Dansmeister Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Lekker hoor! btw, jochie uit m'n broertjes team (we wonen in Zwolle btw ;c) gaat deze zomer naar de Eagles, weet jij misschien wel. Kan prima keepen, hebben jullie een goede aan ;) Ik denk van Onder de 15. Niels toch? Thnx man. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 mei 2017 Share Geplaatst 15 mei 2017 Ik denk van Onder de 15. Niels toch? Thnx man. :) Nope, is nu O11 of O12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Ik denk van Onder de 15. Niels toch? Thnx man. :) Blijf je niet 013 doen? Ik ga Abcoude O13 doen, ik stop met werken bij Kidscamps, helaas te weinig inkomsten om in loondienst te blijven werken. Dus ga waarsschijnlijk 'gewoon' werk zoeken, dus dan is de combi met Volendam (3x 16:00 op de club zijn) gewoon niet meer te doen. Dan komt 2/3 x om 17:30 aanwezg zijn natuurlijk een stuk beter uit. Wel zonde want heb echt veel geleerd afgelopen jaren en zou nog best jaartje door willen (al is dat ook erg afhankelijk van bij welke trainer ik zou komen, zijn wat trainers waar ik zeker niet bij wil zitten). Maar met abcoude 2 weken terug eerste gesprek gehad, dus ben al blij dat ik zo laat nog een team in een divisie kon vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 16 mei 2017 Share Geplaatst 16 mei 2017 Ik denk van Onder de 15. Niels toch? Thnx man. :) https://www.vvsvi.nl/1/523/ook-go-ahead-eagles-weet-svi-te-vinden/ M'n broertje staat ook op één van die foto's :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 [quote name='Boeruh!'] [url]https://www.vvsvi.nl/1/523/ook-go-ahead-eagles-weet-svi-te-vinden/[/url] M'n broertje staat ook op één van die foto's :D[/QUOTE] Haha. Die ken ik inderdaad wel. Al ben ik niet veel op de voetbalschool geweest voor de nieuwe O-13 jongens, ivm met mijn knvb cursus. Zal het in de gaten houden. @jj1 ; nee, weet ik nog niet man. Twijfel al maanden. Dat zegt ook genoeg. Dit is het jaar dat ik mij het minst ontwikkeling heb qua opleider. Dat zegt genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 18 mei 2017 Share Geplaatst 18 mei 2017 [quote name='Dansmeister'] Haha. Die ken ik inderdaad wel. Al ben ik niet veel op de voetbalschool geweest voor de nieuwe O-13 jongens, ivm met mijn knvb cursus. Zal het in de gaten houden. @jj1 ; nee, weet ik nog niet man. Twijfel al maanden. Dat zegt ook genoeg. Dit is het jaar dat ik mij het minst ontwikkeling heb qua opleider. Dat zegt genoeg.[/QUOTE] Ook negatieve ervaring door ex-prof? Ik dus wel, nu met guido juist ontzettend veel geleerd maar blijft zonde. Al moet je de waarde van een jaar bvo (mischien niet voor jezelf maar voor andere) echt niet onderschatten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 [quote name='Dansmeister'] Haha. Die ken ik inderdaad wel. Al ben ik niet veel op de voetbalschool geweest voor de nieuwe O-13 jongens, ivm met mijn knvb cursus. Zal het in de gaten houden. @jj1 ; nee, weet ik nog niet man. Twijfel al maanden. Dat zegt ook genoeg. Dit is het jaar dat ik mij het minst ontwikkeling heb qua opleider. Dat zegt genoeg.[/QUOTE] en weet je het al? Ik ga dus Abcoude doen, wel echt fijn om weer op eigen benen te staan.Financieel ook wat meer qua geld, al krijg ik geen reiskosten en bij FCVD wel, dus uiteindelijk niet heel veel meer. Volgende week even 2 weken trainen en de groep bekijken/selecteren. Daarna tot de zomer op maandag/woensdag bij een voetbalschool in Hoofddorp werken en na de zomer op zondag ochtend bij voetbalschool hier in de buurt werken, prima invulling weer dus. Kan nog dinsdag/donderdag een 019 trainen maar daar wil ik dan wel goed geld pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Welk team van Adbcoude ga je trainen? @jj1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 [quote name='Pino']Welk team van Adbcoude ga je trainen? @jj1 [/QUOTE] O13-1, ouwe D1. 3de divisie, zijn dit jaar kansloos gedegradeerd. Hoop zelf eigenlijk wel weer te promoveren, vind dat dat altijd je doelstelling moet zijn als je degradeert(alleen geen idee of dat realistisch is haha). Maar dan heb ik in elk geval iets om voor te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 O13-1, ouwe D1. 3de divisie, zijn dit jaar kansloos gedegradeerd. Hoop zelf eigenlijk wel weer te promoveren, vind dat dat altijd je doelstelling moet zijn als je degradeert(alleen geen idee of dat realistisch is haha). Maar dan heb ik in elk geval iets om voor te werken. Maar krijg je dan betaald om een jeugdploeg van een amateurploeg te trainen tegenwoordig? Dat zal toch niet zo gek veel zijn lijkt me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Maar krijg je dan betaald om een jeugdploeg van een amateurploeg te trainen tegenwoordig? Dat zal toch niet zo gek veel zijn lijkt me? 300 in de maand. Weet bij clubs (Zeker als je naar de A1/o19 gaat je soms zo de 700 euro per maand kan krijgen. Afhankelijk van ervaringen/diplomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Toch netjes bij een amateurclub, heb je dat ZZP al rond? Ga je de komende tijd wel rondkomen dan of heb je dan een (gedeeltelijke) uitkering. Je hoeft niet te antwoorden als dit privé is hoor, ben gewoon nieuwsgierig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Toch netjes bij een amateurclub, heb je dat ZZP al rond? Ga je de komende tijd wel rondkomen dan of heb je dan een (gedeeltelijke) uitkering. Je hoeft niet te antwoorden als dit privé is hoor, ben gewoon nieuwsgierig. Voetbal is hobby/extra he. Werk nu nog gewoon(tot begin sept) en dan als goed is 3dagen pw magazijnwerk doen. Daarnaast ga ik bij voetbalschool werken, dus kan nog rondkomen. Geen vetpot(maar dat is het al jaren niet maar intresseert me weinig, kan alles doen wat ik leuk vind) zzper ga ik dan ook nog doen, voor losse dagen/advies op voetbalgebied qua beleid. dus geen uitkering(zou dan voor een week zijn) en kan dat best overbruggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Netjes mooi om je passie te zien ook ambitie om hoofdtrainer te worden van een professioneel team? Of hou je het bij jeugd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 mei 2017 Share Geplaatst 31 mei 2017 Voetbal is hobby/extra he. Werk nu nog gewoon(tot begin sept) en dan als goed is 3dagen pw magazijnwerk doen. Daarnaast ga ik bij voetbalschool werken, dus kan nog rondkomen. Geen vetpot(maar dat is het al jaren niet maar intresseert me weinig, kan alles doen wat ik leuk vind) zzper ga ik dan ook nog doen, voor losse dagen/advies op voetbalgebied qua beleid. dus geen uitkering(zou dan voor een week zijn) en kan dat best overbruggen. Vindt het echt tof om te lezen dat je gewoon doet wat je passie is en dat je dan een beetje bij moet beunen, dat het je geen reet uitmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 juni 2017 Share Geplaatst 1 juni 2017 en weet je het al? Ik ga dus Abcoude doen, wel echt fijn om weer op eigen benen te staan.Financieel ook wat meer qua geld, al krijg ik geen reiskosten en bij FCVD wel, dus uiteindelijk niet heel veel meer. Volgende week even 2 weken trainen en de groep bekijken/selecteren. Daarna tot de zomer op maandag/woensdag bij een voetbalschool in Hoofddorp werken en na de zomer op zondag ochtend bij voetbalschool hier in de buurt werken, prima invulling weer dus. Kan nog dinsdag/donderdag een 019 trainen maar daar wil ik dan wel goed geld pakken. Blijf nog een jaar bij Eagles. Over de invulling heb ik lang met Yildirim gesproken dat er het nodige aan moet veranderen. Heb toezeggingen gekregen, dus geloof erin. Abcoude is gaaf man. Was mijn allereerste wedstrijd in de beker dit seizoen er tegen. 2-0 winst, allebei de doelpunten in blessuretijd haha. Komend seizoen in de topdivisie wel een enorm zwaar jaar tegemoet. Vind de lichting vanuit de voetbalschool minder dan dit seizoen(al blijft het moeilijk zeggen, want de ontwikkeling de eerste drie maand is zo schrikbarend groot), maar kan je daar ook weer verhalen over vertellen man. Echt niet normaal. Gewoon worden aangenomen omdat je een oud vriend bent van de trainer enzo. Zo werkt het. BVO is de smerigste wereld die er is. Heb zoveel vaders en trainers gesproken dit seizoen, die dit beamen. Gaat nergens over. Wel zelf een paar gruwelijke stappen qua netwerk gebouwd. Komend seizoen bijv. een week lang cognitieve trainingen geven bij Club Brugge. Ook bij Heerenveen uitwisseling. Aanbod van Schalkhaar(divisie zelf) gehad, maar naast me neergelegd. Begin echt tegen een lichte burn-out aan te lopen. Moet echt flink gaan minderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 juni 2017 Share Geplaatst 8 juni 2017 Blijf nog een jaar bij Eagles. Over de invulling heb ik lang met Yildirim gesproken dat er het nodige aan moet veranderen. Heb toezeggingen gekregen, dus geloof erin. Abcoude is gaaf man. Was mijn allereerste wedstrijd in de beker dit seizoen er tegen. 2-0 winst, allebei de doelpunten in blessuretijd haha. Komend seizoen in de topdivisie wel een enorm zwaar jaar tegemoet. Vind de lichting vanuit de voetbalschool minder dan dit seizoen(al blijft het moeilijk zeggen, want de ontwikkeling de eerste drie maand is zo schrikbarend groot), maar kan je daar ook weer verhalen over vertellen man. Echt niet normaal. Gewoon worden aangenomen omdat je een oud vriend bent van de trainer enzo. Zo werkt het. BVO is de smerigste wereld die er is. Heb zoveel vaders en trainers gesproken dit seizoen, die dit beamen. Gaat nergens over. Wel zelf een paar gruwelijke stappen qua netwerk gebouwd. Komend seizoen bijv. een week lang cognitieve trainingen geven bij Club Brugge. Ook bij Heerenveen uitwisseling. Aanbod van Schalkhaar(divisie zelf) gehad, maar naast me neergelegd. Begin echt tegen een lichte burn-out aan te lopen. Moet echt flink gaan minderen. Haha ja heeeeel vies ja. Dacht dat het alleen over trainers ging voor ik naar Volendam ging maar daar is het zelfde. Plus je hebt daar te maken met het dorp...Het is serieus onvoorstelbaar welke keuzes er worden gemaakt, puur doordat de sponsors/dorp zon invloed heeft. Vind je Heerenveen interessant? Hoor daar nooit echt positieve verhalen over, zou heeeeeeeel graag over 3/4 jaar bij AZ als assistent gaan lopen. Wil dan ook wel aan mijn TC1 gaan beginnen zoals het er nu naar uitziet. Al is het allemaal afwachten hoe alles uitpakt. Ga mij laten omscholen naar basisschool leraar, vanaf aug/sep 2018 heb ik besloten. Vind dat weekendenwerken /voetbalkampen qua werk wel beetje gehad en hier is er zulke zieke concurrentie (iedereen organiseert nog wat) dat het amper meer iets oplevert. gister begonnen met abcoude, nog erg grote groep omdat ik toch ook zelf spelers wil zien. Vrijdag met 18 man die ik een kans wil geven in de O13-1 beginnen met speelwijze introduceren en eerste stappen maken. Woensdag oefenen tegen 1ste klasser, weekend erop toernooi tegen andere 2/3de divisie teams dus dan kunnen wij aan de bak. dan weekje Rusland en dan paar weken training geven voor een voetbalschool, dan is het zomerstop. Wel even lekker ja maar met die kampen is ook aardig zwaar natuurlijk maar heel anders. Hopelijk post je dit jaar (en meerdere mensen) hier weer wat vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 3 augustus 2017 Share Geplaatst 3 augustus 2017 Bos heeft bij Ajax met de 5 seconden regel gewerkt om de bal te heroveren. Bij Dortmund werkt hij met het aantal 4 keer seconden. Voeren jullie deze regel ook uit bij jullie team? Zo ja. Is 5 seconden dan realistisch als het gaat om een amateur team of kiezen jullie voor meer seconden? Hoe meer seconden, hoe meer kracht het nog kost op bij te tanken lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Ik moet vanavond voor het eerst training geven aan JO9-1. Ik heb alleen geen idee wat ik moet doen aangezien het een leeftijdscategorie is die ik niet ken en nooit training heb gegeven. Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 september 2017 Share Geplaatst 8 september 2017 Ik moet vanavond voor het eerst training geven aan JO9-1. Ik heb alleen geen idee wat ik moet doen aangezien het een leeftijdscategorie is die ik niet ken en nooit training heb gegeven. Iemand tips? Heb twee jaar JO7 gedaan en dit jaar JO9-2 Wel afhankelijk hoe het niveau is maar positie spel in een vierkant met 1 in het midden . Bv 5x bal rond spelen is een punt . Gene in het midden heeft punt wanneer hij bal heeft afgepakt of bal uit gaat. 1 tegen 1 duels . 3 man dribbelen tegelijk naar overkant met 1 man in het midden . Parcours met slalom bal inspelen naar trainer over hekjes springen . Stokken op de grond stuk of 6 waar speler op en neer loopt en bal inspeelt naar 2e trainer 3 ä 4x aanvankelijk van hoeveel stokken. Diverse afwerk oefeningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 31 augustus 2018 Share Geplaatst 31 augustus 2018 @Dansmeister @jj1 Leven jullie nog of is er een nieuw topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 september 2018 Share Geplaatst 2 september 2018 [quote name='Srangaman']@Dansmeister @jj1 Leven jullie nog of is er een nieuw topic?[/QUOTE] Nee geen nieuw topic Beetje dood gebloeid helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Wat doe je nu Jarno? Nog O13 en daarnaast op donderdag en zondag(niet verplicht maar pak thuiswedstrijden) assistent bij het 1ste. Nog steeds Abcoude. Wel 3 clubs wilden mij voor gesprek maar was al redelijk snel rond dus geen eens geweest. Wel besloten dat dit laatste jaar hier is (alleen ik speel 3de divsie) de rest allemaal lager en volgend jaar wil ik naar O15-17. Hier in de Zaanstreek genoeg ingangen bij clubs die op dat niveau spelen, kan ik weer eens op de fiets naar een club ipv minimaal 20min in de auto haha. Jij dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Ik geef geen training meer man. JO13-1 gedaan afgelopen jaar, hoofdklasse. Leuk niveau om mee af te sluiten. Wat doe je nu dan? Heel het voetbal/trainen geven los gelaten? zonde ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 september 2018 Share Geplaatst 5 september 2018 Gesolliciteerd bij FC Utrecht denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten