LosMerengues Geplaatst 16 april 2016 Share Geplaatst 16 april 2016 Waarom werd ie gegeven? Keept een ziek seizoen overigens. Ben benieuwd wat Perez gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 https://streamable.com/a4nq Gekke redding hoor. :< Ik hoor die fucking idioot er weer als een kleuter doorheen schreeuwen en dan heb ik al gegeten en gedronken ;e. Wat een loser is dat zeg. Zieke redding overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Je wordt inderdaad niet goed van het commentaar van die clown, erger gaan we het echt niet krijgen. Totaal niet spontaan ook voor me gevoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Wie is dat eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ray Hudson. Zoek maar op YouTube, ik kan er geen halve minuut naar luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Toch al een must win tegen Valenz voor Barça zo. Bravo, Sergi, Pique, Masch, Alba, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suarez, Neymar Alves, Barragan, Abdennour, Mustafi, Siqueira, Fuego, Parejo, Enzo Perez, Gomes, Rodrigo, Santi Mina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ik heb er toch weer enorm veel zin in, ik kan me ergens niet voorstellen dat ze nu weer slecht voor de dag komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Wat een kansen zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ja 7 kansen, zij 2 en 1 raak :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 0-1 : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 #Okdoei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Pfff dit gaat niet goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ik snap er niets van :cab: Je moet gewoon ruim voorstaan, maar het is 0-2 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Ik snap er niets van :cab: Je moet gewoon ruim voorstaan, maar het is 0-2 :cab: Raoul Heertje zei het net een paar seconde geleden wel erg goed. De verdediging is al jaren het grote probleem, maar omdat ze altijd scoren wordt dat verbloemd, nu missen ze al die kansen en krijg je de goals tegen die in principe wel vaker vallen doordat die verdediging zo zwak is. Nja je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn, maar dat ben ik zelf wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Valencia gaat gewoon voor het 3e jaar op rij indirect de titelstrijd beslissen;c In het begin was het bijna 1op1 met die 7-0 in de Copa, maar Diego Alves_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Mmmmmmmmmmessi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Barcelona: 76 Atletico: 76 Real Madrid: 75 #spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Het mag gewoon niet op dit moment ofzo, wat een frustrerende avond weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Barcelona: 76 Atletico: 76 Real Madrid: 75 #spannend Real Madrid :love: Als ze het flikken he, damn. Ook nog eens een grote kans op de CL nu Barca eruit ligt. Voor El Clasico was alles uitstekend voor Barca, + alles waardeloos voor Real. Nu is het in mijn ogen omgedraaid. Allemaal door de uitschakeling in de CL en dat de voorsprong maar 1 punt bedraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Forza Atletico ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Barcelona: 76 Atletico: 76 Real Madrid: 75 #spannend Prachtige stand ja, maar met dat programma van Barça kunnen ze dit(helaas) toch niet meer weggeven? Atletico en Real gaan sowieso nog punten laten liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Prachtige stand ja, maar met dat programma van Barça kunnen ze dit(helaas) toch niet meer weggeven? Atletico en Real gaan sowieso nog punten laten liggen Als ze uit de negatieve spiraal komen ben ik het volledig met je eens, maar daar kom je vaak heel lastig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Inderdaad. Dit was op papier de laatste "lastige" wedstrijd voor Barcelona waar Real en Atleti nog een paar taaie matches moeten spelen én niet te vergeten CL. Barcelona zal geheid kampioen worden maar wel schattig dat ze het nog even spannend willen maken huhu. Blijft bijna altijd leuk die club te zien falen. Ben overigens wel erg benieuwd wat precies het probleem is van de vrije val die ze maken, vermoeidheid maybe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Inderdaad. Dit was op papier de laatste "lastige" wedstrijd voor Barcelona waar Real en Atleti nog een paar taaie matches moeten spelen én niet te vergeten CL. Barcelona zal geheid kampioen worden maar wel schattig dat ze het nog even spannend willen maken huhu. Blijft bijna altijd leuk die club te zien falen. Ben overigens wel erg benieuwd wat precies het probleem is van de vrije val die ze maken, vermoeidheid maybe? Vandaag niet echt, zoveel open doelkansen, echt ongelofelijk dat je verliest. Als het na 20 minuten al 4-0 staat kijkt niemand gek op. Maar Valenz komt met een gelukje op 0-1, scoort ook z'n 2de kans, en gaat dan heel defensief spelen.. En dan raakt Barça ook gefrustreerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Vind het wel schandalig dat ze bij Barcelona geen enkele reserve-aanvaller hebben, op een paar jeugdspelers na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten