Ragazzo Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Mata schijnt trouwens gelinkt te worden aan Barcelona ... brrr, moet er niet aan denken. Komt toch uit de jeugd van Real, bovendien zal hij daar allerminst basisspeler worden. Terug naar Valencia zou wel heel vet zijn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Dat laatste heel graag. Sowieso is Mata of een andere aanvallende speler geen prioriteit voor Barca natuurlijk, tenzij ze het seizoen met Mathieu, Vermaelen en Douglas willen aanvangen :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 30 mei 2016 Share Geplaatst 30 mei 2016 Nee precies, daar heb je inderdaad een goed punt. Al is beleid natuurlijk iets waar Barcelona het de laatste jaren niet echt van moet hebben, dat lijkt zoek. Dus het zou me niet eens verbazen mochten ze doodleuk eerst aanvallende versterkingen halen. Carvajal heeft overigens een gescheurde spier opgelopen in de CL-finale, en zal naar alle waarschijnlijkheid (zoals verwacht) het EK missen. Kans is groot dat VDB nu Bellerín definitief bij de selectie houd. Reden te meer voor Barcelona om maar eens direct op het aantrekken van zo'n jongen alle focus te leggen, wellicht is die na het EK veel meer waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 [twitter]738327507389304832[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Zal naar Juventus gaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Of PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Over PSG gesproken, hachelijk bericht dit: https://uk.sports.yahoo.com/news/yahoo-sport-exclusive--psg-in-talks-with-simeone-over-manager-s-job-213823875.html Simeone zou aan het praten zijn met de Parijzenaars. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 2 juni 2016 Share Geplaatst 2 juni 2016 Dat zou denk ik wel het einde betekenen van Atleti zoals we het nu kennen. Hoop echt van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Opvallend uit-shirtje voor Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Waarom is dat opvallend? [MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Waarom is dat opvallend? [MENTION=10166]Markuss[/MENTION]; Omdat de kleur aardig opvalt. Ik weet dat Real vaker met paars gespeeld heeft dus ik bedoelde meer dat het een opvallende kleur op het veld is dan dat het opvallend is dat Real met paars speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Opvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Eindelijk eens een tof kleurtje voor Real, hebben vaak maar gure uitkleuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Bartra naar Dortmund voor 8 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Barcelona bezig met Umtiti van Lyon, opvolger van Bartra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 United met Eric Bailly van Villarreal :cab: 40m ook nog eens, die kerel viel tamelijk door de mand tegen Real Madrid voor zover ik me herinner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Barça bezig aan een zomerslaap? Alves, Adriano(?) en Bartra vertrokken en Mascherano kan zich ook maar zomaar aan dat rijtje toevoegen. Die zijn toch niet zo gestoord dat ze met Vidal als rechtsback het seizoen ingaan? Plus dat er broodnodig een cv van niveau moet komen om het (eventuele) vertrek van Bartra (en Mascherano) op te vangen. Nu zie ik de laatste dagen vooral de naam Umtiti opduiken maar dat is ook een gokje hoor, zou toch de volle pond voor Inigo of Laporte (ondanks zijn blessure) uitgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Roberto rechtsachter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Laporte is naar City voor vijftig miljoen. Bellerín zal wel een dezer dagen naar Barcelona verkassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Bron T? Gewaagd hoor, kereltje heeft z'n hele been gebroken en nog wat ontwricht dacht ik, in elk geval een zeer hachelijke blessure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Bron T? Gewaagd hoor, kereltje heeft z'n hele been gebroken en nog wat ontwricht dacht ik, in elk geval een zeer hachelijke blessure. 'Guardiola haalt verdediger op in Baskenland' Aymeric Laporte speelt volgend seizoen bij Manchester City. Onder meer the Guardian en EiTB Noticias weten dat de club uit de Premier League aan Athletic Club heeft laten weten bereid te zijn om aan de vraagprijs van vijftig miljoen euro te voldoen. Dat is tevens de hoogte van de vastgestelde gelimiteerde transfersom. Sportief directeur Txiki Begiristain was afgelopen zondagmiddag aanwezig bij de wedstrijd van Athletic tegen Celta de Vigo (2-1). Laporte kwam vanwege een zware enkelblessure niet in actie, maar Begiristan zou rond dat duel dus wel met de directie van de Basken hebben gesproken. Het is de bedoeling dat de 21-jarige Laporte een meerjarig contract gaat tekenen bij City. De international van Jong Frankrijk wordt ook in verband gebracht met onder meer Real Madrid, Barcelona, Bayern München en Manchester United, maar lijkt dus naar het Etihad Stadium te verkassen. Laporte speelde tot dusverre 149 wedstrijden wedstrijden voor Athletic en daarin kwam hij tot zeven doelpunten en drie assists. Gok dat het wachten is op de officiële bevestiging. Speelt al een langere tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Sampaoli en Granada :cab: [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Ah komop dat meen je toch niet? Fucking hell hoor. Chelsea heeft hij afgewezen omdat hij niet klaar was om in een vreemde taal te praten. Valencia heeft hij ook afgewezen, dan geruchten bij Lazio.. nee Granada :|. Daarmee verneukt hij zijn carriere dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Goh, als hij iets moois kan neerzetten bij Granada, waarom niet? Het is op dit moment toch een beetje een lelijk eendje in de La Liga, maar wel een prachtige stad en ik denk ook wel mogelijkheden een leuk team op te bouwen. Bovendien ben je actief in de beste competitie ter wereld. Maar al met al lijkt het me onzin aangezien hij en Lazio er niet zijn uitgekomen over zijn salaris volgens de Italiaanse media (hij vroeg 2,6 miljoen per jaar + bonussen en salaris voor zijn staf) en het lijkt me stug dat Granada dit wel kan ophoesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 8 juni 2016 Share Geplaatst 8 juni 2016 Ja als hij wat moois bij Granada kan neerzetten. Blijft wel gewoon een zeer beperkte ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten