Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik blijf me erover verbazen dat er bij 'de club' Barcelona niemand opstaat die zegt jongens, Neymar, Jordi Alba, Suarez, Pique (deze man is zo gek geworden dat hij hands claimt van zijn teamgenoot in eigen 16 pfff), kom eens even hier praten over jullie gedrag, want je maakt de club ten schande. Het wordt al jaren en jaren getolereerd, maar het is toch niet profclub/merknaam/sportief waardig? Sergio vind ik het lichtend voorbeeld van dat je kunt veranderen, daar is eigenlijk sinds dat 'kiekeboe-incident' zelden iets op aan te merken. Hoe zo'n Alba en Neymar voornamelijk zich keer op keer misdragen is toch beschamend. En niet twee potjes he, al jaren.

Ben zelf overigens na 50 minuutjes afgehaakt.. was niet echt de beste pot om eerlijk te zijn.. Modric was wel klasse zeg jonge jonge had ik nooit verwacht toen die nog bij Spurs zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijkspel vind ik wel terecht, eerste helft duidelijk voor Real, 2e vond ik Barça sterker. Gelijkspel dus terecht.

Oh en zijn er meerdere mensen die de Clasico's met Mourinho een beetje missen? De laatste jaren gebeurt er wat relletjes en overtredingen betreft niet veel schokkends. Ik mis dat wel een beetje ;c

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iniesta was gewoon met afstand de beste speler op het veld ook al speelde ie minder dan een helft. Bizar ook hoeveel beter ons spel ook meteen werd

Maar desondanks echt belachelijk dat die Ramos op die plek in de 90e minuut gewoon helemaal vrij staat. Echt ongelofelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites