Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Blijf het toch opmerkelijk vinden hoe zo'n grafploeg alle geluk van de wereld kan hebben tegen dit soort tegenstanders, en dan door kleine details uitlopen. Meerdere malen worden grote kansen niet afgemaakt door tegenstanders. Depor had de eerste helft 3 en Betis net 3 vs 2 situatie. Ik kan me nog herinneren dat Sevilla dat wel deed toen Pique & co stonden te schutteren. Onverdiend kampioen imo, als er een degelijke tegenstander er tegenover staat zie je pas hoe zwak ze zijn, zeker defensief gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf het toch opmerkelijk vinden hoe zo'n grafploeg alle geluk van de wereld kan hebben tegen dit soort tegenstanders, en dan door kleine details uitlopen. Meerdere malen worden grote kansen niet afgemaakt door tegenstanders. Depor had de eerste helft 3 en Betis net 3 vs 2 situatie. Ik kan me nog herinneren dat Sevilla dat wel deed toen Pique & co stonden te schutteren.

Betis maakt de hele wedstrijd al geen vuist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Betis maakt de hele wedstrijd al geen vuist.

Ik vind dat ze al wel redelijk spelen, je merkt niet eens dat ze met 10 man staan. Als die kans in het begin erin gaat staat het 1-0, krijg je een totaal andere wedstrijd.. maar dat gebeurt nooit. Ofja, alleen in de Super Cup tegen Sevilla, die 5-4.. toen je zag hoe slecht ze eigenlijk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan hard gaan hoor zondag in Barcelona bij die derby. Zou m zelf eerste helft laten starten, die zullen in de rust ook wel naar de tussenstand kijken. Bij voorsprong zou ik m eraf halen. No way dat Barca punten verspeelt bij Granada. Espanyol enigste kans imo. Atletico in lastige positie, geen Simeone op de bank in hoeverre dat verschil heeft. Die krijgen nog Celta thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou hem zoals [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; al aangeeft gewoon rust geven. Dit is het moment om jongens zoals Borja en Kovacic te laten starten. Celta is zowat al uitgespeeld, zie ze niet over Bilbao heengaan en Sevilla zal zich wel focussen op de Europa League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans dat zowel Barcelona als Atletico punten gaan verspelen is quasi nihil. 't Is nu niet dat ze nog moeilijke wedstrijden hebben, daarnaast hoor je zonder Ronaldo ook te winnen van dit Valencia en Deportivo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kans dat zowel Barcelona als Atletico punten gaan verspelen is quasi nihil. 't Is nu niet dat ze nog moeilijke wedstrijden hebben, daarnaast hoor je zonder Ronaldo ook te winnen van dit Valencia en Deportivo.

[YOUTUBE]uUU5GAm7fKA[/YOUTUBE]

Ja gaan ze zonder Ronaldo ook winnen van Valencia, ja? En dit was nog onder Neville hé (lees: in dramatische vorm) Ik zeg nergens dat ze kampioen kunnen worden, ik geef wel aan dat je ervoor moet gaan. Het is geen wonder wat er moet gebeuren. Barcelona derby heeft wel gekkere uitslagen gekend, en als er iets wat die gasten van Espanyol willen, is wel zo'n kampioenschap dwarsbomen.

Overigens stuk gaan om die kans van Negredo :-D allemachtig wat was dat mooi toen

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites