jj1 Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Boek binnen, volgende week maar eens aa beginnen. Eerst das reboot uitlezen, schiet niet op. Vandaag 9x9 met de D1 tegen AZ, gevraagd om ook een team te coachen. Spelen denk via twingames principe. Daarna wedstrijdje scouten, prima voetbaldagje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Formatie bepaald hoofdtrainer natuurlijk. Ik wil wel redelijk veel druk geven, omdat AZ daar moeite mee had in de 11x11 tegen dit team hoorde ik. Ik zou zelf voor 323 kiezen, vind daarin de onderlinge verhoudingen beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 https://www.devoetbaltrainer.nl/trainersshop/software/tactics-manager-het-tekenprogramma-voor-trainers/ http://www.ajax.nl/streams/ajax-actueel/dit-plan-is-uniek-in-nederland.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 JA vind het duur voor een tekenprogramma haha. Als iemand die proefversie heeft gebruikt, ben ik er wel benieuwd naar. Gebruik zelf nog altijd het programma van trainerssite (waar ik ook lid ben) en dat is maar iets van 60 voor een heel jaar (inclusief kortingen en 8x zon trainersblaadje, al is dat niet echt boeiend). Die van devoetbaltrainer zijn wel interessant, maar daar is het weer 110 voor een jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Ik heb een blanco A4-schrift, liniaal, pen en potlood :) Teken niet alles uit, alleen nieuwe oefeningen en dingen die eerst niet lekker liepen. Ben jij gestructureerd dan? Anders zou ik elke keer vergeten waar ik een speciale training heb gedaan en door dat boekje moeten zoeken. Ik ben dus dat totaal niet :D Nu zoek ik gewoon in mijn map met trainingen op een woord en dan komt het er zo uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Ben jij gestructureerd dan? Anders zou ik elke keer vergeten waar ik een speciale training heb gedaan en door dat boekje moeten zoeken. Ik ben dus dat totaal niet :D Nu zoek ik gewoon in mijn map met trainingen op een woord en dan komt het er zo uit. Ik gebruik ook trainerssite en zet alles dan in een word bestandje die ik per trainingsweek sorteer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Ik gebruik ook trainerssite en zet alles dan in een word bestandje die ik per trainingsweek sorteer. Ja printscreen en dan in de training plakken. Wat tekst erbij en werkt ideaal. Vind die formulier in word/powerpoint van KNVB waardeloos maar dat is dus verplicht tijdens de cursus...Kijk er nu al tegen op haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 24 februari 2016 Share Geplaatst 24 februari 2016 Wat een geld is er bij de clubs hier in de regio zeg...wist natuurlijk wel dat er leuk mee bij te verdienen was maar wat ik afgelopen week hoorde. Iemand met TC 2 (wel een jongen van de club, in de jeugd bij Volendam tot de A1)kan als technisch coordinator onderbouw 900 pm pakken... Andere trainer van Volendam (doet nu tc1) kon hoofdtrainer worden bij een 1 of 2de klasser en zou gewoon op de loonlijst bij een sponsor komen haha. Bizar man. Vandaag weer wedstrijd analyseren, mensen die weer de beelden willen? Zou ik zeker graag willen! Zou je de vorige beelden misschien nog een keer kunnen uploaden? Ben er niet aan toegekomen, nu zal ik dat zeker wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Zou ik zeker graag willen! Zou je de vorige beelden misschien nog een keer kunnen uploaden? Ben er niet aan toegekomen, nu zal ik dat zeker wel! Ja is prima. Komt begin maart, vandaag laatste training en dan kan ik week niet trainen geven ivm werk. Gister dus 9x9 gespeeld. Wij speelden (op ons veld, we draaiden niet van veld/tegenstander) tegen de onderkant van hun D1 aangevuld met top D2 en wij hadden vooral D2 spelers met 3 spelers uit de D1, 6-3 gewonnen. af en toe heerlijk voetbal gezien zeg. Ook meteen een wereld van verschil dat8x8 wat wij spelen op halfveld en dan dit. Meteen al veel meer tactische dingen en samenwerken binnen en tussen de linies, dat is bij twingames toch amper/niet van toepassing. Werd gister avond weer gebeld, of ik op gesprek wilden komen voor de zaterdag 1 van Sporting Krommenie, nieuw team. Ken veel jongens maar heb vriendelijke bedankt. Starten in de 4de klasse volgend jaar maar is natuurlijk niet te combineren met stage van tc2. Al zou ik van de stage af kunnen zien dan, als je een eigen team op 4/5de klasse senioren doet volgens mij. [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; aantal leuke oefeningen inderdaad in dat boek :) Beetje doorheen gebladerd en op basis van de plaatjes, de 'interessante' trainingen gelezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 25 februari 2016 Share Geplaatst 25 februari 2016 Top! Lekker ook om je team zo te zien spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Het geheim van Mourinho: tactische periodisering BY GUIDO SEERDEN – 16/02/2016 Dick Advocaat (Zuid-Korea), Marco van Basten (Nederland), Leo Beenhakker (Trinidad & Tobago) en Guus Hiddink (Australië) glommen in december 2005 van oor tot oor bij de groepsloting voor het WK 2006. Met vier bondscoaches op het hoogste podium bevestigde Nederland zijn dominante positie in het internationale trainersgilde. Een decennium later is die positie overgenomen door Portugal, dat al twee seizoenen op rij de meeste oefenmeesters voor de Champions League levert. Een van de voornaamste oorzaken van het succes van de Portugese coaches is een stroming die luistert naar de naam tactische periodisering. In het boek What is Tactical Periodization? heeft Xavier Tamarit geprobeerd uit te leggen wat dit inhoudt. Heel erg goed leesbaar is dit werk echter niet en dus vroegen wij aan Guido Seerden om op een toegankelijke manier te vertellen wat Nederlandse trainers kunnen leren van tactische periodisering. Meer: http://www.catenaccio.nl/het-geheim-van-mourinho-tactische-periodisering/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 maart 2016 Share Geplaatst 8 maart 2016 P0RJzK5x_ss Gister deze pass en trapvorm gedaan (1015). Kwamen spelers na training naar mij toe; was net een Barca training; korte passes, veel in beweging en beide benen gebruiken. Toch altijd een gok om zon oefening voor het eerst te doen maar pakte dus prima uit na 5min(vooral het doordraaien). Uiteindelijk nog uitgebouwd dat de pass in de loop een steekbal was en de man die vertrekt iut het midden, dus buitenspel kon staan en dus achter de bal moest blijven. Zeker oefening die we vaker gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Rustig hier.... Straks tegen JPN oefenen 11x11, zaterdag naar (het schijnt) mooiste jeugdcomplex van Nederland, PSV uit. Hebben ook echt een ziek elftal dus ben benieuwd hoe wij ons kunnen verdedigen tegen hun. Hebben een hele erge dip gehad maar gaat langzaam wat beter. Ook nog geen duidelijkheid mbt volgend jaar aangezien alleen de B1 en D1 trainer op hun huidige team blijven, de rest stopt/gaat ander team doen. Wel jammer want de huidige trainers ken je natuurlijk als trainer en kan je dan beter inschatten met wie je wel/geen klik hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 Rustig hier.... Straks tegen JPN oefenen 11x11, zaterdag naar (het schijnt) mooiste jeugdcomplex van Nederland, PSV uit. Hebben ook echt een ziek elftal dus ben benieuwd hoe wij ons kunnen verdedigen tegen hun. Hebben een hele erge dip gehad maar gaat langzaam wat beter. Ook nog geen duidelijkheid mbt volgend jaar aangezien alleen de B1 en D1 trainer op hun huidige team blijven, de rest stopt/gaat ander team doen. Wel jammer want de huidige trainers ken je natuurlijk als trainer en kan je dan beter inschatten met wie je wel/geen klik hebt. PSV O13 is dat dan? Of O12? Heb het volgens mij al heel vaak gevraagd maar vergeet het steeds. Succes in ieder geval! Heb je al tijd weten te vinden om de beelden te sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 PSV O13 is dat dan? Of O12? Heb het volgens mij al heel vaak gevraagd maar vergeet het steeds. Succes in ieder geval! Heb je al tijd weten te vinden om de beelden te sturen? O 12 ;) Ohja goed dat je het zegt. Moet ze inderdaad nog uploaden. Probeer dat morgen te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 maart 2016 Share Geplaatst 15 maart 2016 O 12 ;) Ohja goed dat je het zegt. Moet ze inderdaad nog uploaden. Probeer dat morgen te doen. Ah oke. Helemaal top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Ah oke. Helemaal top! Nog niet ggedaan...stom/vergeten/luiheid... 4 april herexamen, training geven mbt druk geven op helft tegenstander doormiddel van knijpen en kantelen. Minimaal een 7 halen zodat ik tc2 kan gaan doen, komt wel goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 24 maart 2016 Share Geplaatst 24 maart 2016 Succes man, laat ons ff weten hoe het gegaan is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 30 maart 2016 Share Geplaatst 30 maart 2016 http://m.ad.nl/ad/m/nl/5617/FC-Utrecht/article/detail/4272246/2016/03/30/Pep-ten-Hag-Meer-bereiken-met-minder-doen-Waanzin.dhtml [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; @ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 http://m.ad.nl/ad/m/nl/5617/FC-Utrecht/article/detail/4272246/2016/03/30/Pep-ten-Hag-Meer-bereiken-met-minder-doen-Waanzin.dhtml [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; @ Ja ben er zeker mee eens dat er te weinig wordt gedaan door veel spelers. Het gaat dan niet om meer team-trainingen maar individueel of in kleine groepjes. Ga gewoon na elke training op de vlanken 1x1 uitspelen en voor de goal 1x2 en dan voorzetten/afwerken. Zal qua belasting wel redelijk meevallen maar erg effectief, denk ik. Straks even training voor herexamen oefenen, krijg ik meteen wat tips/aanwijzingen van Misha en de trainer van de B1, komt wel goed. Zaterdag vrij, speelt onze D1 tegen Ajax, Ajax 2 punten voor maar vorige keer won Volendam met 2-0 (en stond na 10minuten al met 10man) dus ben benieuwd. Als ze winnen staat Volendam bovenaan. Bizar om te zien dat dit team (wat ik vorig jaar ook heb getraind) nu één van de beste jeugdteams van Nederland is. Zijn er wel 5 afgegaan en 4 nieuwe bij gekomen die meteen bovenkant zijn, maar ook hoe de jongens individueel zijn gegroeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 april 2016 Share Geplaatst 1 april 2016 Ik ben ook toe aan een nieuwe stap, na 8 jaar trainer/coach geweest te zijn van mijn eigen cluppie 1e tm 5e klasse training gegeven E tm B. Ben ik nu in gesprek met VV Dongen (koploper hoofdklasse), om te beginnen als assistent bij (waarschijnlijk) de D1 (2e divisie) of E1 (hoofdklasse). Om vervolgens door te kunnen groeien naar zelfstandig één van de hoogste teams te leiden. Krijg ook de mogelijkheid om trainers papieren te halen. Heb komende woensdag laatste gesprek, dus ben benieuwd. Mooie uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; zouden jullie een document kunnen becommentariëren? Het gaat over een nieuw geschreven beleidsplan waar de club, trainers en ik al een jaar mee bezig zijn. Dit is er uitgekomen en ben benieuwd wat jullie vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; zouden jullie een document kunnen becommentariëren? Het gaat over een nieuw geschreven beleidsplan waar de club, trainers en ik al een jaar mee bezig zijn. Dit is er uitgekomen en ben benieuwd wat jullie vinden. Ja hoot je hebt me mail als goed is. 8 voor training dus morgen meteen tc2 iinschriiven. Grote tip was nog concreteren vragen aan dr spelers stellen en enthousiaster reageren op goede acties ntct. Prima dus:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Gefeliciteerd! Sorry voor het zeuren, maar was je nog van plan die beelden te mailen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 4 april 2016 Share Geplaatst 4 april 2016 Gefeliciteerd man. 8 is echt heel hoog. Ja mooi cijfer idd. Juiste momenten stil leggen, (maar wel nuttig) en vooral begin praatje overtuigd overkomen. Had ook de mazzel dat de groep voor mij een klein goaltje aan de zijkant had laten staan, voor de training deze over het hek gezet waardoor je een veilige situatie creeerd, hielp ook zeker mee. Edit: [MENTION=32333]Boeruh![/MENTION]; ja zeker, staan alleen op de laptop van mijn baas en die zat afgelopen week in sSouthampton, dus niet meer aangedacht. Heb ze zelf ook nog geen eens naar mezelf gestuurd. Mention mij woensdag voor 14:00 nog even. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten