iJefferd Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Pique, koning. Die voorzitter van de bond was er trouwens openlijk voor uitgekomen dat hij Real fan is [YOUTUBE]RU3Sw10Pc34[/YOUTUBE] Koning? :cab: Eerder droeftoeter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Nja ergens heeft ie wel een punt hoor, gisteren echt heel duidelijk 2 strafschoppen ontnomen, afgelopen Copa wedstrijd ook een 100 % strafschop ontnomen. Maar goed gisteren had die scheids sowieso de bal 3 keer op de stip moeten leggen, 2 voor Barça en 1 voor Villarreal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Als er iemand niet objectief is kwa Barca ben jij het wel popje... En shit happens. De ene keer heb je de scheids mee, de andere keer tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Oh jij wilde ontkennen dat het geen strafschoppen waren of wat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Oh jij wilde ontkennen dat het geen strafschoppen waren of wat? Nee waar hij moet niet zeuren. Barcelona is Europees kampioen schwalbes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Hier krijgt die toch een schorsing voor mag ik hopen? Gatverdamme wat smerig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Nee waar hij moet niet zeuren. Barcelona is Europees kampioen schwalbes Dit heeft totaal niks te maken met wat er gisteren gebeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Valencia :r Lekker potje wel, had alles (behalve goede verdedigingen). Zes goals, een gemiste penalty, een late gelijkmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 januari 2017 Share Geplaatst 9 januari 2017 Bijna gewonnen, dat was ook al een tijdje geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Dani Parejo mag wat mij betreft naar Sevilla trekken. Heeft de mentaliteit van een vaatdoek, de inzet van Jonas en presteert gewoon niet. Technisch een fantastische speler, maar daar heb je het mee gehad. Als je dan ziet hoe hij die pingel vanavond inschoot is dat best wel tekenend. Leuk om Carlos Soler aan het werk te zien en leuk van Voro om de canteranos aan het werk te zetten. Geeft dit kleurloze Valenz weer wat kleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 januari 2017 Share Geplaatst 10 januari 2017 Dit heeft totaal niks te maken met wat er gisteren gebeurde. Jawel. Hij moet zich op zijn eigen team richten. Ja het waren penalty's maar ze hebben zelf ook genoeg penalty's en zo gekregen door dat vieze schwalbespel van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ah dacht dat dat kwam doordat ze kwalitatief ontzettend sterke aanvallers hadden die niet op een legale manier afgestopt kunnen worden door verdedigers. Maar het komt dus door de schwalbes dat Barça daardoor wel eens een penalty krijgt. Bedankt voor deze informatie Pien, geeft een heel andere kijk op deze zaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Dat zeg ik toch helemaal niet. Ik zeg alleen dat het hypocriet is dat ze zeuren over de scheidsrechter terwijl ze hem zelf ook vaak genoeg mee hebben. Ik denk echt dat een cursus begrijpend lezen jou goed zal doen @Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Jawel. Hij moet zich op zijn eigen team richten. Ja het waren penalty's maar ze hebben zelf ook genoeg penalty's en zo gekregen door dat vieze schwalbespel van ze. Hier zeg je toch dat ze penals krijgen door schwalbes? Als je er wat anders mee bedoelt, dan hoor ik het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 (bewerkt) Hier zeg je toch dat ze penals krijgen door schwalbes? Als je er wat anders mee bedoelt, dan hoor ik het graag. Nee. daar zeg ik dat ze zelf ook genoeg penlaty's hebben gekregen door hun schwalbespel. Dus: Dat hij niks te klagen heeft! 12 januari 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Nee. daar zeg ik dat ze zelf ook genoeg penlaty's hebben gekregen door hun schwalbespel. Dus: Dit is echt pure onzin, kom maar eens met voorbeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Dit is echt pure onzin, kom maar eens met voorbeelden. Fu4le142S8g kduPKWmHLc4 tJnCrQrXXG4 NJARFP4m7F0 sIwKOOMett0 En natuurlijk kan deze niet ontbreken L3_ocUYu244 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Je had het over penalties, ik zie er nul. Kun je wel populair gaan doen met oude filmpjes maar ik zie niks wat jou punt bevestigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Meeste filmpjes zijn uit 2016, maar goed het gaat erom dat meneertje Pique gaat klagen over penlaties die niet gegeven zijn en dat Real wordt voorgetrokken, terwijl ze zelf de scheids ook vaak genoeg ana het bedonderen zijn en dat het hen lukt. Bovendien vind ik dat je als Barcelonaspeler je niet zo moet verlagen tot dat niveau. Ook die anti Real Madrid tweets van hem ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Heerlijk hoor. Die man haat Madrid echt. En terecht natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Heerlijk hoor. Die man haat Madrid echt. En terecht natuurlijk. Ach als C Ronaldo zo zou doen dan zou je het hoogste woord hebben hoe erg dat niet is en zou je voorzitter van de jankbrigade zijn. Ik vind het eerder kansloos voor een volwassen vent. Beetje zielig eerlijk gezegd. Maar goed ik heb dan ook geen rood blauwe bril op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ieder natuurlijk zijn ding, maar ik vind het altijd zo apart dat mensen zo die hard fan kunnen zijn van clubs in het buitenland:D. Al die mannetjes hier voor Barça, een paar voor Real en Pino voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Man toch :-D waar jij je mee bezig houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Ieder natuurlijk zijn ding, maar ik vind het altijd zo apart dat mensen zo die hard fan kunnen zijn van clubs in het buitenland:D. Al die mannetjes hier voor Barça, een paar voor Real en Pino voor Ajax. Wat is daar apart aan? Die hard fan zijn van een club in je eigen land kan en is normaal en van een club in het buitenland apart? Wat is het verschil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 januari 2017 Share Geplaatst 12 januari 2017 Pique en met name Busquets zijn gewoon twee jeanetten. Altijd geniepige overtredingen, altijd praten, altijd om kaarten vragen, altijd reactie uitlokken. Maar als er iemand even verhaal komt halen die net zo groot is worden er altijd een paar stapjes achteruit gedaan, en dan nog 3x hijo de puta roepen vanaf een afstandje. Hoevaak hun ook wel niet het publiek uitschelden man man man. Valencia uit dit seizoen ook, werden paar flesjes gegooid, gingen ze liggen alsof ze werden geraakt door een granaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten