Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Goh, zou het echt zonde vinden als André Gomes de Liga zou gaan verlaten. Zie hem graag hij Real i.p.v Kroos - die nooit z'n niveau haalt wat hij bij Duitsland wel altijd doet - dus vind dat echt een prima vervanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laporte verlengt bij Athletic, clausule verhoogd van 50 naar 65 miljoen euro. Hachelijke bok voor al die wanhopige en koopzieke Engelse clubs.

Het mooie is dat 15M voor Athletic best een mooie som is, maar ik denk niet dat een City ofzo zich er door gaat tegen laten houden. Wat is 15M in de huidige markt als Bailly 40M kost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kroaat kondigt transfer aan: ‘Ik wilde alleen naar Atlético’

Niet Barcelona, Napoli of Internazionale, maar Atlético Madrid wordt de nieuwe werkgever van Sime Vrsaljko. De rechterverdediger van de nationale ploeg van Kroatië kan voor vier jaar tekenen en moet Sassuolo minimaal vijftien en maximaal achttien tot negentien miljoen euro opleveren.

De 24-jarige Vrsaljko bevestigt in Jutarnji List dat de clubs nagenoeg rond zijn: “Ze hoeven de boel nu alleen nog af te ronden en ik ben er erg optimistisch over. Vanaf het moment dat de mogelijkheid er was, heb ik Sassuolo laten weten dat Atlético de enige club is waar ik naartoe wil gaan. Ik heb ook gezegd dat ik niet naar Napoli wil, hoewel men met die club nagenoeg rond was.”

De achttienvoudig international begon zijn carrière bij Dinamo Zagreb en na 96 wedstrijden in het eerste van die ploeg te hebben gespeeld, vertrok hij naar Genoa. Vrsaljko stapte in de zomer van 2014 uiteindelijk over naar Sassuolo en in dienst van die ploeg staat hij op 59 optredens. Genoa heeft overigens wel recht op veertig procent van de eventuele transfersom.

Lijkt me een zeer goede keus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Villarreal heeft al een akkoord voor 50% van de rechten van die Rus.
Allang blij dat Valencia uiteindelijk niet zo gek is geweest om hem definitief over te nemen. Hele leuke speler en wanneer fit een aanwinst voor het team, maar die jongen is nog vaker geblesseerd dan Enzo Perez.

Gaat ook weer een lekker hectische zomer worden in Mestalla sl je ziet wie er op de transferlijst staan; Enzo Perez, Piatti, Negredo, Abdennour, Santos, Orban, De Paul, Barragan, Yoel & Diego Alves/Ryan. Kapitaal vernietiging ten top dit.... Vind het sowieso schandalig hoe men de laatste jaren is omgegaan met jongens als Piatti, Jonas, Feghouli en nu ook weer Diego Alves en in mindere mate Negredo. Heb je spelers die altijd 100%(Jonas;c) geven en met hart voor de club spelen ga je ze een beetje weg lopen pesten. Scheelt gelukkig wel dat men nu weer een echte TD heeft die ook de volle zeggenschap krijgt over de transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Valencia is helaas al langere tijd een wespennest. Dit soort dingen verbaast niemand toch iets? Enzo Perez, Negredo en Abdennour zijn voor een kapitaal gehaald en mogen dan weer weg voor een prikkie. Het is ook echt te hopen dat Suso er wat van kan maken. Het feit dat Pako dan is aangebleven is dan een voordeel, al had ik toch een coach zoals Paco Jemez gehad, maar goed, dit gaan we maar aanzien en is in ieder geval 100x beter dan Nuno of de Neville Boys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agreement with Benfica for the transfer of Gaitán

The midfielder is now playing the Copa América with Argentina's national team and will later travel to Madrid next July to finish the necessary formalities to join the red and white team.

Atlético de Madrid and Benfica have reached an agreement for the transfer of Nicolás Gaitán to our club. The midfielder is currently playing the Copa América with Argentina, and will travel to Madrid next July after the tournament that is being held in the United States, to finish all the necessary formalities so he can join the red and white team.

Gaitán was born in San Martin 28 years ago. He played two seasons (2008-10) in the first team of Boca Juniors, where he trained in the ranks. From there, he took the leap and was singed by Benfica in June of 2010, where he's played the last six seasons. He has played 252 matches with the team from Lisbon and has scored 41 goals. The midfielder has been a full international with Argentina 15 times, scoring 2 goals.

(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Valencia is helaas al langere tijd een wespennest. Dit soort dingen verbaast niemand toch iets? Enzo Perez, Negredo en Abdennour zijn voor een kapitaal gehaald en mogen dan weer weg voor een prikkie. Het is ook echt te hopen dat Suso er wat van kan maken. Het feit dat Pako dan is aangebleven is dan een voordeel, al had ik toch een coach zoals Paco Jemez gehad, maar goed, dit gaan we maar aanzien en is in ieder geval 100x beter dan Nuno of de Neville Boys.
Als Pako ook maar 2x zo ''goed'' is als Nuno dan word je komend seizoen met 38-0-0 kampioen:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjah, ik verwacht in ieder geval een verbetering, maar punt is wel dat Nuno met veel veel betere spelers heeft kunnen werken dan waarmee Pako gaat werken. Diego Alves staat nu in de belangstelling van Sevilla, terwijl Valencia rond is met Kostic. Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Zeker als je ziet wat voor spelers we in de aanval hebben, die denk ik ook heel goed ingepast kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik Valenz was, dan zou ik Abdennour naar Barça sturen en Mathieu terughalen. Die kent de club en zal weer stabiliteit brengen achterin :LO:

Als Barca 40m betaalt voor Abdennour en daarvoor Mathieu gratis terug stuurt, vind ik alles best. Hij zal vast koffie kunnen zetten denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou er lijkt wat vaart te komen in de transfers voor Barça wbt verdedigers

Samuel Umtiti zou nu toch al erg close zijn, met een bedrag dat rond de €30m moet liggen

En ook op Mauricio Lemos van Las Palmas is ook al geboden, is bevestigd door LP zelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites