Jump to content

Spaans voetbal

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Hij is zo lekker normaal gebleven.

Ja, ook wat ik dacht. Gelukkig qua gedrag op het veld wel normaal, maar met je naïeve hoofd hoop je toch dat iemand als Messi gewoon die slungelige haren houdt en bespaard blijft van die hipstertattoo's. Ik vind het ook totaal niet bij hem passen, maar ach.

Huhuhu, bij elke overtreding een kaart vragen bij de scheids. Kom op, hoort toch niet bij een speler van zijn klasse?

Hoort niet, maar dat is onderhand routine geworden in het voetbal (tuurlijk, de een veel meer dan de ander). Vind niet dat Messi zo'n grote zeiker is, zeker als je ziet hoeveel vegen hij per wedstrijd ontvangt.

Hoort niet, maar dat is onderhand routine geworden in het voetbal (tuurlijk, de een veel meer dan de ander). Vind niet dat Messi zo'n grote zeiker is, zeker als je ziet hoeveel vegen hij per wedstrijd ontvangt.

Tegenwoordig wel hoor, weet niet hoevaak je La Liga kijkt maar hij naait wel veel spelers

Tegenwoordig wel hoor, weet niet hoevaak je La Liga kijkt maar hij naait wel veel spelers

Eerlijk, ik heb niet heel veel Liga gezien. Vooral de topwedstrijden. Daarin en in CL vond ik hem geen zuiger in elk geval, al kan dat ook komen door Busquets en Alba op het veld. Copa vergrotende trap wat dat betreft.

Vraag me ook serieus af of hij de betekenis erachter weet, die zijn oorsprong op het The Dugout-forum vond.

Ben nu wel benieuwd wat dat huhuhu dan betekent. Huhuhu ;c

Huhuhu, bij elke overtreding een kaart vragen bij de scheids. Kom op, hoort toch niet bij een speler van zijn klasse?

Nee, dat zou je toch ook van Ronaldo mogen verwachten. Kennelijk heeft niemand de klasse tegenwoordig om dat kaartenvragen achterwege te laten.

https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=het+ontstaan+van+de+huhu-smiley

Helaas werkt de link niet meer. Wellicht kan [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; of [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; tekst en uitleg geven.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ztnGg2kZ974J:www.thedugout.net/community/showthread.php%3Fp%3D260179+&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&lr=lang_en%7Clang_nl

Cache lijkt ook keitraag te zijn. Kort samengevat... Gebbetje van een toenmalige TD-user, i-lusix. Geen idee of Pino destijds al rondhing op TD. Voor mijn gevoel niet.

• Tim' changed the title to Spaans voetbal