Sophomore Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Arda Turan is gehaald als vleugelspeler. In de winter wilden ze die Nolito van Celta terug halen. Ben wel fan van Sandro, maar snap dattie nooit bij Barça (direct) gaat slagen. Misschien een traject a la Denis Suárez die ze ook willen terughalen., Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 (bewerkt) Prima overwinning gezien. Barca had al snel een paar keer kunnen scoren, maar afgezien van de eerste helft, vond ik de tweede helft des te sterker. Daar echt laten zien dat ondanks de druk, ze toch goede combinaties maakten. Als je dan ziet hoeveel kansen ze naar voren kregen en dat door slechte passing onbenut lieten, maar ook een paar grote kansen om te scoren, had je ook niet raar mogen opkijken als het 1-4 was geworden. Verder heb ik een zeer erbarmelijk grensrechtersduo gezien. De scheids zelf was gewoon goed denk ik, maar de grensrechters hebben echt meerdere keren voor buitenspel gevlagd waar het gewoon 'onside' was, maar ook ballen die achter gingen die ze niet zagen. Echt kansloos voor een wedstrijd op dit niveau. Het is geen Elche - Real Oviedo. Oh en nog verder.. In de studio van Ziggo Sport zat Shag van Gelder, die niet wist dat deze ploeg zo kon voetballen. Nou Shag, dan kijk jij vrij weinig voetbal van je geliefde club, want Valencia laat dit bijna ieder jaar zien, behalve dit jaar in Mestalla. En ik meen mij te herinneren dat Raoul Heertje ook nog iets kansloos zei, maar weet alleen niet meer precies wat. Typerend eigenlijk dat Valenz in de moeilijkste fase met het degradatiegevaar ineens van Sevilla en Barcelona weet te winnen. Ze kunnen het wel. 18 april 2016 bewerkt door Montass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Arda Turan is gehaald als vleugelspeler. In de winter wilden ze die Nolito van Celta terug halen. Ben wel fan van Sandro, maar snap dattie nooit bij Barça (direct) gaat slagen. Misschien een traject a la Denis Suárez die ze ook willen terughalen., Probleem is dat Arda veel te veel middenvelder is voor een linksbuiten. Barca speelt met de punt naar achteren, wanneer je dan Arda als middenvelder hebt dan geef je veel te veel ruimte weg (Classico). Plus ook nog eens dat je Neymar, Messi en Suarez alle 3 niet zomaar gaat wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Daarom is het ook zo jammer dat ze Arda gehaald hebben. Hij had veel beter kunnen blijven shinen in Madrid, al denk ik dat Atleti inmiddels nog beter is dan met Arda. Hoe dan ook, bij Barca lijken ze al jaren niet door te hebben waar de prioriteiten horen te liggen. De jeugdopleiding. Natuurlijk kun je niet ieder jaar die talentenboom leeg schudden en dat soort zere plekken moet je opvullen door gericht te kopen. Die zere plek is dus de verdediging. Pique en Mascherano zijn echt wel goed, maar eigenlijk hoor je daar twee toppers te hebben staan. Niet een verdedigende middenvelder en de ander die waarschijnlijk zijn vrouw nog aan douwt voor de wedstrijd en alle energie kwijt is op het veld. Maar goed, Marquinhos lijkt te gaan komen. Zou een zeer slechte stap zijn van PSG, maar een uitstekende voor Marquinhos en Barca. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 18 april 2016 Share Geplaatst 18 april 2016 Dit Barcelona gaat nog drie, misschien vier jaar mee. Maar als er dan geen verandering is gekomen in het huidige beleid kan de club maar zo een harde terugval maken richting een situatie die er ook begin deze eeuw was. Kan overigens de doodsteek zijn voor het Spaanse voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Het kan zo direct weer een gekkenhuis worden lijkt mij, met Real als grote winnaar. Zie zowel Atleti en Barca punten verspelen. Geloof dat Barca nu wel weer wakker is maar bon, Depor uit win je niet zomaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Het kan zo direct weer een gekkenhuis worden lijkt mij, met Real als grote winnaar. Zie zowel Atleti en Barca punten verspelen. Geloof dat Barca nu wel weer wakker is maar bon, Depor uit win je niet zomaar. Ik acht de kans ook aanwezig dat Real juist de faalhaas van de avond wordt.. Barca gaat gewoon winnen op Depor joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Als er een speeldag is waarin Real de meeste kans heeft om eerste te worden, is het vandaag wel. Al verwacht ik ook gewoon winst van Barça, kan niet blijven duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Ik acht de kans ook aanwezig dat Real juist de faalhaas van de avond wordt.. Barca gaat gewoon winnen op Depor joh. Voor de winterstop thuis 2-2 gespeeld tegen die gasten hé. Real is thuis zowat onklopbaar, zelfs Villareal gaat hier de bus parkeren. Uit bij Villareal was het een grote shitshow, dat wel. Ramos en Danilo werden dronken gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Barcelona maakt vanavond geen fouten denk ik, was ook niet zo dat ze heel slecht speelden tegen Valencia, integendeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Bilbao - Atletico is wel echt een vreselijk lekkere pot hoor. Die wissel ik mooi af met Heerenveen - Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Als je al niet echt in een goede flow zit, is een bezoekje aan Riazor niet zomaar een avondwandeling hoor :cab: ik zie het nog zeer pittig worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 (bewerkt) Barça XI: 13.Bravo 4.Rakitic 5.Sergio 6.Alves 8.Iniesta 9.Suárez 10.Messi 11.Neymar Jr 14.Mascherano 15.Bartra 18.Alba Pique geschorst. Bartra :D :D https://streamable.com/ohwb hebben jullie deze ook gezien? 20 april 2016 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 ;e;e;e wat een kansen voor Depor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Luisje :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Lekkerrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Dani Alves :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Luisje hattrick _O_ Zou toch Neymar eens wisselen. Vecht weer tegen zichzelf vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Nee Depor uit win je niet zomaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Huhu, 0-8 al ook, knap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Suarez: 4 goals & 3 assists. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Suarez is walgelijk goed dit seizoen, wat mij betreft ook speler van het jaar in de La Liga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Nee Depor uit win je niet zomaar. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Achteraf natuurlijk makkelijk praten. Als Depor die 200% kansen erin schoot wonnen ze de pot ongetwijfeld. Barca was in de eerste minuten dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Achteraf natuurlijk makkelijk praten. Als Depor die 200% kansen erin schoot wonnen ze de pot ongetwijfeld. Barca was in de eerste minuten dramatisch. Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar als Barça tegen Valencia hun 200 % kansen er in schoot wonnen ze die pot gewoon ongetwijfeld ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten