Simonsav Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Ja, paar lekkere goaltjes in die wedstrijd zeg. [YOUTUBE]zhZKttfzrrc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]PVdao3ur0Fs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske11 Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Carrasco's goal is minstens even knap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 februari 2017 Share Geplaatst 13 februari 2017 Zo zeg, deze heb ik gemist aangezien ik alleen de 1e helft heb gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Barcelona man man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 februari 2017 Share Geplaatst 19 februari 2017 Zielige match, Lucho is het helemaal kwijt gewoon, bij die gelijkmaker zie je hem ook kijken van, oei wat nu? :-D Tenzij Real zelf nog inzinkt dan gaat dit Barça geen bedreiging meer zijn voor de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Kijk, Valenz :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 22 februari 2017 Share Geplaatst 22 februari 2017 Wedstrijd niet gezien, dus kan er neit over oordelen. Op die Facebook paginas vind je ook enkel gatlikkers van Ronaldo. Nergens een objectieve Real pagina te vinden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 (bewerkt) Dit Real verdient toch ook allesbehalve de titel hoor, jezus Op een paar dagen tijd gewoon je mooie bonus verneukt. 26 februari 2017 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 Gelukkig is er nog de 12de man die weer eens een handje helpt (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 Was gewoon een terechte penal hoor. Los tegen een omhoog geheven hand, kan je weinig tegen inbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 26 februari 2017 Share Geplaatst 26 februari 2017 Gelukkig is er nog de 12de man die weer eens een handje helpt (y) Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen.. Tegen Sociedad hadden ze nooit gewonnen zonder de fouten van de scheidrechter, terwijl er ook tegen Leganes (?) vorige week in de laatste minuut een lichte penalty nodig was. En zo zijn er wel heel vaak dit jaar situaties geweest waarin ze bevoordeeld worden op cruciale momenten in een wedstrijd. Al spreek ik niet tegen dat het ook al tegen hen is uitgedraaid, maar toch minder vaak dan in het voordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Tegen Leganes ja, maar dat was gewoon een penalty. Normaal zijn dat soort dingen wel redelijk in balans, ook al wordt beweerd van niet, maar dit seizoen heb ik echt al een pak vage dingen gezien hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Piqué moet zich voor de zoveelste keer weer eens bemoeien met Real. Grow up. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 Goh die comeback van Real, wat een veerkracht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 27 februari 2017 Share Geplaatst 27 februari 2017 (bewerkt) Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Maar bij Real Madrid valt zelfs Barça in het niet. Het helpt voor het beeld dat men schetst/krijgt ook allemaal niet mee dat dictator Tebas 500x per jaar zijn enorme liefde voor Real uitspreekt en tegelijkertijd ook zijn haat voor ''olieclubs'' als Malaga en Valencia. Was gewoon een terechte penal hoor. Los tegen een omhoog geheven hand, kan je weinig tegen inbrengen.Je kan hem als scheids wel geven, maar als meneer Jesus Gil volgens het Spaanse boekje fluit dan is dit sinds 4(?) jaar in La Liga geen penalty/overtreding meer waardig. Het is ook weer zo'n situatie waarvan je gewoon weet dat die aan de andere kant nooit gegeven zou zijn. Ik doe niet aan complottheorieën en het zal me op dit moment ook echt een rotzorg zijn, maar het is dan wel weer heel typisch dat ze woensdag 1 á 2 100% pingels niet tegen zich krijgen en er dan gisteravond wel weer zo 1 meekrijgen. Ondanks alles wel een hele sterke comeback van Real en Zidane die eindelijk een keer iets van ballen toont door een beetje aanvallend te durven wisselen. En wat was Isco goed zeg Asenjo voor de 4e keer zijn kruisband gescheurd.... Zo ontzettend sneu voor zo'n geweldenaar. 27 februari 2017 bewerkt door Cerebral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 [twitter]837044633863598080[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Je link werkt niet, maar het gaat om Luis Enrique die weg gaat na dit seizoen ;c Dat kan ik dan wel weer uit die link opmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Ik ben wel nieuwsgierig wie de opvolger wordt en wat de precieze reden is. Al werd er wel gespeculeerd dat de magie tussen hem en de selectie weg leek te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Bale :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Lucho weg inderdaad, mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Kkkkkkkkkkarmaaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 (bewerkt) Hahahahahaha ik lach me echt stuk om Real vanavond :D ja karma kan soms echt heel vervelend of ja leuk in mijn geval uit de hoek komen. Overigens mogen ze wel uitkijken dat ze hun hoofd niet gaan verliezen. 1 maart 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 1 maart 2017 Share Geplaatst 1 maart 2017 Bedankt Bale. Zo snel mogelijk oprotten alsjeblieft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten