Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

[quote name='Cerebral']Wel de 1e fatsoenlijke aanstelling in 10 jaar [/QUOTE] Dat durf ik te betwijfelen, maar oke.. Ik vind het echt een te grote gok. @Ragazzo Dat is vrij identiek aan wat ik vorige week zei. Als zijn reputatie niets meer waard is in de kleedkamer, houdt het op. Ik denk dat hij aan het einde van het jaar weg is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat durf ik te betwijfelen, maar oke.. Ik vind het echt een te grote gok

Een gok is het altijd, maar het werd wel een keer tijd dat ze een coach haalden met ervaring op dit niveau. Als je kijkt wie er na het vertrek van QQ in 2007 voor de groep hebben gestaan....

Het spel zal er waarschijnlijk niet mooier op worden met Prandelli, maar het was ook wel duidelijk dat ze een wat defensievere coach zochten en het nu weer op de oude Valencia manier willen gaan proberen i.p.v Barça/Pep te kopiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke middag gehad bij Valencia-Atletico. Bij momenten toch onder de indruk van Atleti. Bij VCF staat er toch wel wat veel rommel op het veld (Santos, Cancelo als RM, Munir, Rodrigo,...). Werden ook pas echt gevaarlijk toen Bakkali erin kwam, vreemd dat die dan maar 15' mee mag doen. Akkoord dat zijn motor te klein is voor 90', maar een halfuur of een helft moet toch lukken?

Diego Alves natuurlijk wel fenomenaal, wat een ontladingen bij die saves ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites