Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Hoezo?
Die man neemt niemand toch nog serieus? Zelfs de Britten hebben ondertussen al in de gaten wat voor een onwetende nitwit hij (tegenwoordig)is. Balague is wel de meester van het omgekeerde te voorspellen, als hij bijvoorbeeld zegt dat Xabi 100% bij Real blijft dan weet je als lezer ook 100% zeker dat die (3 dagen later:mrg:)ergens anders tekent.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sneu :(

Umtiti trouwens, maakte een goede indruk op mij. Lijkt mij een mooie aanwinst.

Ik vond Umtiti verdedigend best een redelijke indruk maken. Aan de bal toch iets te voorzichtig, telkens balletje breed naar Kosciely, leek net alsof hij niet durfde in te dribbelen terwijl hij daar genoeg mogelijkheden voor heeft gehad. Al maakt 't vrij weinig uit aangezien ze daar in cule-land echt een fatsoenlijke mandekker nodig hebben i.p.v. een voetballende verdediger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond Umtiti verdedigend best een redelijke indruk maken. Aan de bal toch iets te voorzichtig, telkens balletje breed naar Kosciely, leek net alsof hij niet durfde in te dribbelen terwijl hij daar genoeg mogelijkheden voor heeft gehad. Al maakt 't vrij weinig uit aangezien ze daar in cule-land echt een fatsoenlijke mandekker nodig hebben i.p.v. een voetballende verdediger.

Zag vandaag anders een filmpje waarin hij een aantal goed op maat gegeven dieptepasses gaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites