Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca..

Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen..

Tegen Sociedad hadden ze nooit gewonnen zonder de fouten van de scheidrechter, terwijl er ook tegen Leganes (?) vorige week in de laatste minuut een lichte penalty nodig was. En zo zijn er wel heel vaak dit jaar situaties geweest waarin ze bevoordeeld worden op cruciale momenten in een wedstrijd. Al spreek ik niet tegen dat het ook al tegen hen is uitgedraaid, maar toch minder vaak dan in het voordeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca..

Maar bij Real Madrid valt zelfs Barça in het niet. Het helpt voor het beeld dat men schetst/krijgt ook allemaal niet mee dat dictator Tebas 500x per jaar zijn enorme liefde voor Real uitspreekt en tegelijkertijd ook zijn haat voor ''olieclubs'' als Malaga en Valencia.

Was gewoon een terechte penal hoor. Los tegen een omhoog geheven hand, kan je weinig tegen inbrengen.
Je kan hem als scheids wel geven, maar als meneer Jesus Gil volgens het Spaanse boekje fluit dan is dit sinds 4(?) jaar in La Liga geen penalty/overtreding meer waardig. Het is ook weer zo'n situatie waarvan je gewoon weet dat die aan de andere kant nooit gegeven zou zijn. Ik doe niet aan complottheorieën en het zal me op dit moment ook echt een rotzorg zijn, maar het is dan wel weer heel typisch dat ze woensdag 1 á 2 100% pingels niet tegen zich krijgen en er dan gisteravond wel weer zo 1 meekrijgen.

Ondanks alles wel een hele sterke comeback van Real en Zidane die eindelijk een keer iets van ballen toont door een beetje aanvallend te durven wisselen. En wat was Isco goed zeg

Asenjo voor de 4e keer zijn kruisband gescheurd.... Zo ontzettend sneu voor zo'n geweldenaar.

bewerkt door Cerebral
Link naar opmerking
Deel via andere websites