Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dani Parejo mag wat mij betreft naar Sevilla trekken. Heeft de mentaliteit van een vaatdoek, de inzet van Jonas en presteert gewoon niet. Technisch een fantastische speler, maar daar heb je het mee gehad. Als je dan ziet hoe hij die pingel vanavond inschoot is dat best wel tekenend.

Leuk om Carlos Soler aan het werk te zien en leuk van Voro om de canteranos aan het werk te zetten. Geeft dit kleurloze Valenz weer wat kleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dacht dat dat kwam doordat ze kwalitatief ontzettend sterke aanvallers hadden die niet op een legale manier afgestopt kunnen worden door verdedigers. Maar het komt dus door de schwalbes dat Barça daardoor wel eens een penalty krijgt. Bedankt voor deze informatie Pien, geeft een heel andere kijk op deze zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawel. Hij moet zich op zijn eigen team richten. Ja het

waren penalty's maar ze hebben zelf ook genoeg penalty's en zo gekregen door dat vieze schwalbespel van ze.

Hier zeg je toch dat ze penals krijgen door schwalbes? Als je er wat anders mee bedoelt, dan hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zeg je toch dat ze penals krijgen door schwalbes? Als je er wat anders mee bedoelt, dan hoor ik het graag.

Nee. daar zeg ik dat ze zelf ook genoeg penlaty's hebben gekregen door hun schwalbespel. Dus:

Dat hij niks te klagen heeft!

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meeste filmpjes zijn uit 2016, maar goed het gaat erom dat meneertje Pique gaat klagen over penlaties die niet gegeven zijn en dat Real wordt voorgetrokken, terwijl ze zelf de scheids ook vaak genoeg ana het bedonderen zijn en dat het hen lukt.

Bovendien vind ik dat je als Barcelonaspeler je niet zo moet verlagen tot dat niveau. Ook die anti Real Madrid tweets van hem ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hoor. Die man haat Madrid echt. En terecht natuurlijk.

Ach als C Ronaldo zo zou doen dan zou je het hoogste woord hebben hoe erg dat niet is en zou je voorzitter van de jankbrigade zijn.

Ik vind het eerder kansloos voor een volwassen vent. Beetje zielig eerlijk gezegd. Maar goed ik heb dan ook geen rood blauwe bril op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder natuurlijk zijn ding, maar ik vind het altijd zo apart dat mensen zo die hard fan kunnen zijn van clubs in het buitenland:D. Al die mannetjes hier voor Barça, een paar voor Real en Pino voor Ajax.

Wat is daar apart aan?

Die hard fan zijn van een club in je eigen land kan en is normaal en van een club in het buitenland apart? Wat is het verschil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pique en met name Busquets zijn gewoon twee jeanetten. Altijd geniepige overtredingen, altijd praten, altijd om kaarten vragen, altijd reactie uitlokken. Maar als er iemand even verhaal komt halen die net zo groot is worden er altijd een paar stapjes achteruit gedaan, en dan nog 3x hijo de puta roepen vanaf een afstandje. Hoevaak hun ook wel niet het publiek uitschelden man man man. Valencia uit dit seizoen ook, werden paar flesjes gegooid, gingen ze liggen alsof ze werden geraakt door een granaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites