Simonsav Geplaatst 19 maart 2017 Share Geplaatst 19 maart 2017 Prima dagje Madrid idd :D have fun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 maart 2017 Share Geplaatst 20 maart 2017 Thanks boys. Was aangenaam. Atletico-Sevilla toch wel van een hoog niveau. Ook Rayo was een behoorlijk aangename wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Goh jaloers op je @Ehcos Leganes Malaga was wat minder of niet (saaie 0-0 dacht ik ;c) Sinds afgelopen weekend tot en met half mei, speelt er elke dag een Spaanse club (als ze doorgaan in Europa). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2017 Share Geplaatst 5 april 2017 Ja 11 dagen op rij La Liga zijn we nu mee bezig toch? Elk jaar in maart/april is er zo'n periode van 10/11 dagen na elkaar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Ik vind het wel mooi dat die uitwedstrijd in Parijs er voor heeft gezorgd dat ze toch weer gewoon door het vuur gaan voor LE, wat toen alles behalve zo leek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Eerste helft gister tegen Sevilla was in ieder geval wel weer top. Dominant voetbal en veel kansen. 2de helft lieten ze het een beetje lopen. Aleña trouwens afgelopen weekend zijn debuut in La Liga gemaakt, laatste 5 minuten op Granada. Gister ingevallen voor de laatste 11 minuten ofzo. Gaat eindelijk de goede kant op _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Eerste helft gister tegen Sevilla was in ieder geval wel weer top. Dominant voetbal en veel kansen. 2de helft lieten ze het een beetje lopen. Aleña trouwens afgelopen weekend zijn debuut in La Liga gemaakt, laatste 5 minuten op Granada. Gister ingevallen voor de laatste 11 minuten ofzo. Gaat eindelijk de goede kant op _O_ Niet te enthousiast worden, mogen nog wel wat meer jeugdexponenten doorbreken. Heb jij ze op het oog, want zo erg volg ik Barça ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 [quote name='Sophomore']Goh jaloers op je @Ehcos Leganes Malaga was wat minder of niet (saaie 0-0 dacht ik ;c) Sinds afgelopen weekend tot en met half mei, speelt er elke dag een Spaanse club (als ze doorgaan in Europa). [/QUOTE] Die was inderdaad wel wat minder. Geen stereotype kansloze 0-0 hoor, maar toch. Volgend weekend trouwens een leuk tripje richting de UK voor de boeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 april 2017 Share Geplaatst 6 april 2017 Kwantiteit is 1 ding, maar het is natuurlijk de kwaliteit die telt. En ja ik ben enthousiast als het over Aleña gaat, die zit er nu al een paar jaar aan te komen en ik ben erg blij dat hij eindelijk kansen begint te krijgen. Blijf ook hopen dat Samper nog een kans gaat krijgen, doet het nu vrij goed bij Granada, voor zover dat mogelijk is bij zo'n slecht team. Maar ik vind hem echt niet minder dan Andre Gomes bijvoorbeeld. Laatste jaren nogal veel opkomende talenten gezien waarvan ik dacht dat ze het zouden redden maar die uiteindelijk van de hand werden gedaan dus ik durf niet zo snel meer zeggen dat er jongens aankomen die naar het eerste zullen promoveren tbh. Natuurlijk kan ik je altijd wat namen geven van jongens die mogelijks in aanmerking gaan komen; Marc Cucurella, een linksback, doet het zeer goed. Jordi Mboula ook, wingertje die laatst een fantastische goal scoorde in de Youth League. Oriol Busquets, die is wel al eens genoemd. Eric Garcia, centrale verdediger. Enzovoorts. Maar blijft allemaal afwachten zoals ik zeg. Barça B doet het trouwens enorm goed maar eigenlijk zegt dat niet zoveel want ze hebben toch wel wat oudere jongens aangetrokken om weer naar de Segunda te kunnen promoveren. Dus dat team wordt nu niet meteen gedragen door de jonge talenten ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 april 2017 Share Geplaatst 7 april 2017 :love: [YOUTUBE]2bB8V7_mSVo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Kwantiteit is 1 ding, maar het is natuurlijk de kwaliteit die telt. En ja ik ben enthousiast als het over Aleña gaat, die zit er nu al een paar jaar aan te komen en ik ben erg blij dat hij eindelijk kansen begint te krijgen. Blijf ook hopen dat Samper nog een kans gaat krijgen, doet het nu vrij goed bij Granada, voor zover dat mogelijk is bij zo'n slecht team. Maar ik vind hem echt niet minder dan Andre Gomes bijvoorbeeld. Laatste jaren nogal veel opkomende talenten gezien waarvan ik dacht dat ze het zouden redden maar die uiteindelijk van de hand werden gedaan dus ik durf niet zo snel meer zeggen dat er jongens aankomen die naar het eerste zullen promoveren tbh. Natuurlijk kan ik je altijd wat namen geven van jongens die mogelijks in aanmerking gaan komen; Marc Cucurella, een linksback, doet het zeer goed. Jordi Mboula ook, wingertje die laatst een fantastische goal scoorde in de Youth League. Oriol Busquets, die is wel al eens genoemd. Eric Garcia, centrale verdediger. Enzovoorts. Maar blijft allemaal afwachten zoals ik zeg. Barça B doet het trouwens enorm goed maar eigenlijk zegt dat niet zoveel want ze hebben toch wel wat oudere jongens aangetrokken om weer naar de Segunda te kunnen promoveren. Dus dat team wordt nu niet meteen gedragen door de jonge talenten ofzo. Hmm ok, nja ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Iemand net in de eerste helft van Real - Atletico die redding van Savic op de doellijn gezien op dat schot van Ronaldo? Ongekend :D nog nooit gezien zoiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 (bewerkt) Wat een verschrikkelijk dom puntenverlies dit. 3/4 wedstrijd volledig onder controle, maar in plaats van de tweede te maken gewoon domweg een gelijkmaker incasseren. Bale was trouwens echt weer eens rotslecht. Onbegrijpelijk dat zo iemand mag spelen boven James die altijd het spelniveau omhoog tilt. 8 april 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Goed verhaal hoor Mathi Die steekpass op Griezmann :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Vrij lauwe derbi toch. Ik mis de opstootjes tussen Ramos en Diego Costa/Raul Garcia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 (bewerkt) Wat een verschrikkelijk dom puntenverlies dit. 3/4 wedstrijd volledig onder controle, maar in plaats van de tweede te maken gewoon domweg een gelijkmaker incasseren. Bale was trouwens echt weer eens rotslecht. Onbegrijpelijk dat zo iemand mag spelen boven James die altijd het spelniveau omhoog tilt. Ik kan je alleen maar gelijk geven bij de 2 alinea's. Ik vond Real ook heel goed spelen, maar het is weer dat slappe gedoe achterin, wat ze al vaker heeft opgebroken. Ik word echt zo moe van die André Gomes he ;e 8 april 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Geen nood Real boys, er is gelukkig nog altijd Luis Enrique die telkens een paar briljante zetten uit z'n hoed tovert om de boel te verprutsen :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 april 2017 Share Geplaatst 8 april 2017 Maar ook Neymar, wat is die jongen af en toe dom ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 april 2017 Share Geplaatst 9 april 2017 Verdomme. Bij winst van Real was het nu wel zo goed als gespeeld geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 april 2017 Share Geplaatst 15 april 2017 Isco fucking held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Smerige tackle van Casemiro zeg, wat heeft die de laatste tijd joh. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Lol, gewoon weer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 2de helft zal het andersom zijn. let maar op ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Luka, wat een schot. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Toch geen buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten