Bruins Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 CL-finale bijvoorbeeld. Casemiro punt naar achter, Modric rechts en Kroos links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 2 juli 2016 Share Geplaatst 2 juli 2016 Niet goed wijs joh, Kroos eruit halen voor momentenvoetballer Isco of een (te) grillige Kovacevic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Goh, nee, precies. Gelukkig heeft Kroos twee ijzersterke seizoenen achter de rug, pfoe hé.. Het wordt eens de hoogste tijd dat hij z'n niveau haalt want begin hem onderhand een beetje beu te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Kom maar terug naar Bayern heurrrrr. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Niet goed wijs joh, Kroos eruit halen voor momentenvoetballer Isco of een (te) grillige Kovacevic Ho Iscootje mag van mij trouwens nog altijd naar Barça komen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Goh, Kroos is natuurlijk een belachelijk goede voetballer, maar heeft toch ook echt een Modric naast zich nodig. Bij Real is het er echt niet op alle momenten uitgekomen tot op heden, maar bon dat heeft ook natuurlijk met de rest van de kern te maken. Ik zou toch graag die Kante wel willen zien achter Modric en Kroos, volgens mij heb je dan echt een goddelijk middenveld. Schat Kante hoger in dan Casemiro. Isco blijf ik niet vinden passen in een 4-1-2-3, fantastische speler, wellicht na Ronaldo mijn favoriet bij Real, maar die jongen heeft eigenlijk een team nodig dat kort tikt, op balbezit speelt en dan lekker een vrije rol geven van rechts of op de tien. Het toch wat directere countervoetbal van Real ligt hem minder, vind dat hij zich eigenlijk de afgelopen jaren nog goed staande heeft gehouden. Maar wat ze er bij Real mee van plan zijn, dunno ... idem overigens voor James. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 SR4 heeft zijn baard geschoren. Dat vind ik nog het ergste van alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 SR4, ja? Is dat een ding? Wat is de volgende stap, dat Lex Immers zich LI10 gaat noemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 SR4 is een excessief terechte benaming anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 Excessief goedgekeurd door [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION];? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 SR4 is zijn Instagram of Twitter naam geloof ik. Zelfde voor 3GerardPique dacht ik. Maar hoe dan ook, het oogt een beetje raar zijn gladde bek ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 juli 2016 Share Geplaatst 3 juli 2016 SR4, ja? Is dat een ding? Wat is de volgende stap, dat Lex Immers zich LI10 gaat noemen? Tjonge, Fabba. Je kent toch ook wel M7 en CR7. :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Sarabia (Getafe, ex-Madrid) naar Sevilla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Ja, beschamende transfer. Sarabia had naar Valencia moeten gaan, maar gaat natuurlijk wel naar Sevilla. Ook De Paul laten ze verpieteren. Het is gaat weer van voor af aan dit seizoen ;e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Sarabia had naar Valencia moeten gaanDoe eens even normaal. Niet dat ik helemaal hoteldebotel ben met de komst van Nani, maar toch 100x liever hem dan die vreselijk matige en beperkte Sarabia wie zijn enige +punt zijn nationaliteit is. Alleen is het nu dus weer zo'n Portugeesje van ome Jorge en had je met dit geld Feghouli ook zijn gewenste 5 jarig contract kunnen geven en tegelijk net dat beetje extra poen gehad wat nodig is/was om Albiol terug te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Ik vind Sarabia een leuke speler en had hem 100x liever gehad dan die zwaar overschatte Portugees die in alles de mindere versie is van Cristiano. Ook qua mentaliteit lijkt het mij een jongen die eerder voor onrust zorgt dan voor harmonie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 Zover zal Pako het niet laten komen lijkt me, die heeft Feghouli er om diezelfde reden uitgezet en als assistent van Emery ook o.a. Banega en Chori Dominguez. Kan je trouwens overschat zijn als 99% je al een paar jaar niet meer op waarde schat?;c Ik ben Sarabia overigens wel dankbaar voor de degradatie van Getafe. Zo'n beetje hun meest begaafde speler, maar ook de rotte appel in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Lionel Messi en zijn vader Jorge Messi zijn veroordeeld tot 21 maanden gevangenisstraf wegens belastingontduiking, zo melden diverse Spaanse media. wat een kansloos competitie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 3 maanden onder de grens van 2 jaar, straffen om het straffen dit zeg :mrgy: Misschien wil die een voorbeeld zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Real Madrid heeft ene Sergio Diaz gehaald. 18-jarige Paraguayaanse spits van Cerro Porteno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Switch maar van onderwerp inderdaad, als het Cristiano was.. Verbaast me eerlijk gezegd niets dat zo'n rat niet hoeft te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Switch maar van onderwerp inderdaad, als het Cristiano was.. Verbaast me eerlijk gezegd niets dat zo'n rat niet hoeft te zitten. Ronaldo zou ook niet hoeven zitten bij deze straf, zo werkt het rechtssysteem in Spanje nou eenmaal. Lekker huilen jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Ronaldo zou ook niet hoeven zitten bij deze straf, zo werkt het rechtssysteem in Spanje nou eenmaal. Lekker huilen jongen. Heb het niet over de straf, maar over het feit dat de hyena's erop zouden vliegen als dit Cristiano overkomen was. Maar goed, het is Messi hè, de ideale schoonzoon dus we zeggen er niets over.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juli 2016 Share Geplaatst 6 juli 2016 Lekker huilen jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten