Maldini Geplaatst 21 april 2016 Share Geplaatst 21 april 2016 Mijn god. Wat was Suárez goed. _O_ _O_ http://www.fullmatchesandshows.com/2016/04/20/deportivo-la-coruna-vs-barcelona-highlights-full-match/ De mooiste goal is misschien nog wel de laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=MHIPeIqMKt4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Rayo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 2-0 Rayo al ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Inb4 2-10.. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Zonder Ronaldo en Modric zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Zonder Ronaldo en Modric zeker. En Ramos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Huhu, toch Bale hoor, maar man man wat matig 2-0 achter komen eerst. In principe toch los zand dit ''team'' .. enige wat alles een beetje bij elkaar houd zijn Ronaldo, Modric en Ramos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Niet overdrijven. Eerste helft was poep, tweede helft spelen ze echt goed hoor. 3-6 was niet raar geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Zonder je 3 beste spelers zo'n wedstrijd winnen is gewoon prima, dat het lastig wordt vind ik niet raar dan. Snap alleen niet waarom je James er dan niet gewoon inzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Deze scheids hoor :-D overdrijft wel een beetje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Die 3e strafschop :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Haha als speler van een kleine club wil je er toch niet spelen man, wat een belachelijke beslissingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 april 2016 Share Geplaatst 23 april 2016 Makkelie is blijkbaar ook in La Liga actief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=MHIPeIqMKt4 Bijzondere man is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Zie dat Leganés bovenaan staat in de Segunda; nog nooit van gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Eto'o heeft daar gezeten en zijn vorig seizoen gepromoveerd. Meer weet ik er ook niet van. Knappe prestatie. Selectie zegt me ook weinig. Ken enkel wat spelers die van Bilbao komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Eigenlijk ben je ten dode opgeschreven als je na één seizoen in de Segunda al meteen naar de Primera promoveert. Hartstikke leuk voor hun natuurlijk, de fans zullen 19 mooie thuiswedstrijden gaan zien in dat piepkleine stadion, maar daarna is het wel over. Verder valt het doek langzamerhand voor Levante. Die hadden dit weekend een 2-0 voorsprong op Bilbao, maar verloren die voorsprong in een tijdbestek van 5 minuten en daarmee is bijna onmogelijk voor ze om in de Primera te blijven. Valencia zal volgend seizoen geen Europa League halen. Bij winst op Getafe was het theoretisch nog mogelijk met 6p achterstand, maar nu met 8p nagenoeg onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Goh, ik vind het in elk geval wel een knappe prestatie mocht het Leganés lukken. Je weet verder nooit hoe het gaat lopen (zie Eibar, zie en zag Villarreal) maar moeilijk zal het zeker voor ze worden. Levante naar de Segunda zou tijd worden, voetballend vind ik dat toch wel een van de meest mindere teams. Altijd als er daar grote ploegen op bezoek komen krijg je Engels-achtig voetbal te zien wat je Levante natuurlijk niet direct kunt kwalijk nemen gezien de schaarse middelen, maar het voegt weinig toe. Leganés, Real Oviedo en Alavés zie ik graag promoveren. En Levante, Getafe en Granada mogen wel afscheid nemen van de Liga als het aan mij ligt. Helemaal dat Granada, altijd een erg lauwe ploeg gevonden. Sowieso enkel een steunpilaar van Watford, net zoals Udinese is/zal worden op den duur. Getafe is ten slotte naar mijn mening alle glans al tijden verdwenen. Hebben toffe teams gehad, maar weinig meer van over en voor de schoonheid van de club hoef ze er echt bij bij te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Zit ook nooit iemand in het stadion bij Getafe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Is ook een wat saaie buurt, niet zoals een Rayo bijvoorbeeld. Als Leganes er straks ook nog bijkomt is Madrid flink oververtegenwoordigd in la Liga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Verbaas me toch elke keer hoe Zidane het presteert om Danilo op te stellen, wat een dramatische vent is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Inderdaad, ga er nu standaard voor zitten als er een buitenspeler oid op hem afkomt. Zijn statistieken tegen Wolfsburg: 0 tackles won 0 aerial duels won 0 interceptions 0 blocks 0 take-ons :mrg: Beste XI van Casillas, wel mooi om te zien: http://en.as.com/en/2016/04/26/football/1461666351_751388.html?omnil=resrelrecomv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Zag 'm laatst ook langskomen ja. Had alleen wel verwacht dat hij Xabi erin zou zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 april 2016 Share Geplaatst 28 april 2016 Flight back : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten