Dansmeister Geplaatst 23 november 2016 Share Geplaatst 23 november 2016 LAten wij in elk geval voorin en achterin een grote snelle sterke neger neerzetten :D Of niet?;) Dit zijn de eerste spelers die veel ploegen selecteren hehe. Bizar he :D Je denkt veel hoger niveau in nld kan niet maar gaat toch nog een hoop vreemd he? Vind ik in elk geval bij Volendam. Yup. Hele as moet bestaan uit fysiek sterke spelers, zodat de voetballers eromheen aan het voetballen komen. Dat is de gedachtegang. Dat het voetbaltechnisch en tactisch niet begrepen door die spelers wordt, doet er niet aan af. Moeten de voetballers het maar oplossen. Onze -15 is een heel jaar aan het scouten nu op drie fysiek sterke jongens in de as. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 23 november 2016 Share Geplaatst 23 november 2016 Met jouw team? Yes sir. Ik coach vv Engelbert B1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 november 2016 Share Geplaatst 23 november 2016 Yup. Hele as moet bestaan uit fysiek sterke spelers, zodat de voetballers eromheen aan het voetballen komen. Dat is de gedachtegang. Dat het voetbaltechnisch en tactisch niet begrepen door die spelers wordt, doet er niet aan af. Moeten de voetballers het maar oplossen. Onze -15 is een heel jaar aan het scouten nu op drie fysiek sterke jongens in de as. :cab: Haha ja bij ons alleen de middenvelder dan niet maar verder groot sterk en snel en je wordt aangenomen.Bizar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Vond dit wel even leuk om hier te plaatsen. Onze coach wilde afgelopen zondag dat we bij balverlies de bal binnen 30 seconden (!) terug hadden veroverd. Wat een vent he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Speel je op zondag in de jeugd? Overigens als je coach er iets van snapt en hij dat soort dingen zegt kan het ook betekenen dat het niveau niet bijster hoog is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Zo hé, zelfs bij ons, O17-3 in de 3e klasse moet het binnen 5 seconden :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Speel je op zondag in de jeugd? Overigens als je coach er iets van snapt en hij dat soort dingen zegt kan het ook betekenen dat het niveau niet bijster hoog is. Nee, ik bedoelde met mijn eigen voetbal team waar ik in voetbal. Sowieso is het niveau niet bijster hoog nee. Speel sinds dit jaar bij het tweede elftal van de club en die spelen vijfde reserve klasse. Verdomd laag natuurlijk. Trainingen zijn ook geen zak aan. Aan het begin van het seizoen was het nog wel oké. Er zat tenminste een idee achter de training en hij (de trainer) wilde ons serieus wat aanleren. Maar nu... laatst een training gehad waar we rondo deden met vijftien man waar iedereen zo'n 5 tot 8 keer de bal aanraakt en de andere 12 keer en vervolgens grote partij waarbij de opbouw verzorgd moest worden: 7 tegen 4. Succes dan als je dan het niet te coachen team bent. En dan komt hij zondags aanzetten met na 30 seconden de bal terugveroverd hebben. Succes ermee. :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Denk dat hij tijdens zijn trainerscursus te veel op anderen heeft geleund, dan krijg je dit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Deze man heeft geen cursus gevolgd of iets dergelijks volgens mij. Puur omdat ze hier niets anders konden vinden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Deze man heeft geen cursus gevolgd of iets dergelijks volgens mij. Puur omdat ze hier niets anders konden vinden. :cab: Vijfde. Klasse. Reserve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Ja alsof alle amateur clubs voor hun reserve teams opgeleide mensen voor de groep zetten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Moet je maar willen reserve 5de klasse; speelt mijn vrienden team ook en daar spelen er 3 in die net kunnen lopen en niet weten wat buitenspel is :D Nog 3 te gaan (vitesse, PSV en Sparta), staan nu 7de en moeten 8ste worden om na de winter in de beste competitie te zitten. Als we 9de worden komen wij met de 4 onderste van onze competitie, aangevuld met de 6 beste uit de b poule(teams als Utrecht, roda , Excelsior). Dus maar even gaan voor de beste competitie uiteraard, kunnen daar ook prima meekomen, alleen tegen Feyenoord echt voetballes gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Dan moet ik wel erbij zeggen dat het niveau niet zo laag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Dan moet ik wel erbij zeggen dat het niveau niet zo laag is. Reserve 5e klasse is behoorlijk droevig niveau. Ik neem aan dat jullie ook geen selectie team zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Dan moet ik wel erbij zeggen dat het niveau niet zo laag is. Nou dat gaat er bij mij dus niet in :D Welke club speel je dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Nee, ik bedoelde met mijn eigen voetbal team waar ik in voetbal. Sowieso is het niveau niet bijster hoog nee. Speel sinds dit jaar bij het tweede elftal van de club en die spelen vijfde reserve klasse. Verdomd laag natuurlijk. Dan moet ik wel erbij zeggen dat het niveau niet zo laag is. Wat is het nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Voor mij is het niveau te laag want ik kom uit het eerste elftal, maar voor hun is het ook nog te laag want we kunnen makkelijk op een hoger niveau voetballen echter is over het algemeen het niveau vijfde klasse reserve hartstikke laag. Snappie? Speel bij vv Engelbert 2 en dat is geen selectie team Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 30 november 2016 Share Geplaatst 30 november 2016 Afgelopen zaterdag kampioen geworden (d). Stelt alleen niet zo heel veel voor want we zijn echt heel laag ingedeeld. Wel leuk om mee te maken natuurlijk, eerste keer dat ik als trainer kampioen geworden ben. Nu nog een wedstrijd in de competitie en dan begint de volgende 4 maart (!) pas weer. Lekkere opgave om ze dan drie maanden zonder competitievoetbal gemotiveerd te laten trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 7 december 2016 Share Geplaatst 7 december 2016 Vanaf vorige week elke dinsdag training voor mijn rekening. Zowel voorbereiding als helemaal geven. Moet mij alleen houden aan het thema maar verder helemaal vrij. Vind dat erg lekker want was in het begin toch wel zoeken (wat verwacht hij van mij,hoe klikt het etc) maar nu is er genoeg duidelijkheid en vertrouw dat ik het prima kan. Kwam ook op goed moment want zit al beetje over volgend jaar te denken maar als het op deze manier kan, blijf ik mezelf echt ontwikkelen (na elke training heeft hij paar puntjes) en dat was in het begin toch wat minder. Ikhad altijd de niet te coachen ploeg maar moest maar sporadisch een training maken en nu is het dus elke dinsdag is van mij. zaterdag één schot op doel (67min pas) en één op één kans (na foute terugspeelbal) gecreerd, goals weggeven, 4 jongens van 013 mee, iemand maar 1x getraind ivm ziekte (maar konden hem niet vervangen) en aanvoerder bij de )15 :D ja het was weer huilen. Zeker omdat alle basistaken werden vergeten en iedereen ongelukkig was. Uiteindelijk maar 4-0 maar dit is de meest machteloze wedstrijd die ik sinds jaren heb gezien. Zelfs tegen Feyenoord speelden we beter, die we 6-1 verloren zaterdag Vitesse, daarna Sparta. Moeten 1x winnen om bij de top8 te zitten, anders 'degraderen 'we. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 (bewerkt) Ik wil 3:2 oefenen met het accent op het druk zetten op tegenstanders helft Is het dan een optie om met buitenspel te spelen of is dat echt een not done aangezien dat niet kan op hun helft 14 december 2016 bewerkt door N4z4reno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Kans is groot dat ze binnnen maand met bericht komen dat alle amateur clubs uit de bvo competitie worden gegooid. Vinden we daarvan? Ook nog niks gehoord over tc2 jeugd, zou eerst augustus starten en is nu februari maar inschrijving is nog niet geopend :D goh wat een organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Ze zijn wss nog bezig met de ontwikkeling he van TC2 jeugd. Er moet nu zoveel gebeuren, dat hou je niet voor mogelijk joh.. (Winnaars van Morgen). Wat bedoel je met dat eerste zinnetje? JA maar is toch belachelijk dat ze zeggen ja starten augustus en nu nog niks kunnen vertellen. Zeg dan gewoon start seizoen 2017-2018, en niet aug 2016 ;) Dat er niet (zoals bijf AFC, Alphense boys etc) meer bij bvo zitten. Onze 015 zit bijvoorbeeld bij AFC o15 (en verloren vorige week, triest he) maar de amateurclubs en bvos gaan ze dus splitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Daarmee ga je juist ook de ontwikkeling van jongens bij amateurclubs tegen. Bij clubs als Alphense Boys worden jaarlijks 10+ spelers weggehaald door BVO's, mede doordat zij zich hebben laten zien in wedstrijden tegen BVO's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 december 2016 Share Geplaatst 17 december 2016 Bij rust 2-0 achter. Keeper gewissel(iemand die goede lange trap heb, andere keeper is kleier) en na 12min 2-2 wat genoeg is voor ons om bij beste 8 te eindigen: dus na winter lekker Ajax. Psv en fey uit ipv emmen dordrecht en roda. Primaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Kans is groot dat ze binnnen maand met bericht komen dat alle amateur clubs uit de bvo competitie worden gegooid. Vinden we daarvan? Ook nog niks gehoord over tc2 jeugd, zou eerst augustus starten en is nu februari maar inschrijving is nog niet geopend :D goh wat een organisatie Is dat zo? Dat heb ik echt nergens gelezen? Best schandalig. Onze -19 en -17 verliezen 80% van de wedstrijden van de BVO's. Onze -15 ging er met 1-6 ook af tegen een Zeeburgia. TC2 jeugd begint volgend jaar oktober pas. TC1 willen ze heel graag op de schop gooien, maar de kennis die ze hebben wordt dat echt een drama. KNVB is één grote chaos op het moment. Alle docenten zijn het ook helemaal niet eens met dat winnaars van morgen rapport. De helft van de docenten begrijpen er sowieso weinig. ;c Zal komende maanden nog veel over gediscussieerd worden op verschillende podia. Hier winterstop. Eindelijk. Ben er voor het eerst als trainer echt aan toe. Post hier weinig, omdat ik het echt megadruk bij Eagles heb gehad afgelopen halfjaar. Bevalt me uitstekend, al is Eagles qua jeugd echt nog een halve amateurclub. Komende drie jaar moet er echt veel gebeuren. Mooi dat ik het van dichtbij allemaal meemaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten