Hansje Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Speelt Sampaoli nou 3-4-3 cruijf of werd dat gedacht begin seizoen? Hangt van wedstrijd tot wedstrijd af. Hebben al 4-3-3 gespeeld, maar meer richting een 3-4-3 ook. Al is het vaal lastig zeggen, met hun gekke press en vele positiewissels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Hangt van wedstrijd tot wedstrijd af. Hebben al 4-3-3 gespeeld, maar meer richting een 3-4-3 ook. Al is het vaal lastig zeggen, met hun gekke press en vele positiewissels. Gracias. Daarvoor moet ik dus echt de wedstrijden kijken. Ik check meestal even live score hun formatie maar dat is meestal inderdaad 4-3-3 oid. Geen idee of livescore klopt want zag laatst ook 3-5-1-1 bij City van Pep maar wss is ook dat in de realiteit anders. Maar was wel benieuwd nav Catenaccio's artikel over Jorge Sampaoli bij Sev. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 De posities waarop Sampaoli zijn ploegen vaak in drie systemen spelen: 3-5-2, 3-4-3 of 4-3-3 en dan hangt de opstelling vaak af van de tegenstander. De 3-5-2 is iets meer verdedigend gezien de vleugelverdedigers die op het middenveld geposteerd worden, maar wel zoals altijd met de nadruk naar voren. De 3-4-3 is ietsje meer aanvallend met drie spitsen, al vult hij dat ook wel eens in met een 10 die centraal in de spits staat, die zich op het middenveld laat zakken. Een opstelling zegt dus pas concreet wat bij Sampaoli als je de namen kunt invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Die Pieter Zwart had er laatst een stukje over. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het niet een fijne knaap vind om naar te luisteren, maar tactisch pluist hij wel altijd heel veel dingen uit. Hier het linkje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Ja die jongen heeft het charisma van een hark en ik krijg echt rillingen over mijn lijf hoe hij Spaanse namen uitspreekt, maar hij heeft absoluut kennis van zaken. Zeer interessante gozer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 San Paolie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Messi was niet echt blij met zijn tattoo en dus liet 'ie hem 'inkleuren'... :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Z'n tattoo zag er nochtans best cool uit. Snap dit niet zo. Vreemd mannetje geworden. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 Heel vreemd, inderdaad. Zo zag zijn tattoo er in eerste instantie uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 8 november 2016 Share Geplaatst 8 november 2016 (bewerkt) Misschien heeft ie ruzie met z'n zoontje ofzo. Oh nee wacht, handje van z'n zoon staat er nog op. :r 8 november 2016 bewerkt door Magnifico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 (bewerkt) Ik vind die zwarte vlakken zo verschrikkelijk he, op zo'n grote schaal. 9 november 2016 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Volgens mij is hij zo vol tattoo's geworden sinds hij met Neymar omgaat. Echt doodzonde dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Die man wordt steeds gekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Merkwaardig, maar als hij dat wil aanpassen moet hij dat toch zelf weten. Sinds die tatoeages, die baard en dat haar verven krijgt die man ineens allerlei negatieve remarks. Beetje onbegrijpelijk als je het mij vraagt, is nog steeds dezelfde voetballer die een aantal jaar geleden door menig fan werd aanbeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Op voetbalgebied vind ik het ook nog altijd een fantastische speler. Persoonlijk heb ik hem nooit veel gevonden en dat uit hij laatste jaren ook steeds meer (En daarmee bedoel ik niet dat ik een tatoeage negatief gedrag vind, maar zo'n ingekleurde tatoeage en je haar zo lelijk blonderen geeft voor mij wel aan dat hij niet weet wat hij moet met zijn geld en probeert om op te vallen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Merkwaardig, maar als hij dat wil aanpassen moet hij dat toch zelf weten. Sinds die tatoeages, die baard en dat haar verven krijgt die man ineens allerlei negatieve remarks. Beetje onbegrijpelijk als je het mij vraagt, is nog steeds dezelfde voetballer die een aantal jaar geleden door menig fan werd aanbeden. Volledig mee eens, snap de controverse niet zo. Als die man daar gelukkig mee is en gewoon blijft presteren... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Haha alsof Messi nu niet meer wordt aanbeden, vreemd om dat uit jouw mond te horen Seba Er is toch ook helemaal geen controverse, mensen vinden het alleen lelijk en zeggen dat, niks raars aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 9 november 2016 Share Geplaatst 9 november 2016 Messi kwam natuurlijk ook altijd over als een soort 'pure' voetballer. Iemand die nooit echt om dingen als zijn uiterlijk gaf (zeker gezien de rest van de voetbalwereld) en gewoon lekker wilde pingelen. Al die recente dingen zijn niet in lijn met dat imago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 november 2016 Share Geplaatst 10 november 2016 Hij is ook agressief in het veld nu hoor, tegen Sevilla wilde hij de scheids aanvallen en Valencia uit schold hij het publiek uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Depor-Sevilla heerlijke pot zeg. Depor 2-0 voorgekomen, met o.a. een goal van Babel. Tweede helft zware druk van Sevilla, zeker in een waanzinnige laatste 10 minuten, waar ze vlak voor tijd de 2-2 scoren en in blessuretijd nog de 2-3. Maar ongelofelijke pressing op het eind, met een wild coachende Sampaoli die volgens mij bij elke pass roept naar de speler in balbezit waar het vervolgens heen moet als je dat zo ziet :r Nu, het hielp blijkbaar want zelden zo'n slotoffensief gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Babel in Oranje ohohoho ohjah Sandro(l) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Goh Barça en interlandperiodes... Arbitrage helpt ook niet echt mee :cab: 19 november 2016 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 (bewerkt) Kameni _O_ Lol die rode kaart 19 november 2016 bewerkt door TomFsoccer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 Kameni is wel een geweldige keeper zeg, maar dat was wel bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 november 2016 Share Geplaatst 19 november 2016 KING KAMENI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten