Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hangt van wedstrijd tot wedstrijd af. Hebben al 4-3-3 gespeeld, maar meer richting een 3-4-3 ook. Al is het vaal lastig zeggen, met hun gekke press en vele positiewissels.

Gracias. Daarvoor moet ik dus echt de wedstrijden kijken. Ik check meestal even live score hun formatie maar dat is meestal inderdaad 4-3-3 oid. Geen idee of livescore klopt want zag laatst ook 3-5-1-1 bij City van Pep maar wss is ook dat in de realiteit anders.

Maar was wel benieuwd nav Catenaccio's artikel over Jorge Sampaoli bij Sev.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De posities waarop Sampaoli zijn ploegen vaak in drie systemen spelen:

3-5-2, 3-4-3 of 4-3-3 en dan hangt de opstelling vaak af van de tegenstander. De 3-5-2 is iets meer verdedigend gezien de vleugelverdedigers die op het middenveld geposteerd worden, maar wel zoals altijd met de nadruk naar voren. De 3-4-3 is ietsje meer aanvallend met drie spitsen, al vult hij dat ook wel eens in met een 10 die centraal in de spits staat, die zich op het middenveld laat zakken. Een opstelling zegt dus pas concreet wat bij Sampaoli als je de namen kunt invullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merkwaardig, maar als hij dat wil aanpassen moet hij dat toch zelf weten. Sinds die tatoeages, die baard en dat haar verven krijgt die man ineens allerlei negatieve remarks. Beetje onbegrijpelijk als je het mij vraagt, is nog steeds dezelfde voetballer die een aantal jaar geleden door menig fan werd aanbeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op voetbalgebied vind ik het ook nog altijd een fantastische speler. Persoonlijk heb ik hem nooit veel gevonden en dat uit hij laatste jaren ook steeds meer (En daarmee bedoel ik niet dat ik een tatoeage negatief gedrag vind, maar zo'n ingekleurde tatoeage en je haar zo lelijk blonderen geeft voor mij wel aan dat hij niet weet wat hij moet met zijn geld en probeert om op te vallen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merkwaardig, maar als hij dat wil aanpassen moet hij dat toch zelf weten. Sinds die tatoeages, die baard en dat haar verven krijgt die man ineens allerlei negatieve remarks. Beetje onbegrijpelijk als je het mij vraagt, is nog steeds dezelfde voetballer die een aantal jaar geleden door menig fan werd aanbeden.

Volledig mee eens, snap de controverse niet zo. Als die man daar gelukkig mee is en gewoon blijft presteren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Depor-Sevilla heerlijke pot zeg. Depor 2-0 voorgekomen, met o.a. een goal van Babel.

Tweede helft zware druk van Sevilla, zeker in een waanzinnige laatste 10 minuten, waar ze vlak voor tijd de 2-2 scoren en in blessuretijd nog de 2-3. Maar ongelofelijke pressing op het eind, met een wild coachende Sampaoli die volgens mij bij elke pass roept naar de speler in balbezit waar het vervolgens heen moet als je dat zo ziet :r Nu, het hielp blijkbaar want zelden zo'n slotoffensief gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites