Sophomore Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) SUPER DEPOR :D Heerlijk Edit: Gadverdamme, zit niet mee de laatste weken bij Deportivo 10 december 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Dit is toch niet normaal, serieus. Je zit erop te wachten ook gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 (bewerkt) Ramos! wat een baas 10 december 2016 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Deportivo Huhuhu, en dan ook denken dat je vanaf de 68e minuut wel even alles kan gaan uitverdedigen. Juist die druk op de verdediging van Real wist zijn vruchten af te werpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Ramos goh, wat een koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Ik ben wel benieuwd hoe het bij Real nou kan dat ze nagenoeg elke wedstrijd tegengoals moeten incasseren, terwijl je met Ramos, Varane en Pepe 3 toppers van verdedigers hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Dat is een beetje kort door de bocht geredeneerd hè. Als je organisatie niet goed staat, of de ruimtes tussen verdediging en het middenveld zijn te groot, dan mag je nog zoveel wereldtoppers hebben als je wilt. Die Danilo mag trouwens zo snel mogelijk verkocht worden. Dat ik die vent in het begin nog heb zitten verdedigen. Speel toch gewoon Coentrao uit als linksback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Als je organisatie niet goed staat, of de ruimtes tussen verdediging en het middenveld zijn te groot, dan mag je nog zoveel wereldtoppers hebben als je wilt. Dat ligt dan aan Zidane lijkt mij toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 december 2016 Share Geplaatst 11 december 2016 Jep. Het is eigenlijk een wonder dat het vooralsnog zo goed gaat, want van een echt systeem is er geen sprake van. Vooralsnog blijven ze de wedstrijden winnen op individuele klasse. Maar goed, dat van Ramos is gewoon echt niet normaal. Die man verdient eerder dan Cristiano een standbeeld voor het stadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Ik zie dat Diego Alves dit weekend weer een penalty heeft gestopt. :D Onvoorstelbaar, die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 (bewerkt) Zo, huhu, dat is dan ook weer duidelijk. Niet meer dan terecht natuurlijk lijkt mij. Vraag me wel af waarom het nu ineens zo bekend wordt gemaakt, geen groot FIFA circus meer begin januari? 12 december 2016 bewerkt door Ragazzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Zo, huhu, dat is dan ook weer duidelijk. Niet meer dan terecht natuurlijk lijkt mij. Vraag me wel af waarom het nu ineens zo bekend wordt gemaakt, geen groot FIFA circus meer begin januari? Ik dacht dat er nu twee awards waren, eentje van Fifa en eentje van een Franse krant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Lijkt mij ook meer dan terecht, CL gewonnen, EK gewonnen al vond ik hem niet per se de beste van het toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Lijkt mij ook meer dan terecht, CL gewonnen, EK gewonnen al vond ik hem niet per se de beste van het toernooi. Nee dat was zeker Iniesta :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Met die redenering kan je 'm beter aan Pepe geven, was wat mij betreft belangrijker voor Portugal dan Crissy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Iniesta niet eens stemmen gekregen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Natuurlijk een geweldige speler, maar heeft hij dan zo'n uitmuntend jaar gehad? Ik vond het wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Ach, dat hele beste speler van het jaar is zo debiel als wat. We kijken alleen maar naar wat een speler kennelijk aan prijzen gehaald heeft in plaats van of iemand echt goed gevoetbald heeft. Kijken we naar het eerste, dan is het logisch dat hij die titel wint, want de CL en het EK werd gewonnen. Maar met die logica had Antoine Griezmann tweede moeten worden vanwege Atletico en Frankrijk en Arturo Vidal derde vanwege Bayern en Chili. Als we puur kijken wie er het beste gevoetbald heeft, zou ik Cristiano niet eens in de top 3 plaatsen. Beetje afwachten en goaltjes maken heeft Inzaghi ook laten zien dat hij daar goed in is, maar om hem nou beste speler van de wereld te noemen gaat mij een paar bruggen te ver. Dan nog tien keer liever Iniesta die liet zien wat voetballen is, of Ramos die eens te meer de meubelen in Madrid weer moet redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Moet gewoon zo'n prijs per positie komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Ach, dat hele beste speler van het jaar is zo debiel als wat. We kijken alleen maar naar wat een speler kennelijk aan prijzen gehaald heeft in plaats van of iemand echt goed gevoetbald heeft. Kijken we naar het eerste, dan is het logisch dat hij die titel wint, want de CL en het EK werd gewonnen. Maar met die logica had Antoine Griezmann tweede moeten worden vanwege Atletico en Frankrijk en Arturo Vidal derde vanwege Bayern en Chili. Als we puur kijken wie er het beste gevoetbald heeft, zou ik Cristiano niet eens in de top 3 plaatsen. Beetje afwachten en goaltjes maken heeft Inzaghi ook laten zien dat hij daar goed in is, maar om hem nou beste speler van de wereld te noemen gaat mij een paar bruggen te ver. Dan nog tien keer liever Iniesta die liet zien wat voetballen is, of Ramos die eens te meer de meubelen in Madrid weer moet redden. Ja, allemaal heel schattig, maar zo werkt het (helaas) niet. De prijs an sich is volgens mij nooit een probleem geweest, pas in het tijdperk Messi/Ronaldo (en de verdeeldheid onder de volgers) kwamen er kritieken. En dat laatste is uiteraard weer onzin, maar dat je weet zelf ook wel en zal voornamelijk gevoed worden door jouw afkeer jegens de persoon Ronaldo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Moet gewoon zo'n prijs per positie komen Ja krijg je weer de discussie welke posities je moet benoemen. Snap nooit zo dat mensen hier waarde aan hechten. Al wint Marcelo hem, lekker boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Ja krijg je weer de discussie welke posities je moet benoemen. Snap nooit zo dat mensen hier waarde aan hechten. Al wint Marcelo hem, lekker boeiend. True that Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 @Ragazzo Heeft niets met afkeer te maken, maar meer met het feit dat Cristiano helemaal niet een topjaar heeft gehad en op zijn goals na helemaal niet zo goed speelt. Leuk dat hij dan scoort, maar zoals ik al zei kan iedereen dat. Dat maakt je niet ineens wereldvoetballer van het jaar. Maar kennelijk mag je geen kritiek hebben op iemand zonder het meteen onder de noemer afkeer te spelen. Kritiek op iemand staat meteen gelijk aan 'haat' hebben of 'afkeer' hebben op iemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Goh, als een stel fransozen nu een prijsje aan Cristiano wil geven, laat ze lekker doen als dat hun vrolijk maakt Gister trouwens Villarreal-Atleti zitten kijken. Atleti was echt nergens zeg :cab: zijn nu wel volledig uitgeteld voor de titel, als dat nog al niet het geval was voorheen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Ik ben ook een beetje bang dat er een einde zit te komen aan die hele periode van Simeone, en als die vertrekt ... benieuwd wat er dan nog overblijft van de huidige selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten