Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Goh, nee, precies. Gelukkig heeft Kroos twee ijzersterke seizoenen achter de rug, pfoe hé.. Het wordt eens de hoogste tijd dat hij z'n niveau haalt want begin hem onderhand een beetje beu te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, Kroos is natuurlijk een belachelijk goede voetballer, maar heeft toch ook echt een Modric naast zich nodig. Bij Real is het er echt niet op alle momenten uitgekomen tot op heden, maar bon dat heeft ook natuurlijk met de rest van de kern te maken. Ik zou toch graag die Kante wel willen zien achter Modric en Kroos, volgens mij heb je dan echt een goddelijk middenveld. Schat Kante hoger in dan Casemiro.

Isco blijf ik niet vinden passen in een 4-1-2-3, fantastische speler, wellicht na Ronaldo mijn favoriet bij Real, maar die jongen heeft eigenlijk een team nodig dat kort tikt, op balbezit speelt en dan lekker een vrije rol geven van rechts of op de tien. Het toch wat directere countervoetbal van Real ligt hem minder, vind dat hij zich eigenlijk de afgelopen jaren nog goed staande heeft gehouden. Maar wat ze er bij Real mee van plan zijn, dunno ... idem overigens voor James.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sarabia had naar Valencia moeten gaan
Doe eens even normaal. Niet dat ik helemaal hoteldebotel ben met de komst van Nani, maar toch 100x liever hem dan die vreselijk matige en beperkte Sarabia wie zijn enige +punt zijn nationaliteit is. Alleen is het nu dus weer zo'n Portugeesje van ome Jorge en had je met dit geld Feghouli ook zijn gewenste 5 jarig contract kunnen geven en tegelijk net dat beetje extra poen gehad wat nodig is/was om Albiol terug te halen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Sarabia een leuke speler en had hem 100x liever gehad dan die zwaar overschatte Portugees die in alles de mindere versie is van Cristiano. Ook qua mentaliteit lijkt het mij een jongen die eerder voor onrust zorgt dan voor harmonie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover zal Pako het niet laten komen lijkt me, die heeft Feghouli er om diezelfde reden uitgezet en als assistent van Emery ook o.a. Banega en Chori Dominguez. Kan je trouwens overschat zijn als 99% je al een paar jaar niet meer op waarde schat?;c

Ik ben Sarabia overigens wel dankbaar voor de degradatie van Getafe. Zo'n beetje hun meest begaafde speler, maar ook de rotte appel in de selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Switch maar van onderwerp inderdaad, als het Cristiano was..

Verbaast me eerlijk gezegd niets dat zo'n rat niet hoeft te zitten.

Ronaldo zou ook niet hoeven zitten bij deze straf, zo werkt het rechtssysteem in Spanje nou eenmaal. Lekker huilen jongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronaldo zou ook niet hoeven zitten bij deze straf, zo werkt het rechtssysteem in Spanje nou eenmaal. Lekker huilen jongen.

Heb het niet over de straf, maar over het feit dat de hyena's erop zouden vliegen als dit Cristiano overkomen was. Maar goed, het is Messi hè, de ideale schoonzoon dus we zeggen er niets over..

Link naar opmerking
Deel via andere websites