Kloppie Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Wordt nu genoemd als opvolger van Emery bij Sevilla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Dat zou maximaal terecht zijn uiteraard. Al snap ik nog niet echt waarom Emery naar PSG gaat of waarom PSG in hemelsnaam Blanc de laan uit zou willen sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Kijk, Sevilla vind ik nou wel een club waar Sampaoli zich kan profileren en waar er iets mogelijk is om neer te zetten. Wat betreft Unai kan ik mij voorstellen dat hij na drie seizoenen en drie Europa Leagues er met de beperkte middelen alles uit gehaald is. Dan kun je een toptransfer maken als trainer naar Frankrijk en titels winnen. Blanc vind ik persoonlijk niets. Weinig uitstraling, vind hun ploeg qua spel te wisselvallig. De ene keer verdedigend, de andere keer meer naar voren. Met Unai gaat dat laatste meer plaats vinden en dat juich ik zeer toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Sampaoli bij Sevilla :< En Blanc is idd geen topcoach, ook gewoon een bange schijter eens hij tegen een iets of wat deftige ploeg moet spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Dat zou maximaal terecht zijn uiteraard. Al snap ik nog niet echt waarom Emery naar PSG gaat of waarom PSG in hemelsnaam Blanc de laan uit zou willen sturen. Omdat Blanc niet geschikt is om PSG te trainen. Zeer matige coach mijn inziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 [YOUTUBE]scWpXEYZEGk[/YOUTUBE] Typische Nike-reclame. Leuk gemaakt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Omdat Blanc niet geschikt is om PSG te trainen. Zeer matige coach mijn inziens. Echt he, zullen nooit de CL winnen als die mag blijven. Schijnt ook dat PSG Mourinho heeft benaderd in december/januari toen heeft die om duidelijkheid gevraagd bij United en toen die daar een ''ja'' kreeg heeft PSG contract van Blanc verlengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Southampton stuurt miskoop van Koeman terug naar Primera División Bij Southampton zijn ze blij met heel wat aankopen van Ronald Koeman, bijvoorbeeld Graziano Pellè en Virgil van Dijk, maar de komst van Juanmi is een misser gebleken. De aanvaller werd vorig jaar overgenomen van Málaga en keert na een teleurstellend seizoen terug naar Spanje. Southampton maakt via de officiële website bekend dat Juanmi voor een onbekend bedrag is verkocht aan Real Sociedad, waar hij een contract voor vijf seizoenen heeft getekend. Hij zal vanaf 18.00 uur gepresenteerd worden bij zijn nieuwe club. Juanmi kwam in het afgelopen seizoen niet verder dan twaalf invalbeurten in de Premier League en wist geen enkele keer te scoren. De Spanjaard, die vorig jaar tegen Nederland zijn enige interland voor de Spaanse nationale ploeg speelde, was bij Málaga goed voor 18 goals uit 85 competitiewedstrijden. Mooi deze speler weer terug te zien in de Liga. Was weer zo'n typisch Engelse 'impuls buy' en zal nu wel het label hebben gekregen 'kan de PL niet aan'. Als hij zijn vorm van bij Malaga kan terugvinden, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Emery naar PSG en Sampaoli ( [MENTION=4486]Montass[/MENTION];.) onderweg naar Sevilla, toch weer prima geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 juni 2016 Share Geplaatst 12 juni 2016 Ja ik las het. Heel mooi om te zien en ik zal aankomend seizoen Sevilla toch iets meer gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Risicovolle zet van Sevilla en had eigenlijk verwacht dat ze voor Paco Jemez of QQ(getekend bij Espanyol...) zouden gaan. Sampaoli is toch iemand zonder ervaring in Europa en heeft het naar mijn weten ook nooit lang volgehouden bij een club. Het team naar zijn zijn wens krijgen word ook nog een hele opgave met de beperkte financiële middelen aldaar. Het zal me benieuwen, maar ik "vrees" er toch voor dat het weer als vanouds een chaos word bij Sevilla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Dat Paco Jemez nergens aan de bak is gekomen is zeer dubieus naar mijn idee. Had hem wel graag bij Valencia willen zien coachen in plaats van Pako. Verder is Sampaoli niet lang bij clubs gebleven, maar wel vaak succesvol, met drie landstitels achter elkaar bij Universidad de Chile, een halve finale van de Libertadores en winst in de Sudamericana, om de Copa America 2015 met Chili niet te vergeten. Ik hoop dat hij het goed gaat doen, voor mij is het een held, al zal ik natuurlijk niet heel objectief zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik denk dat Sampaoli wel een goede keus is. Paco heeft natuurlijk nog helemaal geen ervaring bij een grote club (zou geen slechte keus zijn geweest hoor, daar niet van), Marcelino ging ook af als een gieter bij Sevilla en dat is minimaal een slechte coach. Sampaoli heeft dan wel geen ervaring in Spanje zelf, of zelfs Europa, maar heeft wel aangetoond met grote druk te kunnen omgaan en spelers van naam te kunnen managen (voor zover ik weet), bovendien is het tactisch natuurlijk een hele interessante trainer, daar ligt echt zijn kracht. Tevens heb je momenteel bij Sevilla denk ik wel een lekkere groep spelers, harde werkers, dat echt aansluit bij wat Sampaoli graag ziet. Hopelijk doen ze nog wat mooie transfers, Felipe Gutiérrez of Ignacio Camacho bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik begin met het beleid van Sevilla bijna meer fan van de club te worden dan van Valencia. Wat een eeuwige prutsbende daar toch. Bestuur, trainers.. alle verkeerde lui worden aangesteld en de goede worden ontslagen of slecht behandeld zodat ze er zelf vandoor gaan. Een grote wespennest daar. En ja, qua spelers zie ik Sevilla met Sampaoli toch hoge ogen gooien. Die gaan mooi voetbal spelen volgend jaar hoor, met veel pressie naar voren. Ik denk dat Barcelona [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; het tripje "Sevilla-uit" wel vast kan opschrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Emery hoogst waarschijnlijk naar PSG toe, wat voor trainer is het precies? Volgens mij heeft hij het bij Sevilla meer dan goed gedaan, denken jullie dat hij PSG naar een hoger niveau kan tillen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik vind het allemaal lastig in te schatten, snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze Blanc de laan uitsturen. Op welk gebied is hij nu echt gefaald bij PSG? Zou ook niet weten hoe je het nationaal nog beter kan doen. Dan zou het enige doel dus de CL zijn, maar dat kost nu eenmaal tijd, en als het verschil tussen bank en basis zo enorm groot is als op dit moment bij PSG, ja dan kan je bij blessures/schorsingen er wel eens uitvliegen. Dat is dan ook gebeurd afgelopen seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik denk dat ze bij PSG een trainer willen die zijn ploeg aanvallend en direct voetbal kan laten spelen en daar voldoet Blanc natuurlijk helemaal niet aan. De keren dat PSG dan aanvallend speelde in de CL, was gewoon per ongeluk. Emery voldoet daar wel aan en heeft dat toen bij Almeria, Valencia en nu Sevilla constant laten zien. Overigens [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; hij tekent een contract voor 5m netto gedurende 3 seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik vind het allemaal lastig in te schatten, snap eigenlijk nog steeds niet waarom ze Blanc de laan uitsturen. Op welk gebied is hij nu echt gefaald bij PSG? Zou ook niet weten hoe je het nationaal nog beter kan doen. Dan zou het enige doel dus de CL zijn, maar dat kost nu eenmaal tijd, en als het verschil tussen bank en basis zo enorm groot is als op dit moment bij PSG, ja dan kan je bij blessures/schorsingen er wel eens uitvliegen. Dat is dan ook gebeurd afgelopen seizoen. Met de selectie en het budget dat hij had bij PSG had hij minimaal de halve finale moeten halen, en zeker afgelopen seizoen. De uitschakeling tegen City kwam grotendeels door zijn bizarre tactiek (3-5-2). Verder heeft hij het prima gedaan hoor in Frankrijk, maar dat moet ook met wel het materiaal dat hij tot z'n beschikking had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik zit even te kijken naar de playoffs in de Segunda Division B (3de divisie) Real Madrid Castilla won daar zijn afdeling van het reguliere seizoen en had de kans om te promoveren tegen een andere winnaar, Universidad Murcia. Dat ging echter verloren (2-1 verlies uit, 2-2 thuis). Ze kregen echter een herkansing in de "non-champions" playoff, maar daar verloren ze met 1-0 en 0-3 van Lleida waardoor ze dus definitief niet naar de Segunda mogen. Zal ook wel gevolgen hebben voor Ødegaard gok ik, die zal niet nog een jaartje aanmodderen in de derde divisie, dus volgend jaar een uitleenbeurt? En btw Cris [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; vorig jaar strandde Huracan Valencia nog op 1 wedstrijd van promotie naar de Segunda, dit jaar zijn ze failliet :( ik weet niet precies wat de toekomst nu inhoudt voor hun, misschien kun jij even kijken of je artikels vind waarin dat uitgelegd staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik begin met het beleid van Sevilla bijna meer fan van de club te worden dan van Valencia. Wat een eeuwige prutsbende daar toch. Bestuur, trainers.. alle verkeerde lui worden aangesteld en de goede worden ontslagen of slecht behandeld zodat ze er zelf vandoor gaan. Een grote wespennest daar.Dit meen je toch niet serieus Cris? Tot de komst van Emery was het bij Sevilla een nog grotere teringzooi dan bij Valencia en Atletico(voor de komst van Simeone) en dat dan nog zonder een 2e stadion. Vind dat het beleid van Monchi/Sevilla sowieso zwaar overschat word na de recente successen in de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 En btw Cris [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; vorig jaar strandde Huracan Valencia nog op 1 wedstrijd van promotie naar de Segunda, dit jaar zijn ze failliet :( ik weet niet precies wat de toekomst nu inhoudt voor hun, misschien kun jij even kijken of je artikels vind waarin dat uitgelegd staat. Ik zie zelfs dat hun laatste wedstrijd vorig jaar in december is geweest, dus er is zelfs geen club meer. [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Dat kan misschien wel zo zijn, maar daar wordt er tenminste nog iets gewonnen en is het inkoopbeleid echt serieus goed. Dat mogen we van onze club niet zeggen. Wij wisselen toppers met echt dieptepunten af. De managers krijgen ook veel en veel te veel macht, zoals destijds Ranieri die een halve blik Italianen binnen hengelde, of een Nuno die samen met Jorge Mendes half Portugal binnen fietste.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Ik zie zelfs dat hun laatste wedstrijd vorig jaar in december is geweest, dus er is zelfs geen club meer. Ik las dat ze uitgesloten waren voor de rest van het seizoen, maar het is toch niet zo dat ze gelijk de hele tent opgedoekt hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Daar lijkt het wel een beetje op Simon :(. Jammer wel. Heb daar toch een leuke FM game mee gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION]; Dat kan misschien wel zo zijn, maar daar wordt er tenminste nog iets gewonnen en is het inkoopbeleid echt serieus goed. Dat mogen we van onze club niet zeggen. Wij wisselen toppers met echt dieptepunten af. De managers krijgen ook veel en veel te veel macht, zoals destijds Ranieri die een halve blik Italianen binnen hengelde, of een Nuno die samen met Jorge Mendes half Portugal binnen fietste..Nou Sevilla heeft toch ook de nodige miskopen gehad zoals elke club, maar met het verschil dat hun geen 30m kunnen betalen voor een Negredo. Veel macht hebben de coaches altijd al gekregen bij Valencia. Wat Ranieri deed was een beetje te extreem, maar als Nuno echt volle zeggenschap had gehad dan had je nu wel Garay gehad ipv Abdennour, Gaitan ipv een 24/7 geblesseerde Rus en zat je niet aan bijv. Negredo(nog bedankt Rufete)vast. Emery heeft overigens ook gewoon grotendeels zelf de aankopen mogen ''kiezen'' bij Sevilla of dacht je dat het Monchi zijn idee was om o.a. afdankertjes Banega en Rami te halen? Ik ben verder helemaal niet zwaar anti-Sevilla hoor;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 13 juni 2016 Share Geplaatst 13 juni 2016 Van Banega en Rami wist ik, maar dat is omdat hij wist hoe hij ze moest inzetten. Dat Monchi verder de handel regelt is dan op zijn conto qua bedragen etc. Verder zal Cheryshev bij Villarreal aan de slag gaan en ik vond de transfer van Negredo wel een goede, maar helaas kwam het er bij hem niet uit. Echt doodzonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten