: 25 punten

Winnaar goed 50 punten

Finale (first to 7 sets)

Uitslag goed: 50 punten

Winnaar goed: 100 punten

Bonusvragen

Vraag 1: 10 punten

Vraag 2: 20 punten

Vraag 3: 30 punten

Vraag 4: 40 punten:

Vraag 5: 50 punten

Bij de bonusvragen 4 en 5 wordt er gevraagd naar de grootste teleurstelling en de grootste verrassing van het toernooi. Dit is natuurlijk interpreteerbaar, waardoor er net als vorig jaar een stemming zal plaatsvinden tussen darters die ik nomineeer. Jullie kunnen je inschrijven door je naam aan het lijstje deelnemers toe te voegen.

Extra opmerkingen

1. Vergeet bij de wedstrijden uit de voorronde niet de verliezer weg te halen. Hier kun je namelijk 5 punten per wedstrijd mee verdienen!

2. Bij elke bonusvraag moet er 1 naam ingevuld worden.

3. De verrassing/teleurstelling van het toernooi hoeft niet overeen te komen met wat je in je schema invult.

4. Bij bonusvraag 5 (9-darter) kun je alleen punten halen wanneer er daadwerkelijk een 9-darter wordt gegooid. Je kunt dus niet invullen dat niemand hem gooit!

5. Het is de bedoeling dat het hele speelschema in een keer wordt ingevuld.

6. Let op het format. Hoe verder we in het toernooi komen, hoe langer de wedstrijden duren. In ronde 2 en 3 is hetzelfde format.

Deelnemers:

1.

2.

3.

4

5.

6.

7.

8.

Klik hier om het invulformulier te downloaden

Deadline PM met ingevuld bracket: Donderdag 17 december 19: 59

Heb je nog vragen, stel ze gerust.

[spoiler=Deelnemers vorige darts poule] [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; [MENTION=18505]Hixxo[/MENTION]; [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION]; [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=15408]MagicMvL[/MENTION]; [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; [MENTION=12548]Dr. Bibber[/MENTION]; [MENTION=5120]macoronics[/MENTION]; [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; [MENTION=3277]Setzzie.[/MENTION]; [MENTION=404]Wesley[/MENTION]; [MENTION=6093]Sliepy[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=32420]Srangaman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=26376]Geppiej[/MENTION];

bewerkt door 007mark

Geplaatst
  • Auteur
Het bestand is read-only? Ik kan niks weghalen iig

Dan moet je gewoon bewerken inschakelen ;)

Geplaatst
Dan moet je gewoon bewerken inschakelen ;)

Ja, dat weet ik niet. Ik heb OpenOffice trouwens, maakt dat nog wat uit?

Geplaatst
  • Auteur
Ja, dat weet ik niet. Ik heb OpenOffice trouwens, maakt dat nog wat uit?

Geen idee wat OpenOffice inhoudt, maar als je wel de uitslagen invult doe je dat alleen. Stuur je in een PM maar erbij wat ik weg moet halen.

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

Wilde het binnenkort gaan vragen of je het nog ging doen, [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; ;c

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. MagicMvL

6. himan

filetje ook al doorgestuurd :P

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

[MENTION=21212]007mark[/MENTION];

First round*(best of 5 sets) en Second round*(best of 7)

In je post staat 3 en 4 :p?

bewerkt door cimbomcu

Geplaatst
  • Auteur
1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

[MENTION=21212]007mark[/MENTION];

First round*(best of 5 sets) en Second round*(best of 7)

In je post staat 3 en 4 :p?

Klopt inderdaad. In het bestand staat best of (dus max. te spelen sets) en in mijn post staat first to (dus wie het eerst bij een bepaald aantal sets is).

Bij best of 7 heeft namelijk de speler gewonnen die het eerst 4 sets heeft gewonnen.

Geplaatst

En wat als Mvg bijvoorbeeld 3-0 wint ;c haha. Of stel ik nu een domme vraag :D

Of kan dat dus niet, en moet het dan 5-0 zijn?

Geplaatst

Best of 5 betekent dat als je er 3 gewonnen hebt, de ander niet meer kan winnen (nog 2 over)

Geplaatst
  • Auteur

Bij best of 5 stopt het gewoon als iemand 3 heeft gewonnen, aangezien die niet meer in te halen is. Dus kan dan 3-0, 3-1 of 3-2 zijn.

Bij best of 7 stopt het als iemand 4 heeft gewonnen, aangezien die dan niet meer in te halen is. Dus kan 4-0, 4-1, 4-2 en 4-3 worden.

Enz.

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

8. Michaelinho*

9. Tijn

Ga uiteraard een poging wagen om mijn titel te verdedigen, tof dat je het weer organiseert Mark!

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

8. Michaelinho*

9. Tijn

10. Satyr

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

8. Michaelinho*

9. Tijn

10. Satyr

11. Djordison

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

8. Michaelinho*

9. Tijn

10. Satyr

11. Djordison

12. Sliepy

Geplaatst

1. Dr. Bibber

2. Marvin

3. JanVertonghen'

4. Richarð.

5. Himan

6. cimbomcu

7. Mvdv

8. Michaelinho*

9. Tijn

10. Satyr

11. Djordison

12. Sliepy

13. Fabian.

Uiteraard weer van de partij. Vorig jaar nét naast het podium, nu erop wmb

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.