Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dat laatste heel graag. Sowieso is Mata of een andere aanvallende speler geen prioriteit voor Barca natuurlijk, tenzij ze het seizoen met Mathieu, Vermaelen en Douglas willen aanvangen :-D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee precies, daar heb je inderdaad een goed punt. Al is beleid natuurlijk iets waar Barcelona het de laatste jaren niet echt van moet hebben, dat lijkt zoek. Dus het zou me niet eens verbazen mochten ze doodleuk eerst aanvallende versterkingen halen.

Carvajal heeft overigens een gescheurde spier opgelopen in de CL-finale, en zal naar alle waarschijnlijkheid (zoals verwacht) het EK missen. Kans is groot dat VDB nu Bellerín definitief bij de selectie houd. Reden te meer voor Barcelona om maar eens direct op het aantrekken van zo'n jongen alle focus te leggen, wellicht is die na het EK veel meer waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is dat opvallend? [MENTION=10166]Markuss[/MENTION];

Omdat de kleur aardig opvalt. Ik weet dat Real vaker met paars gespeeld heeft dus ik bedoelde meer dat het een opvallende kleur op het veld is dan dat het opvallend is dat Real met paars speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barça bezig aan een zomerslaap? Alves, Adriano(?) en Bartra vertrokken en Mascherano kan zich ook maar zomaar aan dat rijtje toevoegen. Die zijn toch niet zo gestoord dat ze met Vidal als rechtsback het seizoen ingaan? Plus dat er broodnodig een cv van niveau moet komen om het (eventuele) vertrek van Bartra (en Mascherano) op te vangen. Nu zie ik de laatste dagen vooral de naam Umtiti opduiken maar dat is ook een gokje hoor, zou toch de volle pond voor Inigo of Laporte (ondanks zijn blessure) uitgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bron T? Gewaagd hoor, kereltje heeft z'n hele been gebroken en nog wat ontwricht dacht ik, in elk geval een zeer hachelijke blessure.

'Guardiola haalt verdediger op in Baskenland'

Aymeric Laporte speelt volgend seizoen bij Manchester City. Onder meer the Guardian en EiTB Noticias weten dat de club uit de Premier League aan Athletic Club heeft laten weten bereid te zijn om aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro te voldoen. Dat is tevens de hoogte van de vastgestelde gelimiteerde transfersom.

Sportief directeur Txiki Begiristain was afgelopen zondagmiddag aanwezig bij de wedstrijd van Athletic tegen Celta de Vigo (2-1). Laporte kwam vanwege een zware enkelblessure niet in actie, maar Begiristan zou rond dat duel dus wel met de directie van de Basken hebben gesproken. Het is de bedoeling dat de 21-jarige Laporte een meerjarig contract gaat tekenen bij City.

De international van Jong Frankrijk wordt ook in verband gebracht met onder meer Real Madrid, Barcelona, Bayern München en Manchester United, maar lijkt dus naar het Etihad Stadium te verkassen. Laporte speelde tot dusverre 149 wedstrijden wedstrijden voor Athletic en daarin kwam hij tot zeven doelpunten en drie assists.

Gok dat het wachten is op de officiële bevestiging. Speelt al een langere tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah komop dat meen je toch niet? Fucking hell hoor. Chelsea heeft hij afgewezen omdat hij niet klaar was om in een vreemde taal te praten. Valencia heeft hij ook afgewezen, dan geruchten bij Lazio.. nee Granada :|. Daarmee verneukt hij zijn carriere dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, als hij iets moois kan neerzetten bij Granada, waarom niet? Het is op dit moment toch een beetje een lelijk eendje in de La Liga, maar wel een prachtige stad en ik denk ook wel mogelijkheden een leuk team op te bouwen. Bovendien ben je actief in de beste competitie ter wereld. Maar al met al lijkt het me onzin aangezien hij en Lazio er niet zijn uitgekomen over zijn salaris volgens de Italiaanse media (hij vroeg 2,6 miljoen per jaar + bonussen en salaris voor zijn staf) en het lijkt me stug dat Granada dit wel kan ophoesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites