Djurovski Geplaatst 6 september 2018 Share Geplaatst 6 september 2018 Sinds dit seizoen ook team manager bij het 4e . Coach is er mee gestopt dus doen het nu maar met zijn 3-en benieuwd hoe dat gaat lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 september 2018 Share Geplaatst 6 september 2018 Ik heb voor twee jaar geleden eens de A2 getraind bij onze lokale voetbalclub. Dit waren halve competities en hoewel ik nog 0 ervaring had in het coachen van een team, zijn we kampioen geworden. Ik denk overigens dat 9 van de 10 dit wel gelukt was. Toen kwamen we een klasse hoger te spelen en werd het me al wel gauw duidelijk dat het training geven en coachen niet voor mij weggelegd is in het echte leven. We stonden bijvoorbeeld een wedstrijd met 1-3 achter met rust en toen dacht ik à la FM de tactiek aan te passen, naar 4-4-2 om zo een beter resultaat te boeken. Het werd 1-10:-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 september 2018 Share Geplaatst 10 september 2018 Ik geef geen training meer man. JO13-1 gedaan afgelopen jaar, hoofdklasse. Leuk niveau om mee af te sluiten. Hier mijn laatste jaar. Misschien in de toekomst weer als ik een zoon of dochter heb, die op voetbal gaat. Wil graag mijn avonden en weekenden invullen met andere trainingen in mindset en psychologie. Zal het na 15 jaar wel enigzins missen, maar de verbondenheid ermee is sinds Eagles wel echt weg. Hoop dat je nog mooie stappen gaat maken Jarno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 2 april 2019 Share Geplaatst 2 april 2019 Op 5-9-2018 om 20:17 zei jj1: Wat doe je nu dan? Heel het voetbal/trainen geven los gelaten? zonde Op 10-9-2018 om 10:05 zei Dansmeister: Hier mijn laatste jaar. Misschien in de toekomst weer als ik een zoon of dochter heb, die op voetbal gaat. Wil graag mijn avonden en weekenden invullen met andere trainingen in mindset en psychologie. Zal het na 15 jaar wel enigzins missen, maar de verbondenheid ermee is sinds Eagles wel echt weg. Hoop dat je nog mooie stappen gaat maken Jarno. Zonde mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nibbors Geplaatst 3 juni 2019 Share Geplaatst 3 juni 2019 Na meerdere blessures aan de knie zal ik aankomend seizoen assistent-trainer worden bij een eerste elftal in de 4e klasse en stoppen met zelf voetballen. Op deze manier hoop ik een beetje te kijken of ik in de echte wereld ook iets met coaching heb. Voordeel is dat ik wel altijd alleen maar LLM doe met FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Update! Doet iemand hier nog iets mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Nog steeds trainer hier, van twee kelderklasse-teams. Volgend seizoen het zesde en de JO23-3. Teams waarbij de derde helft vaak belangrijker is dan de eerste twee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 17 uur geleden zei Srangaman: Update! Doet iemand hier nog iets mee? Als het ook over andere sporten dan voetbal mag gaan: Ja, ik ben zowel coach/trainer als speler van hetzelfde team. Ik kan mezelf als tobspeler van het team dus opstellen wanneer ik wil 31 minuten geleden zei Tim': Nog steeds trainer hier, van twee kelderklasse-teams. Volgend seizoen het zesde en de JO23-3. Teams waarbij de derde helft vaak belangrijker is dan de eerste twee Je traint twee teams en ben je dan ook nog speler? Hoe combineer je zoiets dan op zaterdag, het zal regelmatig voorkomen dat je dan 3 wedstrijden hebt, twee als coach en 1 als speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Voetbal is ook op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 1 uur geleden zei MisterX: Je traint twee teams en ben je dan ook nog speler? Hoe combineer je zoiets dan op zaterdag, het zal regelmatig voorkomen dat je dan 3 wedstrijden hebt, twee als coach en 1 als speler. Ik speel zelf niet en het seniorenteam is zoals het hoort op de zondag. Dus meestal ben ik vanaf zaterdagmiddag tot zondagavond niet thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) 56 minuten geleden zei MetalMichael: Voetbal is ook op zondag. Verander de zaterdag dan in weekend. Ook prima. En tel daarbij ook nog een paar trainingsavonden. Korfbal is bij een paar verenigingen ook op zondag, maar dat is maar een hele kleine groep. 3 wedstrijden in 1 weekend lijkt me een hele belasting om iedere week te hebben. 2 valt nog wel mee, want Tim speelt blijkbaar zelf niet. 13 juli 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 8 minuten geleden zei MisterX: En tel daarbij ook nog een paar trainingsavonden. Daarmee heb ik geluk. We trainen met beide teams op dezelfde avond, achter elkaar. Dat kost me dus wel een avondje, maar de andere avonden ben ik dan weer vrij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Ik ben al dik 10 jaar jeugdtrainer bij mijn lokale club (waar ik eerder zelf een 15-tal jaar geprobeerd heb om iets te doen wat op voetbal leek). Door tijdgebrek heb ik komend seizoen geen ploegje meer, maar ik ben nog beschikbaar om in te vallen als een andere trainer niet beschikbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 1 uur geleden zei Tim': Daarmee heb ik geluk. We trainen met beide teams op dezelfde avond, achter elkaar. Dat kost me dus wel een avondje, maar de andere avonden ben ik dan weer vrij. Ook maar 1x training in de week? Dat valt dan helemaal mee. Zou me niets verbazen als ik dan haast meer tijd kwijt ben aan alleen mijn eigen team, dan jij aan twee teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten